Skocz do zawartości
News
Slawetny

Lamborghini r1.55, WOM się ciągle kręci po wyłączeniu dźwignia.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Slawetny    0

Witam

Mam problem, po 5 latach użytkowania nowego  Lamborghini r1.55 musiałem wymienić sprzęgło WOM w ASO, co sporo kosztowało. Zastanawiam się, czy normalnym jest, że przy wyłączonym WOM(dźwignia) wałek ciągle się obraca? można go zatrzymać mocno chwytając ręką(dla odważnych, nie zachęcam), kręci się na tyle słabo, że żadnego sprzętu nie wprawia w ruch.

 

Czy to normalne? Czy może przez ten ruch sprzęgło znowu będzie do wymiany po kilku latach?

 

dzięki i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Armag    2

sprzęgło nie wysprzęgla, po woli odkładaj kasę na sprzęgło. doraźnie można spróbować podregulować sprzęgło, tylko niech to robi ktoś co na tym się zna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawetny    0
Napisano (edytowany)

Tylko tarcze były wymieniane niecały rok temu w aso(ładnych parę tys zł), więc jest prawie nowe.

wydaje mi się, że tak było od nowości(pewnie dlatego zużyło się tak szybko), czy regulacja przez serwis nie wystarczy? Co powinno być zrobione żebym miał spokój, bo rozumiem, że naprawa w aso podlega gwarancji 12 miesięcy? Ciągnik cały czas serwisowany w jednym aso.

 

Dobrze, że praktycznie ciągnik bez sprzętu nie jeździ, bo rozumiem, że jeżeli na WOM jest wałek nieuruchomiający go, to sprzęgło się nie zużywa?

 

dzięki za odpowiedz i pozdrawiam. 

 

Edytowano przez Slawetny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacek1296    117

U mnie w lampo jest dźwignia wyboru prędkości wom, po wrzuceniu jej na luz, wałek stoi, natomiast jak jest wybrana prędkość, to jest tak jak opisujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ARTURO04
      Witam szukałem na forum ale nic nie odnalazłem, na temat mojej awarii, a mianowicie problem w moim Samie explorer 2 90t 99r polega na tym, że nie chce odłączać się przód cały czas jeździ z napędem sprawdziłem cewkę elektrozawór wszystko działa zawór wyczyszczony złożone i dalej to samo.Dodam jeszcze że po zgaszeniu po jakiś 10 sekundach zapala się kontrolka od przodka i przy tym słychać cyknięcie czujnika przedniego napędu, po odpaleniu natychmiast gaśnie. Zatem postanowiłem odkręcić przewód ten zasilający od załączania napędu przy moście że może tłok się zaciął i okazało się że brak oleju w przewodzie odpaliłem sama i zacząłem włączać i wyłączać napęd i nic nawet kropla oleju nie poleciała, ale przypadkiem włączyłem blokadę kół i wówczas olej zaczął się lać, dodam że przy tym się okazało że blokada tylnego mostu też jest cały czas włączona. Czy ktoś z was zetknoł się z takimi czarami?
    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez MarcinWoos
      Witam posiadam taki problem ze podnosnik po zgaszeniu silnika opada, prawdopodobnie z powodu niskiego stanu oleju moje pytanie jest takie gdzie jest bagnet lub cos innego zeby sprawdzic poziom oleju I jaki olej dolac? Wybaczcie ze zadaje takie pytania ale jestem zielony w tej dziedzinie
    • Przez Or6i
      Witam mam problem, prawdopodobnie urwała mi się linki skrzyni biegów. Wie ktoś może jak ja wymienić w Same Antares 130 chodzi o to czy duzo z tym roboty i czy da radę bez zdejmowania kabiny?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.