Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
JD5620

Czy występują problemy elektryką w ursusie 5314.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
JD5620    10

czy i u was (włascicieli modelu 5314) sa problemy z elektryka?


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

konkretniej jakie problemy? ogólne to często słysze o pożarach tych ciągników mój mf 255 też się o mal nie spalił i wielu znajomym pojawił się pożar o drobnych problemach już nie mówie inny znajomy kupił 4514 po pożaże z wypaloną kabiną i założył całą instalacje od c360,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

no wlasnie z ta instalacja sa problemy i u mnie


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

no cóż ten typ tak ma można doraźnie szukać problemów i naprawiac, ja jak wymieniłem po pożaże całą wiązke instalacji to kilka lat było dobrze i znowu choinka się robi, tak na wszelki wypadek żeby gorszej bidy nie było lepiej zdejmować kleme z akumulatora na noc <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

u mnie tez byla cała wiązka przewodów wymieniana chciaz ciagnik sie nie palił tylko jakos sie te przewody przychajczyly ale jest naprawione i teraz luxio


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

U mnie zarówno w MF 255 i Ursusie 4514 nie napotkałem żadnych problemów z zapaleniem/grzaniem się instalacji.

Jak już to zasiarczają mi się co jakiś czas klemy na akumulatorze, ale to pikuś <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

w mf 255 i podobnych to wygląda tak ze powinno się co 10 lat wymieniać przewody ale i tak nikt tego nie robi ciągniki te biorą olej syfią silnik olejem ze wzgledu na wiek i pewne przypadłości a to też n instalacje niesłuży no i w razie jakiegoś zwarcia zaczyna sie jarać przy silniku przepala się węzyk plastikowy doprowadzający rope z baku i kapie sobei z tego wężyka i wszystko miarowo sie jara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72
U mnie zarówno w MF 255 i Ursusie 4514 nie napotkałem żadnych problemów z zapaleniem/grzaniem się instalacji.

Jak już to zasiarczają mi się co jakiś czas klemy na akumulatorze, ale to pikuś <_<

To znaczy że akumulatorek juz kiepskawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Kubek95
      Witam. Piszę tutaj ponieważ mam problem, jakiś czas temu kupiłem John Deere 3140 z uszkodzonym pierwszym biegiem. Ciągnik rozebralem, poskładałem, wszystko działa, oprócz elektryki, po zdjęciu kabiny i ponownym jej założeniu nie działa mi teraz odpalanie Jelonka z starteru. Kluczyk jak przekręce to kontrolki się świeca, przekręcam starter to kontrolki gasną, a rozrusznik nawet się nie odezwie. Na krótko rozrusznik kręci jak szalony i ciągnik bez problemu odpala. Teraz moje pytanie, czy ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej do tego ciągnika, ewentualnie samej tej kostki przy kabinie (kabina sg2) żeby jakoś spróbować odszukać po kablach problemu, albo poprowadzić nowa instalacje? Bardzo bym prosił o pomoc bo bez jakiegokolwiek schematu będzie ciężko zacząć cokolwiek, a tak to zawsze jest jakiś punkt zaczepienia. 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez NABUCH
      Witam . Potrzebuję porady odnośnie kontroli wskaźnika temperatury w zetorze 5211. W ciągniku po krótkim czasie dochodzi do wzrostu temperatury do 120stC.  Realnie temperatura jest niższa. Dodatkowo dla pewności wyjęty został termostat. Zwierałem przewód czujnika do masy i wskazówka idzie do 120 St czyli maks wskaźnika.  Wygląda że zegar reaguje poprawnie.  Na wsuwce  od czujnika po przekręceniu kluczyka jest 5.4V . Czujnik pomierzyłem przy temperaturze ok 30 st i miał 230ohmów . Ktoś może podpowiedzieć czy taka wartość napięcia i rezystancji  jest poprawna   . Czujnik był niedawno wymieniany .  Podejrzewam czujnik  chociaż niedawno był zmieniony  .
    • Przez caros2
      Jak podłączyć przełącznik kierunkowskazów w 3512?Załączone zdjęcie.
    • Przez norbi222
      Czy rozrysuje ktoś mi taki jakiś schemat jak podłączyć dmuchawę 3 biegową do przełącznika a następnie do wtyczki od zapalniczki?
    • Przez Team_Deutz
      Witam, temat błahy, na wolną chwilę. Zatem, interesuje mnie zakup kogutów, tak wiem mnóstwo tego wszędzie, aczkolwiek interesują mnie koguty szybkoobrotowe w "normalnych" pieniądzach. Fajnie wyglądają na Massey'u Kamila5435 i podobne chciałbym mieć u siebie na Deutz'u. Ceny kogutów od Korbanka czy innych dealerów przekraczają kryteria cenowe. Stąd sprawa do was forumowiczów, elektroników i innych geniuszów internetu. Czy istnieje opcja zwiększenia szybkości obrotów koguta, a może widzieliście jakieś szybkoobrotowe w cenie do 150zł
       
      LINK DO FILMU 4:36 minuta 

      https://www.youtube.com/watch?v=yNZ5m7LUDzA 

      Jedna prośba, na spokojnie forumowicze
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.