mariano13

Mocowanie tura ursus 3512

Polecane posty

mariano13    6

Witam.

 

Planuję przełożyć tura z c-330 na 3512.

Ramę mocującą już kupiłem, ale mam kilka pytań.

Dlaczego ta rama ma tak niskie mocowanie słupków i czy to w czymś przeszkadza ?

Czy ktoś spotkał taką ramę lub użytkuję taki ładowacz ?

Jakie śruby kupić, długość i twardość bo wiem że muszą być z takim gwintem jak te od blachy osłaniającej sprzęgło od spodu ciągnika?

Ma może ktoś instrukcję i katalog części od ładowacza do ursus 3512 / 2812 lub mf235 / 255 ?

 

Dałem za nią 300 złotych, więc myślę że było warto.

Mam jednak wątpliwości czy wszystko będzie pasować i czy nie będę musiał robić podpórek pod słupki do tura żeby je podwyższyć, bo wszystkie tury w mf w okolicy mają wysokie mocowanie słupków.

 

Otwory montażowe są trochę wyrobione, próbować je obspawać czy po prostu zastosować szerokie podkładki pod śruby ?

 

Pewnie będę musiał podwyższyć słupki o wysokość zaznaczoną na foto niebieską strzałką, bo patrząc dziś na c330 i ferdka doszedłem do wniosku że na opuszczonym turze siłowniki będą haczyć o drążki kierownicze. Bo raczej bez powodu nie podwyższono oryginalnie mocowania słupka.

 

Czy dobrze się domyślam i kupiłem mocowanie do tura z zawad ?

 

Proszę o pomoc i porady.

 

Pozdrawiam

post-34352-0-64440700-1461695496_thumb.jpg

post-34352-0-11951400-1461695606_thumb.jpg

post-34352-0-64521500-1461695694_thumb.jpg

post-34352-0-46719400-1461773912_thumb.jpg

post-34352-0-18577600-1461773981_thumb.jpg

post-34352-0-24637000-1461774010_thumb.jpg

post-34352-0-11199700-1461774043_thumb.jpg

Edytowano przez mariano13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariano13    6

W moim przypadku są niżej mocowania siłownika, tj. przy samej podstawie słupka.

 

Będę musiał zrobić taki mały słupek z blachami mocującymi. Przykręcę go do ramy, a dopiero na nim postawię oryginalny słupek z trzydziestki.

 

Czy możesz mi zmierzyć wysokość od blach mocujących siłownik do mocowania słupka na tej ramce pod ciągnikiem, oraz od tych blach do otworu w którym montuje się wysięgnik ?

Bo wydaje mi się że masz wyższe słupki niż ja.

 

Edytowano przez mariano13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinKoczewski
      Witajcie mam na oku za nie duze pieniądze kupić tura  na linkę do c360 
      I tu Mam dylemat idą te plozy  pod ciagnikiem jakie macie zdanie o tym 
      Da się jakoś wyżej umocowac  czy coś w tym stylu  chodzi mi o te plozy  
      Bo widziałem ze to strasznie nisko 
      Przy orce się nie  zawisnie  ?
    • Przez grzeskw75
      Witam wszystkich. Zauważyłem że w ostatnim czasie w Renault Celtis trochę opada tur. Nie jest to jakoś dużo bo ok.5-8 cm i nie jest to regularne, raz opadnie mniej, raz więcej. Dodam tylko że podnośnik tylny nie opada, tur jest firmy Inter-Tech.
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
    • Przez krzysiek1988
      Panowie mam problem. Mam tur 2 sekcyjny.  Po zakupie okazało się, że pompa już nie domaga więc wymieniłem na wydajniejszą - Hylmet 40l/min. Do tego zamontowałem również zawór zabezpieczający pompy ustawiony fabrycznie na 17,5 mpa. Po wymianie pompy tur chodzi znakomicie ! udźwig jest wyraźnie większy i tur działa szybciej. Jednak pojawił się mały problem. Przy opuszczaniu całego tura obroty silnika wyraźnie spadają i słychać, że pracuje on z wyraźnym obciążeniem. Dźwięk jest wyraźnie bardziej słyszalny niż w przypadku podnoszenia. Siłowniki od podnoszenia mam jednostronnego działa - więc olej wraca do rozdzielacza tą samą drogą która została dostarczony i później do skrzyni.
      Co mogę zrobić żeby wyeliminować ten problem ? Wymienić przewód powrotny oleju z rozdzielacza do skrzyni na taki o większym przekroju ? Wydaje mi się, że olej który wraca z siłowników blokuje przepływ oleju zasilającego rozdzielacz i stąd ten problem. mam też siłownik 2 stronnego działania, ale w jego przypadku nie ma spadku obrotów.
      Jedna sekcja w rozdzielaczu wolna. Rozdzielacz i jego podłączenie wygląda tak:
      Proszę o jakieś porady.
      Ciągnik to ursus c360.


    • Przez LysaKosa
      Witam
      sprzedam  rozdzielacz Nimco Controls 2s-4550-2st stosowany w markowych ładowaczach czołowych
      cena: 850zł

      Możliwość wysyłki lub odbiór własny.  
      Kontakt na priv 






×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.