Polecane posty

kredx    0

Witam zakupiłem ciągnik marki Zetor model 8045 i postanowiłem wymienić wszystkie oleje i filtry i moje pytanie jest takie. Gdzie znajdują się korki spustu i wlewu i gdzie filtry tak żebym nie pominąć czegoś:

1.wspomagania ( po prawej stronie metalowe pudełko? )

2.hydrauliki ( gdzie te korki nic nie widzę)

3.skrzyni (widziałem aż 3 korki 2 pod skrzynią i 1 pod filtrem i tylko jeden jest do wlewu w kabinie ?)

4. przedni most ( co i jak ?)

5.silnik wiem co i jak

 

I co jeszcze tam jest co pominąłem a trzeba wymienić z olejów i filtrów?

Przepraszam za takie pytanie ale jestem początkujący w tym temacie.

Pozdrawiam i Dzięki za odpowiedzi.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha200    0

Pozostają jeszcze tylne zwolnice i przedni most oraz filtr powietrza i pompa paliwowa, chyba że jest smarowana centralnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Daro81
      dużo osób mówi że zetory dużo palą... mi nie chodzi o to ile pali w orce, ale czy ktoś wie jak jest ze spalaniem w lekkich pracach, proszę o odp osoby które są posiadaczami zetorów forterra niekoniecznie musi być ten model, również posiadacze proksima plus też mogą się wypowiedzieć bo jest dużo wypowiedzi ile komu pali w ciężkich pracach a niegdzie nie moge znaleźć jak jest ze spalaniem w lekkich pracach ?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam mam pytanie odnosnie zetora 10540. W jaki sposób mozna zmienic promien skretu. Problem polega na tym ze przy skręcie w lewo protektor opony delikatnie trze o przedni wał napędowy. Z góry dziękuje.
      10540 za***ista maszyna.
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
    • Przez grucha87
      witam czy przy wymianie sprzęgła kpl ze starego typu, na nowy w c-330 trzeba wymieniać koło zamachowe?
    • Przez smokus1234
      Witam, czy macie sprawdzone lusterka (producent) dobrej jakości?
       Szukam lusterek zewnętrznych do Zetora Forterry, mam założone oryginalne które są słabej jakości, źle w nich widać zniekształcają obraz.
      Dodam że w New Holland T4 mam również oryginalne i w nich widoczność jest wzorowa. Polećcie producenta który robi dobre lusterka.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.