Skocz do zawartości
kamikrystian

Władimirec T25 Małe Majsterkowanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam T25 z 1978
1 Jakie ciśnienie powinno być w ogumieniu ?

2 Jak ustawić zbieżność kół przednich ? (Trzeba podnosić ciągnik ?)
3 Czy jest jakaś regulacja hamulca ręcznego ?
4 Lewe koło nie hamuje , jak się do tego dobrać ,co można zrobić ?
5.Jak i gdzie  mogę sprawdzić poziom płynu do podnośnika (jaki jest tam płyn)
6 Jakie powinny być akumulatory , akumulator (Jakie napięcie natężenie)
7Jak wygląda poprawne odpalanie z odprężnikiem czy bez (Dla dobrej kondycji akumulatora , silnika, rozrusznika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    4

2. Nie trzeba podnosić  ciągnika. Luzujesz nakrętki kontrujące końcówki drążków i regulujesz, (wkręcasz lub wykręcasz). Tylko nie może być luzów na drążkach. Rozstaw kół mierzyłem metrówką.

5. Zbiornik oleju podnośnika jest z tyłu ciągnika pod kabiną. Na górze tego zbiornika jest wykręcany korek na klucz 22, ja sprawdzam kawałkiem jakiegoś patyka, olej wlewam superol, zostawia 10 cm  luzu od korka.

6. Akumulatory 2x6 V  195 ah. rozrusznik oryginalny, pali bez problemu.

7.Odpalam zawsze z odprężnikiem nawet jak ciepły.

Edytowano przez adam8056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

markoT25    4

Ręczny możesz podciągnąć w kabinie .Po prawej stronie co wajcha naciska na pedał jest taka tulejka na gwincie z kontrą i regulujesz .Tak u mnie jest .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    4

Przecież za korkiem od wlewu oleju podnośnika jest miarka to po co kijem sprawdzać ?

 

Odkręcam korek bo i tak zawsze trzeba dolewać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze dolewać?
to jest jakas norma ze może trochę wyciec?
Jaki olej lejecie do podnosnika
A jaki do silnika?
.



Tulejka z kontra na gwincie.
A to jest śruba nakretka kontrowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markoT25    4

Kolego ta tulejka jak to nazwałem jest zaznaczona na czarno na rysunku i znajduje się na prawym pedale hamulca .

Jest ona wkręcana i na niej jest kontra. Luzujesz kontrę i wykręcasz sobie obrót dwa  zaciągasz ręczny sprawdzasz jak trzyma (jak podkręcanie linki w samochodzie) i tak do pożądanego efektu.

Mam nadzieję że pomogłem . ;)

post-19801-0-85020400-1461855621_thumb.jpg

Edytowano przez markoT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    4

Zawsze dolewać?

to jest jakas norma ze może trochę wyciec?

Jaki olej lejecie do podnosnika

A jaki do silnika?

.

 

 

 

Tulejka z kontra na gwincie.

A to jest śruba nakretka kontrowane?

 

Akurat u mnie poci się rozdzielacz i sprawdzam poziom jak już słabo podnosi to dlatego zawsze dolewam. Olej w podnośniku to superol ale lepiej hydrauliczny bo superol za gęsty na zimę tylko, że ja praktycznie nie używam podnośnika w zimie i wyłączam pompę. Do silnika  od niedawna leje Turdus 15w\40  i jestem zadowolony z tego oleju ponieważ dobrze trzyma ciśnienie na rozgrzanym silniku i nie zasysfia bąka tak jak superol.

Edytowano przez adam8056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez manio10
      Wigan,prosba I o pomoc w wycenie, 77 rok,brak dok,brakes kabiny, opony x 4 kiepskie. Glowice po remoncie,Pompeii po regeneracji,oswietlenie czesciowo now swieci. Podnosnik,skrzynia ok. 2 wajchy. Jak myslicie Ile jest wart?
    • Przez fza
      W katalogu podane jest oznaczenie uszczelniaczy w piaście: jeden    2-38x58-1; drugi  1-38x58-1.  Czym one się różnią, co oznaczają na początku oznaczenia cyfry, w jednym 2  a w drugim 1.  W tym roku wymieniłem na zwykłe simeringi 38x58x10 i widzę, że jedna strona leje.
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Miodu90
      Witam. Chodzi o wladimirca t-25. Problem jak w temacie. Podczas jazdy nagle zabraklo ladowania. Alternator goracy ze nie idzie go dotknąć. Amperomierz pokazuje 0 chociaz od czasu do czasu na 2-3 sekundy pokazuje na +. Tak jakby na chwile lapal ladowanie. Raczej jest dobry bo np przy wlaczonych swiatlach pokazuje na -. Kolo alternatora od paska sie nie grzeje. Jest lekko cieple ale to normalne. Pasek nie jest bardzo natepiony. Nie slychac tez nic niepokojacego z alternatora. Zwarcia raczej tez niema bo na kablach nic nie widac ani nic sie nie kopci. Alternator ten 400w bo chyba byly 2 radzaje. Mial ktos podobny problem? Moze jakies pomysly co jeszcze sprawdzic? Prosze o porady.
×