Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fotel
wojtal24    206

Ja ma fotel Grammer w zetorze to on ma wbudowana pompkę i jest podłaczony pod prad i sam pompuje i sam upuszcza powietrza jak go ustawisz, a tu to byś musiał wpiac sie w instalacje pneumatyczną ciagnika i go podłaczyć 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Opłaca kupić sie to co na zdjeciu za 60 zł sprawdz tylko czy pompka pompuje a miech jest szczelny i nie ma luzu na krzyzaku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    4997

Daj sobie na wstrzymanie z tą podstawą jest zapewne w fatalnym stanie, jest wybrakowana, zapewne nieszczelna i wyrobiona, przynajmniej na taką wygląda. Na części tak, na budowę "nowego" fotela w żadnym wypadku.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiaul    16

Ok. Skoro tak mówicie to się wstrzymam. Po czym poznać czy jest wpinane na stałe do pneumatyki czy musi mieć swój kompresor? Gdzie moge za nie duże pieniądze dokupić fotel pneumatyczny ? Bo mam mechaniczny i po całym dniu troche plecy bolą :( Albo czy cięzko jest przerobić z mechanicznego na pneumatyczny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    206

poszukaj na szrocie z ciezarówkami moze coś znajdziesz


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    206

Ja do mTZ wstawiłem z Liaza  a zamiast pompki to wstawiłem zaworek z koła i dopompowywałem co 3-4 tygodnie.Za cały fotel dąłem z 100 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez keeway
      Ile jest wezme za taki walek ze sprzeglem zlozony ma 100cm rozlozony 135


    • Przez Nikita_Bennet
      Witajcie, tak wiem sporo pytań mam ostatnio ale troszkę wczytuję się jak fajnie zrobić sobie hydraulikę w ciągniku oraz usprawnić kilka rzeczy w maszynach (nie tylko aby było ale też żeby to łatwo użytkować). 
      Będę podpinał nowy rozdzielacz do ciągnika/ciągników i potrzebuję rady. 
      Widziałem to na af.pl, pracowałem na czymś podobnym dawno temu w Anglii (ale krótko bo jak wyjeżdżałem to akurat ciągnik taki przyjechał).
      Chodzi o uchwyty mocujące push-pull do hydrauliki. Blacha prosta do zrobienia, widziałem na mizzar i waryński takie coś robi (40-50zł na dwa szybkozłącza).
      Jest sens? Wygoda fajna ale jak to się sprawuje po latach? Luzów nie nabiera? Znaczy się czy całe gniazdo nie lata w tym uchwycie? Bo nie wiem jak te segery to trzymają-jakoś nie chce mi się uwierzyć że wytrzyma to kilka lat. Chodzi mi o takie rozwiązania jak poniżej (Jacek sorry za fotkę z logiem producenta). 
      No i czy te gniazda (i też wtyczki) waryńskiego są znormalizowane? Bo już mam na jednym ciągniku 4 gniazda, na drugim 6 i nie chcę mieć innego typu tym bardziej że te do tych co mam wszystko mi pasuje.
      Z tyłu będą szły przewody gumowe bo na stalowych to nie zadziała.
       
      Z góry thx za rady.


    • Przez Blusik
      Witam mam pytanie mam w traktorze taki sworzeń i nie wiem z czego dobrać aby pasował niby to jest żuk ale sworzeń Za duży chodzi mi o gwint ja mam m18 a w żuku m14. Czy ten drążek można wymienić(zdjęcie 2) Czy jest on wprasowany i jedynei ucięcie wspawamie nakręktki i danie innego np z ursusA załatwi sparwe.
      Drążek jest zbudownay z dwóch innych na początku jest z nyski z kamieniem on przychodzi do kolumny około 15 cm go jest potem jest ten z nyski wspawnay do tej rułki w śrokdu pusta śrendica zewnętrzna około 36mm.
      1.nakrętka 37mm wkręcana w drążek 
      2.sprężyna 15x18,5 (może być juz zużyta i jet ściśnięta) 
      3.miseczka metalowa (wew 28.5mm zew 31.6mm dziurka 9.6mm) 
      4.plastikowa miseczka do niej wchodzi główka sworznia (wew ok 27 zew 29 dziurka 9mm) wymiary mogą byc inne niz nowej bo jest zużyta 
      5. Sworzen (długość 82mm gwint M18x1.5 główka sworznia 29.5mm) 
      6. Plastikowa tulejka wchodzi ona w końcówke drążka ma ona kołnierz, kołnierzem opiera się o dół kulki sworznia (wew 30mm zew 35.7mm zew z kołnierzem 38.3mm dziurka 24,7mm ten też jest zużyta z racji wieku i stanu) 
      http://www.moto-trans.koszalin.pl/product/KPL-NAPRAWCZY-KONCOWKI-DRAZKA-KIEROWNICZEGO-ZUKNYSA/?id=4564
       
      Czy poprostu jest różnica tylko w gwincie a reszta jest to samo ? jak w żuku chodzi mi o sworzeń 

       
       
       



    • Przez samsung12
      witam , posiadam kilka sztuk do sprzedania  oryginalnych filtrów hydraulicznych do zetora proximy i fortery . zostały mi po sprzedanych ciągnikach . m,.in hsx hd plus i power . priv 
    • Przez Forsze
      Chcę zakupić łącznik górny hydrauliczny, bo ten mechaniczny mi pęka i mam pytanie czy te hydrauliczne są mocniejsze? Mam kat 2 i nie wiem czy kupić teraz hydrauliczny też 2 czy też kat 3 (np coś takiego https://sklep.mizar.com.pl/lacznik-gorny-hydrauliczny-kat-3-p-7528.html  Może ktoś ma jakieś doświadczenia? Z góry dzięki za opinie.
×