Polecane posty

panki888    1

Potrzebuję wyjąć  bak paliwa.

Ktoś podpowie od czego zacząć aby go wyjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukaslukas    65

a to gostek co mu się nudzi przy swoim nowym nabytku. Zapewne dziś wymyślił że jak wyczyści bak to mu będzie lepiej palił ;) jak już zdejmowałeś kabinę żeby uszczelnić orbitrol to trzeba było odkręcić bak od kabiny bo innej opcji raczej nie ma. A teraz niespodzianka... tam jest korek spustowy pod lewymi drzwiami żeby spuścić ewentualny syf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

lukaslukas a ty to co za takiego mądrego się uważasz gostek to se możesz gadać wiesz do kogo..co do palenia i orbitrola mam ogarnięte to już bez twojej

genialnej wiedzy..oczywiście nikt nie podpowie jak to dokładnie zdemontować??

Ale na marginesie kolego twoje wszystkie nowe posty również skomentuję dość dogłębnie jakie napiszesz teraz do kogo kolwiek.

 


dotyczyło 3085 jak by co

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1106

Potrafisz zregenerować orbitrol a nie wiesz jak bak zdemontować? ogarnij się.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

wysłany do uszczelnienia.. to przeszkadza jak pytam gdzie co i jak?

Jak już powiedziałem będę tak samo odpowiadał tym gostkom jak oni mi.

Nie można się podpytać jak to ktoś ogarniał tylko od razu zrównać z ziemią gościu ogarnij się ci napisze i wielki gość.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

MF to wyższy level obsługi. Jeśli nie ogarniasz myślenia to wracaj do 60tki i tam wystarczy młotek do obsługi ;) Twoje posty są najzwyczajniej w świecie irytujące i jakbyś nie zauważył to nikomu się nie chce produkować w tych tematach. Starczy jakieś konkretne zagadnienie odnośnie skrzyni, hydrauliki i od razu ktoś daje konkretną odpowiedź czasem mniej czasem bardziej trafną ale na temat twoich pierdół nikomu pisać tu się nie chce a o same głupoty wypytujesz choćbyś miał 10 lat i podstawówkę kończył.

To ja mam iść do traktora i zobaczyć jak jest bak zamontowany?? zlokalizuj se śruby i je odkręć. Jak nie pójdzie to rusz głową. Obstawiam że i tak baku nie wyciągniesz bo jest integralną częścią kabiny i tyle w temacie !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

Teraz już wiem że to integralna część kabiny skoro tak mówisz. Nie wiem tego bo mam go od niedawna powtarzam a niektórzy maja

te ciągniki od lat i na pewno odkręcali wiele rzeczy.

I tu nie chodzi o wyższy level bo takie rzeczy to robią ludzie co się znają na skrzyni i hydraulice.

Mi chodzi tylko o sposób rozłączenia baku od kabiny. Czy podnosił ktoś? czym to robił ? jak wysoko ? czy coś trzeba rozłączyć ?
Jak cię irytują te pytania nie odpisuj po prostu....może ktoś to wcześniej robił podpowie jak najdogodniej to zrobić.

I wszystko w temacie.

Tak tak teraz idź po nocy do ciągnika i zobacz jak to tam jest zamocowane ha ha.

Tak to zabrzmiało jak bym Ci kazał iść tam tu i teraz boja chcę :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

dostałeś instrukcje napraw w którymś z poprzednich tematów. ile jej przeczytałeś ?? nie łódź się że ktoś coś napisze bo nikt tego nie robił bo i po co? odkręcasz śruby, dźwigasz tył kabiny i patrzysz co się dzieje.... 100zł/h i mogę patrzeć za ciebie i myśleć jak to wyciągnąć jeśli to w ogóle ma to jakiś sens

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1106

Jeden podejdzie choćby i w nocy, obejrzy z 4 stron i będzie wiedział co zrobić, drugi zaś zacznie się wpatrywać o 8 rano skończy o 14 a i tak nie będzie wiedzial co trzeba Zrobić. Są też tacy co bez oglądania zakładają temat na Af typu - jak odkrecic korek chłodnicy wody.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

B)Tak tak nikt już tego nie robił już wiadomo..z góry założenie już jest.

To widzę jest jednak fachowiec 100zł/h.

W instrukcji napraw nie było nic o odłączaniu kabiny od baku.

Będzie ktoś chciał to odpisze nie będzie to nie odpisze.

Ale jest dwóch użytkowników co bardzo im to przeszkadza i chcą dalej kontynuować nie na

temat, proszę bardzo.

Jedno pytanie zadane ale temat rzeka (cudowne porównanie do korka od chłodnicy)

Możemy jechać temat dalej czekam na kolejne mądre odpowiedzi panów fachowców

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    45

Kiedyś wyjmowałem, odkręciłem rozdzielacze i tył kabiny kilka cm w górę i bak wyszedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

jeśli cie nie stać po 100zł na godzinę to nie moja wina.... mnie też nie stać dlatego wziąłem książkę, parę kluczy i sam skrzynie robiłem. W trakcie pracy może 2 posty tu napisałem i bez problemu dostałem odpowiedź od 2 kolegów ale do jasnej ciasnej nie pytałem jak odkręcić kilka śrubek i dźwignąć kabinę parę cm lewarkiem... jeśli nie ogarniasz to nie bierz się za to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

czyli jednak ktoś wyjmował bak.

I takiej odpowiedzi szukałem jak kolega Piotr napisał.

Krótko zwięźle i na temat a tu zrównali człowieka z ziemią bo

się niby o błahostkę zapytał.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Panowie mam problem z traktorem. Założyliśmy nową pompę hydrauliki(Boscha padła po dwóch latach), skasowaliśmy luz na ramionach podnośnika oraz ustawiłem czujnikiem wysokość podnoszenia ramion tak aby było prawie max do góry. EHR podniesie do końca i guzikiem na błotniku minimalnie dociągnie go jeszcze troszkę do góry. Czyli tu wszystko powinno być ok. A teraz odnośnie problemu.
      Jest taka sytuacja, że EHR nie rozłącza mi pompy. Po podniesieniu ramion do góry powinno ją rozłączyć, a ona dalej pompuje. I robiłem również w ten sposób, że ustawiłem czujnik aby ramiona podnosił do połowy i w tym przypadku również jej nie rozłącza. Muszę przełącznikiem brać w pozycję neutralną aby się wyłączyła. Jest to bardzo uciążliwe. Nie chcę w szybki sposób wykończyć nowej pompy. Ktoś wie czemu może tak się dziać? Niby EHR powinien szybko podnieść do góry i przy końcu zwolnić i powoli dociągnąć ramiona do żądanej pozycji. A tu wygląda na to jakby nie mógł właśnie sobie powoli dociągnąć. Przez co nie rozłącza mi pompy. Gdy podniosę ramiona do góry i staną już(przy gazowaniu również) to pompa dalej pracuje. W tym momencie ustawię przełącznik w pozycji neutralnej i guzikiem na błotniku bez problemu wyżej jeszcze podniesie. Już nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny tego. Ma ktoś jakiś pomysł? Mam nadzieję, że dość jasno opisałem sprawę.
      Czekam na rady.
       
      Pozdrawiam
      Piotr
    • Przez LukaszSZCZ999
      Dobry wieczór. Panowie, wymieniłem tarczę sprzęgłową (490zł w Grene), docisku mimo bruzd wydartych przez nity poprzedniej tarczy nie toczyłem.
       
      Po złożeniu ciągnika nie mogłem wrzucić biegu bo po prostu zgrzytało. Wrzuciłem bieg na zgaszonym silniku, odpaliłem, mimo wciśniętego pedału do dechy, ciągnik zaczął się toczyć. Pomyślicie że jest zapowietrzone.. Odpowietrzyłem, twardość jest w porządku. Pojeździłem trochę i jest odrobinę lepiej, ale z każdą zmianą biegu myślę "zgrzytnie czy nie?", no i niestety strasznie niewygodne jest wciskanie sprzęgła do samego końca by dobrze wysprzęglić (już dwu centymetrowe popuszczenie sprzęgła od maksimum powoduje całkowite "załapanie" sprzęgła).
      Ponadto zauważyłem, że pełne naciśnięcie pedału powoduje bardzo mały (ok 2milimetrowy) ruch docisku od tarczy. Czy ktoś wie ile powinien ten ruch wynosić?
       
      Co robić? Dotrze się to? Sam pedał obojętnie czy silnik odpalony czy nie ma luz, zastanawiam się czy czasem to on nie pozwala na całkowite wciśnięcie pompki.
       
      Piszcie, powiedzcie co można jeszcze wykonać by to naprawić.
    • Przez czarodziej3072
      Witam potrzebuje rozpiski bezpieczników do mf 6180 
    • Przez MfKrystian
      Witam mam małe zapytanie czy masseyem 3080 można jezdzic po asfalcie z włączonym napedem   pytam bo wiadomo ze naped 4x4 lepsza przyczepność i hamowanie na 4 koła  jesli bd jeździl po asfalcie nic się nie stanie z nim?
    • Przez K100
      Moze komuś się przyda
       
      1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.
      1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia
      1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania
      1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach
      1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)
      1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.
      1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania
       
      2-2....problem z czujnikiem pozycji
      2-3....problem z czujnikiem głębokości
      2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.
      2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)
       
      3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)
      3-2...problem z lewym czujnikiem draftu
      3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania
      3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.