Polecane posty

Henryk85    1

Witam

 

Mam takie zapytanie bo od ok 3 miesięcy posiadam MF3085 i zastawia mnie ale chyba będę miał remoncik silnika.

Dopiero teraz przed sezonem będzie możliwość puścić go w pługu nie miałem okazji go sprawdzić pod obciążeniem.

Chodzi ładnie wszystkie filtry wymienione i płyny. Rano ma problem bo pali ale chwile czekam aż wejdzie na obroty.

Odma zamiast doprowadzona w dół silnika jest wpięta w kolektor ssący pewnie ktoś specjalnie zrobił bo dymiło.

Tak się zastawiam czy po sprawdzeniu nie pójdą pierścienie i tuleje tłokowe.

Robił ktoś już z was remoncik perkinsa.

Dodam że pompa i wtryski poszły na sprawdzenie zobaczymy co wyjdzie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
E_M_KESEK    1

Ja robiłem w 3120 i z płynami olejami filtrami i innymi pierdołami wyszło około 12tys zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Henryk85    1

Czemu mnie kolego porównujesz do nie wiadomo kogo.

Co to jeden ciągnik na tym forum jest to gorzej pali itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    151

Jak pompa poszła do sprawdzenia to się na zapas nie martw, bo to prawie na bank jej wina. Poskładasz to zobaczysz. Odma w tych silnikach jest podłączona jak piszesz tylko po drodze powinien być jeszcze separator oleju i odprowadzenie do miski. Jak masz tak to bardzo dobrze to świadczy, bo często sie to wywala i odme puszcza tradycyjnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

a to nie wiedziałem że odma do kolektora powinna iść..w innych chyba widziałem ja mają po prostu wąż na dół opuszczony.

No właśnie wygląda na to że jest sam wąż do kolektora puszczony bez tego separatora.Musiał bym zobaczyć jak inni użytkownicy to mają

rozwiązane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    816

Silnik silnikiem :D Powiedź po co drugie konto założyłeś :D panki888

 

Czyżby ten respekt jaki pozyskałeś trochę Cię przytłumił ? :lol:

 

Może spytaj tutaj B) : http://www.agrofoto.pl/forum/topic/91011-odpalanie-3085/

bo go kiedyś zjechałem za zajmowanie sie pierdołami w traktorze a naraz...yyyyyy jednak remoncik :P a tak sie sfuczał że to nie złom :P tylko gorzej pali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

złom nie złom ciągnik do kultury trzeba doprowadzić.

Nie zapominajmy że Francuz dobrej maszyny mało zużytej raczej za małe pieniądze nie sprzeda pewnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    188

A mierzył ktoś ciśnienie na cylindrach zanim oddał do remontu? moim skromnym zdaniem to podstawa by poprawnie zdiagnozować silnik a wszyscy sprawdzą wszystko a kompresji nie, ja zrobiłem odwrotnie sprawdziłem kompresję reszta nie ważna po co grzebać szukać jeden pomiar i wszystko jasne koszt zestawu pomiarowego 150zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Panowie mam problem z traktorem. Założyliśmy nową pompę hydrauliki(Boscha padła po dwóch latach), skasowaliśmy luz na ramionach podnośnika oraz ustawiłem czujnikiem wysokość podnoszenia ramion tak aby było prawie max do góry. EHR podniesie do końca i guzikiem na błotniku minimalnie dociągnie go jeszcze troszkę do góry. Czyli tu wszystko powinno być ok. A teraz odnośnie problemu.
      Jest taka sytuacja, że EHR nie rozłącza mi pompy. Po podniesieniu ramion do góry powinno ją rozłączyć, a ona dalej pompuje. I robiłem również w ten sposób, że ustawiłem czujnik aby ramiona podnosił do połowy i w tym przypadku również jej nie rozłącza. Muszę przełącznikiem brać w pozycję neutralną aby się wyłączyła. Jest to bardzo uciążliwe. Nie chcę w szybki sposób wykończyć nowej pompy. Ktoś wie czemu może tak się dziać? Niby EHR powinien szybko podnieść do góry i przy końcu zwolnić i powoli dociągnąć ramiona do żądanej pozycji. A tu wygląda na to jakby nie mógł właśnie sobie powoli dociągnąć. Przez co nie rozłącza mi pompy. Gdy podniosę ramiona do góry i staną już(przy gazowaniu również) to pompa dalej pracuje. W tym momencie ustawię przełącznik w pozycji neutralnej i guzikiem na błotniku bez problemu wyżej jeszcze podniesie. Już nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny tego. Ma ktoś jakiś pomysł? Mam nadzieję, że dość jasno opisałem sprawę.
      Czekam na rady.
       
      Pozdrawiam
      Piotr
    • Przez LukaszSZCZ999
      Dobry wieczór. Panowie, wymieniłem tarczę sprzęgłową (490zł w Grene), docisku mimo bruzd wydartych przez nity poprzedniej tarczy nie toczyłem.
       
      Po złożeniu ciągnika nie mogłem wrzucić biegu bo po prostu zgrzytało. Wrzuciłem bieg na zgaszonym silniku, odpaliłem, mimo wciśniętego pedału do dechy, ciągnik zaczął się toczyć. Pomyślicie że jest zapowietrzone.. Odpowietrzyłem, twardość jest w porządku. Pojeździłem trochę i jest odrobinę lepiej, ale z każdą zmianą biegu myślę "zgrzytnie czy nie?", no i niestety strasznie niewygodne jest wciskanie sprzęgła do samego końca by dobrze wysprzęglić (już dwu centymetrowe popuszczenie sprzęgła od maksimum powoduje całkowite "załapanie" sprzęgła).
      Ponadto zauważyłem, że pełne naciśnięcie pedału powoduje bardzo mały (ok 2milimetrowy) ruch docisku od tarczy. Czy ktoś wie ile powinien ten ruch wynosić?
       
      Co robić? Dotrze się to? Sam pedał obojętnie czy silnik odpalony czy nie ma luz, zastanawiam się czy czasem to on nie pozwala na całkowite wciśnięcie pompki.
       
      Piszcie, powiedzcie co można jeszcze wykonać by to naprawić.
    • Przez czarodziej3072
      Witam potrzebuje rozpiski bezpieczników do mf 6180 
    • Przez MfKrystian
      Witam mam małe zapytanie czy masseyem 3080 można jezdzic po asfalcie z włączonym napedem   pytam bo wiadomo ze naped 4x4 lepsza przyczepność i hamowanie na 4 koła  jesli bd jeździl po asfalcie nic się nie stanie z nim?
    • Przez K100
      Moze komuś się przyda
       
      1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.
      1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia
      1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania
      1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach
      1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)
      1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.
      1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania
       
      2-2....problem z czujnikiem pozycji
      2-3....problem z czujnikiem głębokości
      2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.
      2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)
       
      3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)
      3-2...problem z lewym czujnikiem draftu
      3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania
      3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.