Xilon

Ursus C-360 3P Poprzeczny luz dźwigni zaworowej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Xilon    0

Witam. Na początek powiem że szukałem, lecz nic podobnego nie znalazłem. 

   

Mianowicie postanowiłem sprawdzić wtryski, i jak się okazało były do wymiany, a przy okazji chciałem sprawdzić luzy zaworowe i natknąłem się na mały problem polegający  na tym że tak jak widać na załączonych zdjęciach, że czwarta dźwigienka zaworowa posiada boczne luzy na wałku. Porusza się w obie strony około po 2mm. Reszta siedzi ciasno. I moje pytanie czy taki luz może zostać czy powinienem go usunąć, i co mogło być przyczyna powstania tego. Aha, z tego co mi wiadomo to luz zaworowy to 0.3mm na zimnym na dolocie i wylocie, a sprawdzając aktualne to na 3 zaworach jest przeszło 0.4mm. 

 

post-63329-0-17000100-1461696884_thumb.jpg

post-63329-0-86708800-1461696914_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    42

Taki mały luz może być Nic złego sie od niego nie stanie Dźwigienka ci stamtąd nie ucieknie Ustaw luzy zaworowe i nie przejmuj sie takimi błachymi problemami,  3P to nie rakieta kosmiczna i nie musi być wszystko idealne No chyba że ci się nudzi i chcesz to zrobić to rób. Pamiętaj że luz zaworu mierzymy miedzy dźwigienką a zaworem a nie dźwigienką a popychaczem bo to częsty błąd.

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcinl43
      witam mam pekniety blok pomiedzy tulejami 2 a 3 cylindrem . bedzie to działać?
    • Przez Konrad67pl
      Nie mam pojęcia co się stało, odpaliłem ciągnik żeby go przepalić, jak to zwykle w zimie robię. Zalany płynem z malutką ilością wody, nie było zamarznięte nic, odpalił od razu, prawie nie kręcił, wyjechałem z garażu żeby pochodził trochę i się rozgrzał.  Wyczyściłem go i nasmarowalem cięgno i miejsca łączeń przy pedale gazu bo ciężko chodziło. Wjechałem do garażu i zgasiłem. Parenascie razy nacisnąłem pedał żeby smar się dobrze rozprowadził i odpaliłem żeby zobaczyć czy lepiej, odpalił jeszcze lepiej niż wcześniej bo oczywiście był rozgrzany, ale po trzech sekundach zgasł i stanął, nie dało się już zakręcić. Olej nie wyglada na to, żeby była w nim woda. Panewki? Nie odkręciłem korka oleju bo już silnik był zimny i olej zgęstniał trochę, dlatego nie chciałem go spuszczać. Miał tak ktoś? Jakieś rady na diagnozę?
    • Przez michu2607
      witam podpowie ktoś jak zwiększyć dawkę paliwa na wysokich obrotach 
    • Przez URSUSC4011
      Witam mam problemy z rozrządem c 4011 kupiłem nowy rozrząd i złożyłem ale jak popracuje troche to traktor po zgaśnięciu nie zapala i trzeba czekac aż ostygnie co z tym zrobic czy byc może rozrząd od c-360 i c-4011 różni się
    • Przez MichalP
      witajcie.
      Biorę powoli się  do   remontu   mojej 3p, ale mam jeden dylemat. Wszystko ładni się  po zewnątrz po odkręcało a stanąłem na kole pasowym przykręconym do wału korbowego. Jaki tam jest  gwint?  Prawo czy lewo obrotowy ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.