karolas123

Odkrecenie nakretki koronowej z wałka ataku przedniego mostu Dana

Polecane posty

karolas123    86

Witam panowie na pewno wielu z Was juz wymieniało uszczelniacz na wałku atakującym w przedniej osi Dana. Mam problem z odkreceniem nakretki koronowej a bez tego nie wyjme tulejki i nie wydłubie uszczelniacza. Naturalnie nie mam takiego klucza z 4 wypustami zeby odkręcic tą nakrętke a zdaje sie, ze z tłuczenia meslem nie bedzie nic dobrego. Macie drodzy forumowicze jakiś sposób na ten uszczelniacz i nakrętke? Instrukcja mowi, ze trzeba to pozniej dokrecac 400Nm wiec to tez byle czym nie da sie zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    831

Sam sobie odpowiadasz na pytanie ,młotkem tego nie naprawisz ,jak  nie masz narzedzi to lipa ,a moment dociągania na oko ,to uzytkowanie pózniej z niewiadomą ,daj zarobic komuś kto ma potrzebne do tego sprzety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomasz78    831

Taki przyrząd lepiej dorobic ,ja sie kiedys na podobny połaszczyłem  i pojechał na złom za 50gr lepszym rozwiązaniem są ble-ce do rur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

tylko tam nie podejde takim kluczem potrzebny jest klucz w stylu rury z 4 wypustami i to przelotowy zeby dalo sie zlapac za walek drugim kluczem. Ktos z kolegow ma moze taki do wypozyczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    831

weż kolego rure o takiej samej średnicy zewnętrznej jak nakretka ,wytni w niej zaczepy i gotowe ,tyle wiedzy masz w innych tematach a na nakretce poległeś ,taki przyrząd to chwila roboty tylko wyobrażnie trzeba miec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

no az tak leniwy to nie jestem;) zrobilem tak ale zeby nie wytrzymaly nawet jednego konkretnego pociagniecia :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    831

Trzeba jeszcze zastosowac  odpowiednia stal ,rura przewodowa nie polegnie na takiej nakretce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Zrobienie takiego klucza z utwardzeniem to ponad 200 zł 

post-8945-0-82558000-1462247507_thumb.jpg

post-8945-0-41986600-1462247563_thumb.jpg


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

U siebie też musiałem dorobić klucz do nakrętki w piaście przedniej ( dokręcona 450nm ). Nakrętka 10cm średnicy więc rurę tak na szybko ciężko znaleźć ale znalazłem :D Zęby powyginało i po zabawie. Drugi klucz ( cześć gdzie są zęby do nakrętki ) wykonałem z dwóch szerokich zębów do kultywatora :P Rozcięte na pół i po zespawaniu idealnie pasują na nakrętkę. Wycięte zęby i jest ok :)


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb
      Witam od roku czasu jestem posiadaczem ciągnika Massey 7714 z 2017 roku. Ciągnik zakupiłem u Korbanków jesienią 2017 roku jak wiecie z początkiem 2018 firma Korbanek straciła autoryzowany punkt sprzedaży teraz podlegam pod firmę Gravit. Przy przebiegu 240 mth zauważyłem luz poprzeczny osi przedniej na łączniku poziomym i mam pytanie do wszystkich posiadaczy ciągników z tej serii czy mają podobny problem bo z tego co ja wiem w innych ciagnikach jest tak samo. Niedawno byłem przy 7715 z 2018 taki sam problem stuki na przedniej osi.
    • Gość wojcat
      Przez Gość wojcat
      Sprzedam nowe akcesoria z mojej kolekcji:
       
      Czapka Massey Ferguson 3 sztuki - 45zł/szt

      Czapka Bridgestone 2sztuki - 45zł/sztuka

      Smycz Claas 2 sztuki  - 10zł/sztuka

      Smycz Fendt 2 sztuki  - 10zł/sztuka

      Smycz Massey Ferguson 2 sztuki  - 10zł/sztuka

      Smycz Fiegl 2 sztuki  - 10zł/sztuka 

      Smycz Pichon 2 sztuki  - 10zł/sztuka

      Smycz Bridgestone 2sztuki - 10zł/sztuka

      Kontakt PW. 
    • Przez aga19892010
      poszukuje eurozłącza ,do króćców pomiarowych ciśnienia w skrzyni,sprzęgle  do massey ferguson 8140.może ktoś wie o jakich symbolach te eurozłącze kupić lub od czego dopasować
    • Przez krzyfo
      Witam Panów 
      Posiadam traktor massey 3085 i nastała dziwna usterka do zdjagnozowania.
      Mianiowicie traktor posiada dynashift i po zimie 2016 roku zaczał sie slizgac na połbiegach B i D  co zwłaszcza widac pod obciazeniem nie daje sobie rady slizga sie i staje w miejscu na polbiegach A i C jedzie i ciagnie normalnie i pracuje do tej pory. 
      Tarczki dynaschift zostały wymienione i nie dało to zadnego rezultatu.
      Elektrozawory do dynaschift tez były wymienione na nowe i tez nie pomogło. Traktor po odlaczeniu pradu na elektrozawory podobno powinien pozostac na polbiegu D ale pozostaje na połbiegu A.
      Komputer został przerobiony na przekazniki i tez nie pomogło.
      Moze ktos miał lub domysla sie co za usterka nastapilą ze traktor slizga się na połbiegu B i D lub poleca dobrego mechanika (jestem z lubuskiego) z gory dziekuję
    • Przez Eracer
      Witam, 
      Zamierzam kupić nowy ciągnik. Będzie pełnił rolę podstawowego w gospodarstwie o produkcji roślinnej. Chce aby dał radę współpracować z agregatem uprawowo-siewnym biernym 3m. W przyszłości wyposażę go w ładować czołowy.
      Na zakup przeznaczę około 200-230 tyś. Netto.
      Najbardziej odpowiadają mi Massey Ferguson 5711 dyna4 oraz John Deere 6095 MC. 
      Plusami MF jest zdecydowanie skrzynia dyna4, możliwość wyposażenia w amortyzację kabiny oraz niższa cena.
      Do zalet JD: wyższa masa (około 5500) zapewni większy uciąg, konstrukcja ramowa, możliwość wyposażenia w TLS. Silnik pomimo mniejszej mocy ma większy moment obrotowy od MF.
      Proszę o Wasze opinie na temat tych ciągników.
      Pozdrawiam,
      Paweł
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.