Skocz do zawartości

Polecane posty

kredx    0

Witam zakupiłem ciągnik marki Zetor model 8045 i postanowiłem wymienić wszystkie oleje i filtry i moje pytanie jest takie. Gdzie znajdują się korki spustu i wlewu i gdzie filtry tak żebym nie pominąć czegoś:

1.wspomagania ( po prawej stronie metalowe pudełko? )

2.hydrauliki ( gdzie te korki nic nie widzę)

3.skrzyni (widziałem aż 3 korki 2 pod skrzynią i 1 pod filtrem i tylko jeden jest do wlewu w kabinie ?)

4. przedni most ( co i jak ?)

5.silnik wiem co i jak

 

I co jeszcze tam jest co pominąłem a trzeba wymienić z olejów i filtrów?

Przepraszam za takie pytanie ale jestem początkujący w tym temacie.

Pozdrawiam i Dzięki za odpowiedzi.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha200    0

Pozostają jeszcze tylne zwolnice i przedni most oraz filtr powietrza i pompa paliwowa, chyba że jest smarowana centralnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez adamek1942
      Witam panowie mam pytanie nr 1. czy to normalne żeby ciągnik po  pracy okolo 2 h(nawet nie ) miał tak gorący most tylni że aż się dotknąć nie da (parzy) ????? Hamulce nie trzymają bo słychać jest jak puszczają i zresztą czuć jak hamują trzeba dobrze nacisnąć pedał żeby zahamowały gwałtownie. Wcześniej pracowałem c 360 ale taki gorący to nigdy nie był nawet po sieczkarni od kukurydzy. 
      Drugie pytanie jest takie czy jest możliwość przedostania się oleju z silnika do skrzyni ??? albo do układu wspomagania ?? bo ubywa koledze oleju w proxie prosił żeby spytać,  a silnik pracuje bez zarzutów .
    • Przez giermek
      leje mi się z silnika ford sześciocylindrowego od strony koła zamachowego w new holand 1530
      cz ktoś może mi powiedzieć jak wymienić ten pierścień uszczelniający.
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
    • Przez rolnik10_11
      Witam, kupię Zetora 5245, 6211, 6245, 7211, 7245, 7711, 7745 kupię jeden z tych modeli, od rolnika, cena jaka mnie interesuje to do 33tysiecy.  Najlepiej jakby ciągnik znajdował się w województwie śląskim bądź ościennych (Czechy i Słowacja też) Proszę o oferty
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.