Skocz do zawartości
karolas123

Odkrecenie nakretki koronowej z wałka ataku przedniego mostu Dana

Polecane posty

karolas123    86

Witam panowie na pewno wielu z Was juz wymieniało uszczelniacz na wałku atakującym w przedniej osi Dana. Mam problem z odkreceniem nakretki koronowej a bez tego nie wyjme tulejki i nie wydłubie uszczelniacza. Naturalnie nie mam takiego klucza z 4 wypustami zeby odkręcic tą nakrętke a zdaje sie, ze z tłuczenia meslem nie bedzie nic dobrego. Macie drodzy forumowicze jakiś sposób na ten uszczelniacz i nakrętke? Instrukcja mowi, ze trzeba to pozniej dokrecac 400Nm wiec to tez byle czym nie da sie zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    721

Sam sobie odpowiadasz na pytanie ,młotkem tego nie naprawisz ,jak  nie masz narzedzi to lipa ,a moment dociągania na oko ,to uzytkowanie pózniej z niewiadomą ,daj zarobic komuś kto ma potrzebne do tego sprzety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomasz78    721

Taki przyrząd lepiej dorobic ,ja sie kiedys na podobny połaszczyłem  i pojechał na złom za 50gr lepszym rozwiązaniem są ble-ce do rur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

tylko tam nie podejde takim kluczem potrzebny jest klucz w stylu rury z 4 wypustami i to przelotowy zeby dalo sie zlapac za walek drugim kluczem. Ktos z kolegow ma moze taki do wypozyczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    721

weż kolego rure o takiej samej średnicy zewnętrznej jak nakretka ,wytni w niej zaczepy i gotowe ,tyle wiedzy masz w innych tematach a na nakretce poległeś ,taki przyrząd to chwila roboty tylko wyobrażnie trzeba miec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

no az tak leniwy to nie jestem;) zrobilem tak ale zeby nie wytrzymaly nawet jednego konkretnego pociagniecia :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    721

Trzeba jeszcze zastosowac  odpowiednia stal ,rura przewodowa nie polegnie na takiej nakretce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Zrobienie takiego klucza z utwardzeniem to ponad 200 zł 

post-8945-0-82558000-1462247507_thumb.jpg

post-8945-0-41986600-1462247563_thumb.jpg


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

U siebie też musiałem dorobić klucz do nakrętki w piaście przedniej ( dokręcona 450nm ). Nakrętka 10cm średnicy więc rurę tak na szybko ciężko znaleźć ale znalazłem :D Zęby powyginało i po zabawie. Drugi klucz ( cześć gdzie są zęby do nakrętki ) wykonałem z dwóch szerokich zębów do kultywatora :P Rozcięte na pół i po zespawaniu idealnie pasują na nakrętkę. Wycięte zęby i jest ok :)


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piters182
      Witam, mam pytanie odnośnie tych dwóch ciągników, John Deere 6230 Premium i Massey Ferguson 5608,  co prawda jednego i drugiego już nie można niestety kupić jako nowy. Ale jak były jeszcze dostępne jako nowe to w jakich cenach były te 2 ciągniki, wyposażenie podstawowe, bez dodatków, bo i tak mają sporo w standardzie. 
    • Przez ursus-moc
      Witam ile ma normal powinno być ciśnienia na rozgrzanym silniku na połowie zielonego?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez Cytus
      Witam Mam pytanie takie potrzebuje czesci do mf 135 u nas w sklepach z czesciami do traktorow nie maja nic. Wie ktos moze gdzie moge dostac czesci i czy nie lepiej jest sprzedac traktor mf 135 bo jest problem z czesciami ? 
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.