Skocz do zawartości
Bercik92

Metal Fach t229 brak 3 sekcji

Polecane posty

Bercik92    25

Witam. od niedawna mam problem z 3 sekcja a własciwie jej brak. jeszcze nie tak dawno temu działała a teraz nagle wysiadła. po nacisnieciu przycisku nie świeci sie taka mala kontrolka w tym całym elektrozaworze. moze macie jakies porady co zrobic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bercik92    25

mógł też w innym miejscu się przetrzeć albo padł elektrozawór .

 

a jaki jest koszt elektrozawora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    25

jak by padł elektrozawór to by paliła sie kontrolka przy tym zaworze ?

 okazało sie ze bezpiecznik był zasniezały :)

Edytowano przez Bercik92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez shanatho
      Witam. Problem jest taki jak w tytule, bezpieczniki wszystkie są całe, awaryjne działają, nowy przerywacz, nie ma prądu w kablu w przełączniku kierunkowskazów. Jakieś pomysły? 
    • Przez Stach42
      Zakonczenie produkcji zwierzęcej i z tego powodu prasa jest zbędna.
      Pracowała w małym gospodarstwie - rocznie około 200 balotów.
      Owijanie sznurkiem i siatką , ja owijałem siatką bo jest wygodniej.
      Centralne smarowanie , szerokie kola i podbieracz.
      W komplecie wałek i gratisowo pół siatki bo mi już niepotrzebna.
      Bieszczady
      664668802



    • Przez grzegorz4173
      Witam, 
      Mam problem z silnikiem perkins 3p, który pracuje w wózku widłowym. Jest to całkowity brak oleju na klawiaturze zaworowej, w zasadzie to olej nie pojawia się już w otworze na gorze bloku. Po odkręceniu przewodu łączącego blok z głowicą i uruchomieniu silnika sucho, ani kropli.  Wózek niedawno kupiony więc nie wiem od jak dawna tak pracuje oraz co było robione w silniku wcześniej. Do tej pory sprawdziłem drożność przewodów od bloku, do głowicy oraz samej klawiatury. Następnie przedmuchałem blok oraz magistrale olejową, powietrze dochodziło w okolice wałka rozrządu, więc wydaje się że kanały olejowe są drożne. Tutaj kończą mi się pomysły i chciałem zwrócić się z prośbą o pomoc, może ktoś miał taki przypadek i podzieliłby się rozwiązaniem lub cenną radą 
      Dodam jeszcze, że ciśnienie na wale korbowym czy to na zimnym czy ciepłym silniku to około 4 - 4,5 bara, nie słychać żadnych niepokojących stuków, zgrzytów itp.
      Pozdrawiam
       
    • Przez pafeu
      Opryskiwacz biardzki 1500l
      Wszystko działało w porządku, lecz gdy pojechałem pryskać włączyłem opryskiwacz i manometr lekko się podnosi na wysokich obrotach.  Filtry były sprawdzane i są czyste. Olej w pompie też jest. 
    • Przez mateuszm
      Witam, 
      Od niedawna jestem posiadaczem zetora 3320, mam problem z hydraulika zewnętrzną. Przy kiprowaniu przyczepy na z dolnego wyjścia wszystko pięknie działa, natomiast po podpięciu pod wyjście górne mogę podnieść przyczepę ale już nie mogę jej opuścić. Jeszcze mam pytanie od czego jest dekiel z prawej strony ciągnika obok zaczepu polowego.
      Z góry dziękuję za odp.
      Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.