Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey

Henryk85    1

Witam

 

Mam takie zapytanie bo od ok 3 miesięcy posiadam MF3085 i zastawia mnie ale chyba będę miał remoncik silnika.

Dopiero teraz przed sezonem będzie możliwość puścić go w pługu nie miałem okazji go sprawdzić pod obciążeniem.

Chodzi ładnie wszystkie filtry wymienione i płyny. Rano ma problem bo pali ale chwile czekam aż wejdzie na obroty.

Odma zamiast doprowadzona w dół silnika jest wpięta w kolektor ssący pewnie ktoś specjalnie zrobił bo dymiło.

Tak się zastawiam czy po sprawdzeniu nie pójdą pierścienie i tuleje tłokowe.

Robił ktoś już z was remoncik perkinsa.

Dodam że pompa i wtryski poszły na sprawdzenie zobaczymy co wyjdzie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


E_M_KESEK    1

Ja robiłem w 3120 i z płynami olejami filtrami i innymi pierdołami wyszło około 12tys zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Henryk85    1

Czemu mnie kolego porównujesz do nie wiadomo kogo.

Co to jeden ciągnik na tym forum jest to gorzej pali itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ptaszyna    125

Jak pompa poszła do sprawdzenia to się na zapas nie martw, bo to prawie na bank jej wina. Poskładasz to zobaczysz. Odma w tych silnikach jest podłączona jak piszesz tylko po drodze powinien być jeszcze separator oleju i odprowadzenie do miski. Jak masz tak to bardzo dobrze to świadczy, bo często sie to wywala i odme puszcza tradycyjnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panki888    1

a to nie wiedziałem że odma do kolektora powinna iść..w innych chyba widziałem ja mają po prostu wąż na dół opuszczony.

No właśnie wygląda na to że jest sam wąż do kolektora puszczony bez tego separatora.Musiał bym zobaczyć jak inni użytkownicy to mają

rozwiązane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukbold    411

Silnik silnikiem :D Powiedź po co drugie konto założyłeś :D panki888

 

Czyżby ten respekt jaki pozyskałeś trochę Cię przytłumił ? :lol:

 

Może spytaj tutaj B) : http://www.agrofoto.pl/forum/topic/91011-odpalanie-3085/

bo go kiedyś zjechałem za zajmowanie sie pierdołami w traktorze a naraz...yyyyyy jednak remoncik :P a tak sie sfuczał że to nie złom :P tylko gorzej pali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panki888    1

złom nie złom ciągnik do kultury trzeba doprowadzić.

Nie zapominajmy że Francuz dobrej maszyny mało zużytej raczej za małe pieniądze nie sprzeda pewnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sznajdik    131

A mierzył ktoś ciśnienie na cylindrach zanim oddał do remontu? moim skromnym zdaniem to podstawa by poprawnie zdiagnozować silnik a wszyscy sprawdzą wszystko a kompresji nie, ja zrobiłem odwrotnie sprawdziłem kompresję reszta nie ważna po co grzebać szukać jeden pomiar i wszystko jasne koszt zestawu pomiarowego 150zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×