Skocz do zawartości
karolas123

Odkrecenie nakretki koronowej z wałka ataku przedniego mostu Dana

Polecane posty

karolas123    86

Witam panowie na pewno wielu z Was juz wymieniało uszczelniacz na wałku atakującym w przedniej osi Dana. Mam problem z odkreceniem nakretki koronowej a bez tego nie wyjme tulejki i nie wydłubie uszczelniacza. Naturalnie nie mam takiego klucza z 4 wypustami zeby odkręcic tą nakrętke a zdaje sie, ze z tłuczenia meslem nie bedzie nic dobrego. Macie drodzy forumowicze jakiś sposób na ten uszczelniacz i nakrętke? Instrukcja mowi, ze trzeba to pozniej dokrecac 400Nm wiec to tez byle czym nie da sie zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    636

Sam sobie odpowiadasz na pytanie ,młotkem tego nie naprawisz ,jak  nie masz narzedzi to lipa ,a moment dociągania na oko ,to uzytkowanie pózniej z niewiadomą ,daj zarobic komuś kto ma potrzebne do tego sprzety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomasz78    636

Taki przyrząd lepiej dorobic ,ja sie kiedys na podobny połaszczyłem  i pojechał na złom za 50gr lepszym rozwiązaniem są ble-ce do rur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

tylko tam nie podejde takim kluczem potrzebny jest klucz w stylu rury z 4 wypustami i to przelotowy zeby dalo sie zlapac za walek drugim kluczem. Ktos z kolegow ma moze taki do wypozyczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    636

weż kolego rure o takiej samej średnicy zewnętrznej jak nakretka ,wytni w niej zaczepy i gotowe ,tyle wiedzy masz w innych tematach a na nakretce poległeś ,taki przyrząd to chwila roboty tylko wyobrażnie trzeba miec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

no az tak leniwy to nie jestem;) zrobilem tak ale zeby nie wytrzymaly nawet jednego konkretnego pociagniecia :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    636

Trzeba jeszcze zastosowac  odpowiednia stal ,rura przewodowa nie polegnie na takiej nakretce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Zrobienie takiego klucza z utwardzeniem to ponad 200 zł 

post-8945-0-82558000-1462247507_thumb.jpg

post-8945-0-41986600-1462247563_thumb.jpg


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

U siebie też musiałem dorobić klucz do nakrętki w piaście przedniej ( dokręcona 450nm ). Nakrętka 10cm średnicy więc rurę tak na szybko ciężko znaleźć ale znalazłem :D Zęby powyginało i po zabawie. Drugi klucz ( cześć gdzie są zęby do nakrętki ) wykonałem z dwóch szerokich zębów do kultywatora :P Rozcięte na pół i po zespawaniu idealnie pasują na nakrętkę. Wycięte zęby i jest ok :)


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Toff
      Hej  zwykle sezon w pełni no i coś nazwali. Wsiadam rano do mojego Massey feguson 6255 przekrecam kluczyk pali i bach nagle obrotomierz odpadł no strzałki od rewersu przestały swiecic myślę bezpiecznik ale co przerzuca rewers a tu ciągnik ani drganie.biegi wchodzą ciągnik też działa normalnie i część zegara kontrolki paliwo itp działa. 
      Pomóżcie czy ktoś miał coś podobnego w swojej maszynie czy da się to naprawić od ręki czy dzwonić po serwis? Dodam przeglądałem bezpieczniki i nic nie znalazlem
    • Przez Patrykxd
      Witam nabyłem kombajn MF 520 i potrzebuje pomocy, ponieważ nw gdzie znajdują się wszystkie smarowniczki, jak załącza się bęben młócący, napęd motowideł i ogólnie jak go optymalnie ustawić do zboża itp.
    • Przez jk33
      Witam czy moze mi ktoś kto ma katalog podać numer katalogowy szyby do drzwi lewa strona. Ewentualnie namiary gdzie taka można zamówić i orientacyjnie koszty ? Z góry dzięki...
    • Przez Nowak5425
      Witam, Mam problem z Mf 5425. Problem polega na tym że giną kontrolki. Po przekreceniu kluczyka na zapłon zaświecą się wszystkie kontrolki i zgasną czyli problem nie polega na żarówkach. Gdy włączę przedni napęd czy światła itp nie zaświeca się kontrolka Nie ma kontrolki również od biegów polowe/szosowe ostatnio zaginęła również kontrolka od półbiegu. W czym może być problem ?
    • Przez radekFT675DT
      Witam mam problem z moim mf a mianowicie, ciągnik jeździ normalnie do póki wrzucę N na rewersie i ponownie chce ruszyć, wtedy wyskakuje błąd i nie chce jechać, ale wystarczy pobawić się rewersem kilka razy wcisnąć sprzęgło i załapie, dzieje się to tak raz na jakiś czas ale tylko wtedy gdy przełączę rewers w pozycje N, a gdy nie wrzucę rewers na N to jeździ cały dzień bez problemu, myślałem że to może czujnik dolnego położenia sprzęgła ale chyba to nie on bo mogę cały dzień używać sprzęgło i nic się nie dzieje do póki nie wrzucę N na rewersie Czy ktoś wie co to może być ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.