Xilon

Ursus C-360 3P Poprzeczny luz dźwigni zaworowej

Polecane posty

Xilon    0

Witam. Na początek powiem że szukałem, lecz nic podobnego nie znalazłem. 

   

Mianowicie postanowiłem sprawdzić wtryski, i jak się okazało były do wymiany, a przy okazji chciałem sprawdzić luzy zaworowe i natknąłem się na mały problem polegający  na tym że tak jak widać na załączonych zdjęciach, że czwarta dźwigienka zaworowa posiada boczne luzy na wałku. Porusza się w obie strony około po 2mm. Reszta siedzi ciasno. I moje pytanie czy taki luz może zostać czy powinienem go usunąć, i co mogło być przyczyna powstania tego. Aha, z tego co mi wiadomo to luz zaworowy to 0.3mm na zimnym na dolocie i wylocie, a sprawdzając aktualne to na 3 zaworach jest przeszło 0.4mm. 

 

post-63329-0-17000100-1461696884_thumb.jpg

post-63329-0-86708800-1461696914_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    50

Taki mały luz może być Nic złego sie od niego nie stanie Dźwigienka ci stamtąd nie ucieknie Ustaw luzy zaworowe i nie przejmuj sie takimi błachymi problemami,  3P to nie rakieta kosmiczna i nie musi być wszystko idealne No chyba że ci się nudzi i chcesz to zrobić to rób. Pamiętaj że luz zaworu mierzymy miedzy dźwigienką a zaworem a nie dźwigienką a popychaczem bo to częsty błąd.

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Hitman1404
      Witam mam problem. Wyciągana była pompa paliwa w 3p praktycznie nowa pompa i po założeniu i po odpowietrzeniu i wymienieniu pompki zasilajacej odpala na 15-30 sekund i gaśnie. Zauważyliśmy, że jeśli odpalimy silnik i odkrecimy ta górna srubke na 8 klucz do odpowietrzania to leci paliwo i silnik wtedy nie gaśnie, a jeśli zakrecimy ta srubke to silnik zaraz gaśnie. w czym leży problem?
    • Przez slawoon
      Witam Wszystkich,
      Moja 60 po założeniu wspomagania (napęd z rozrządu), nowego sprzęgła, regeneracji wtrysków nie ma siły przekręcić wałem na  akumulatorach (2x nowe 195 Ah 6V). Muszę dokładać 1x 12v 90Ah. Wtedy odpala. Zakładałem już 2 inne rozruszniki (1 nowy, 1 z drugiego C360). Na co mogę zwrócić uwagę?
    • Przez ursusowski289
      Witam, niedawno kupiłem nową pompę wtryskową do 3P, założyłem ją i silnik już nie chce odpalić. Czy możliwe jest że założyłem ją nie tak jak trzeba?
    • Przez gintekk
      Witam mam taki problem z ursusem 4011 silnik po kapitalnym remoncie a z okolic sprzęgła dochodzi dudnienie. Zwłaszcza jest to słyszalne w kabinie. Co zauważyłem od razu po odpaleniu świeżo złożonego silnika że koło zamachowe ma bicie na boki. Jeszcze co zauważyłem że po naciśnięciu sprzęgła te dudnienie prawie ustaje. Mechanik mówił że takie objawy daje luźne koło zamachowe, ale jestem na 100% pewien że koło nie jest luźne. Moje pytanie brzmi czy bijące koło zamachowe może dać efekt dudnienia, dodam że przed remontem też tak dudniło. Myślałem że to tak dudni któryś wyrobiony tłok w tulei, ale to nie to skoro na nowych zestawach naprawczych jest to samo. Czy jest możliwe że nowy wał może być krzywo wytoczony w miejscu gdzie przykręca się koło zamachowe. Czy może koło zamachowe jest zwichrowane, bo płaszczyzna gdzie przylega tarcza jest popękana i była przetaczana bo się ślizgało sprzęgło. Najgorzej że nie zwróciłem uwagi czy na starym wale też takie bicie było. Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny tego dudnienia bo to jest uciążliwe podczas pracy.
    • Przez tommy66692
      mam takie drobne pytanko, gdzie mozna w lubelskim i okolicach znaleźć firme która robi remonty silnikow, chodzi mi o wymiane, zawożę stary silnik płacę dostaje inny odremontowany
      Jeśli wiecie ile może kosztowac taka przyjemnosc to prosiłbym o info.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.