Skocz do zawartości
Michal456

Jaki oprysk,nawóz na żyto?

Polecane posty

Michal456    2

Witam!

Mam pytanie posieliśmy żyto ozime.Wiosną dostało tylko saletrzak.Ziemia to 4-5 klasa,piaski.Obornik nie był dawany a ziemia nie była wapnowana . W tamtym roku było pszenżyto i pod koniec maja poczerwieniało i nic nie było.Nie chce żeby tak samo było z żytem więc Czym można je jeszcze dosilić nawozem,Jaki oprysk?

pszycha1    6

żyto już za tydzień dwa będzie się kłosić, dałbym jakieś dolistne makro np. maksimum 20-20-20, lub jak kiepsko było z odżywianiem fosforem to maksimum P, lub jakiś innej firmy ze zwiększoną zawartością fosforu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez przemo93pl
      cześć mam pytanie jestem zielony w uprawie hybryd a chce zasiać troche żyta hybrydowego jeśli ktoś sieje takie niech się podzieli doświadczeniem onim ziemie którą bym przeznaczył po tąm uprawe to 4 i 5 przedplon to łubin wąskolistny zeus ?
    • Przez bartus16
      koledzy pomozcie bo cos nie tak jest z moim z żytem <_< bo zaczyna żołknoc i to co raz gesciej pojawiaja sie zżolkniete listki co to moze oznaczac???????????? :rolleyes:
    • Przez butfinek
      Jakie macie opinie na temat żyta hybrydowego livado
    • Przez Bartum
      Witam,

zaczne od tego, że na koniec roku 2016 wydzierżawiłem pole 1,5ha sąsiada, który nie żyje od 8 lat, a rodzina nie interesuje się polem lecz dopłatami. Postanowiłem, że zruszę ziemię!! Pole było szkodnikiem wśród pól moich i innych sąsiadów, jak wiadomo chwasty, chaszcze, a nawet brzózki samosiejki. Wymienię czynności jakie wykonałem, aby doprowadzić pole do użytku (piszę to ze względu na to, że inni użytkownicy często pytają co robić):

1. oczyszczenie pola z większych kamieni,