kamikrystian

Władimirec T25 Małe Majsterkowanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam T25 z 1978
1 Jakie ciśnienie powinno być w ogumieniu ?

2 Jak ustawić zbieżność kół przednich ? (Trzeba podnosić ciągnik ?)
3 Czy jest jakaś regulacja hamulca ręcznego ?
4 Lewe koło nie hamuje , jak się do tego dobrać ,co można zrobić ?
5.Jak i gdzie  mogę sprawdzić poziom płynu do podnośnika (jaki jest tam płyn)
6 Jakie powinny być akumulatory , akumulator (Jakie napięcie natężenie)
7Jak wygląda poprawne odpalanie z odprężnikiem czy bez (Dla dobrej kondycji akumulatora , silnika, rozrusznika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

2. Nie trzeba podnosić  ciągnika. Luzujesz nakrętki kontrujące końcówki drążków i regulujesz, (wkręcasz lub wykręcasz). Tylko nie może być luzów na drążkach. Rozstaw kół mierzyłem metrówką.

5. Zbiornik oleju podnośnika jest z tyłu ciągnika pod kabiną. Na górze tego zbiornika jest wykręcany korek na klucz 22, ja sprawdzam kawałkiem jakiegoś patyka, olej wlewam superol, zostawia 10 cm  luzu od korka.

6. Akumulatory 2x6 V  195 ah. rozrusznik oryginalny, pali bez problemu.

7.Odpalam zawsze z odprężnikiem nawet jak ciepły.

Edytowano przez adam8056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

markoT25    4

Ręczny możesz podciągnąć w kabinie .Po prawej stronie co wajcha naciska na pedał jest taka tulejka na gwincie z kontrą i regulujesz .Tak u mnie jest .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Przecież za korkiem od wlewu oleju podnośnika jest miarka to po co kijem sprawdzać ?

 

Odkręcam korek bo i tak zawsze trzeba dolewać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze dolewać?
to jest jakas norma ze może trochę wyciec?
Jaki olej lejecie do podnosnika
A jaki do silnika?
.



Tulejka z kontra na gwincie.
A to jest śruba nakretka kontrowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markoT25    4

Kolego ta tulejka jak to nazwałem jest zaznaczona na czarno na rysunku i znajduje się na prawym pedale hamulca .

Jest ona wkręcana i na niej jest kontra. Luzujesz kontrę i wykręcasz sobie obrót dwa  zaciągasz ręczny sprawdzasz jak trzyma (jak podkręcanie linki w samochodzie) i tak do pożądanego efektu.

Mam nadzieję że pomogłem . ;)

post-19801-0-85020400-1461855621_thumb.jpg

Edytowano przez markoT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Zawsze dolewać?

to jest jakas norma ze może trochę wyciec?

Jaki olej lejecie do podnosnika

A jaki do silnika?

.

 

 

 

Tulejka z kontra na gwincie.

A to jest śruba nakretka kontrowane?

 

Akurat u mnie poci się rozdzielacz i sprawdzam poziom jak już słabo podnosi to dlatego zawsze dolewam. Olej w podnośniku to superol ale lepiej hydrauliczny bo superol za gęsty na zimę tylko, że ja praktycznie nie używam podnośnika w zimie i wyłączam pompę. Do silnika  od niedawna leje Turdus 15w\40  i jestem zadowolony z tego oleju ponieważ dobrze trzyma ciśnienie na rozgrzanym silniku i nie zasysfia bąka tak jak superol.

Edytowano przez adam8056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Davidmix
      Witam
      Czy jest możliwość zwiększenia prędkości jazdy T 25? Nie zależy mi na mocy.
       
       
    • Przez TBhog
      Witam
       
      Robiłem już ze sprzęgłem bo nie trzymało ale taki problem mam pierwszy raz. Mianowicie sprzęgło nie wysprzęgla a co za tym idzie bieg wrzucić baardzo ciężko. Jak zapalę z wrzuconym biegiem to traktor stoi no ale wyrzucę bieg i nie da się wrzucić. Zbliżyłem już maksymalnie do łożyska oporowego te 3 popychacze co odciskają docisk ale nie pomogło. Odkręciłem kwadratową pokrywę za pompą hydrauliczną i ewidentnie widać, że jak nacisnę sprzęgło to oś idąca do skrzyni nadal się kręci. Co mogło paść ? Po mojemu to chyba docisk coś nie tak bo jakby tarcza padła to by w ogóle nie brało.
       
      Pozdrawiam
    • Przez tadzik332
      witam mam taki problem w władimircu że podczas pracy jade i nagle schodzi z obrotów i nie reaguje na gaz i muszę go zgasic, jak zgasze to odpala od strzała i znowu po chwili ten sam problem
    • Przez RotarT25A
      Witam użytkowników AF  
      Nie znalazłem podobnego problemu na tym forum , czy innym.
      Zaczynając od początku  ,robiony był remont rozdzielacza (brak jednego wyjścia na dzwignie , została urwana 20 lat temu i wymiana uszczelniaczy) po złozeniu (nie przeze mnie , został oddany do znajomego , który zna się na tym fachu . Powiedział że był wyszczypany tłoczek na sprężynie(załączone zdjęcie podkreślone zielonym kolorem) został zmieniony cały ten element na kiper , a z kipra przełożony na podnośnik.
      Po skręceniu go i założeniu  , zalaniu olejem zaczął podnosić bardzo powoli , więc kolega ustawił lekko ciśnienie  , i po podczepieniu maszyny  i uniesieniu , i sprawdzeniu działania góra dół , zaczął się zacinać ( otóż pozycja dociążenia została  włączona , i zatrzymywał się w 3 miejcach dopiero trzeba było podnieść do góry i  ,szarpnąć lekko  dzwignią i opadał jakoś .
      Ale jak ostatni raz podniósł tak pozycja neutralna , i dociążenie nic nie dało , był cały czas w górze  tak jakby coś blokowało , okazało się że tak jakby siłownik się klinował , i po wykręceniu i lekko puknięciu młotkiem schodził na dół i ładnie pracował . Po ponownym założeniu i podniesieniu , za nic nie chciał opuścić , tak jakby ciśnienie nie pozwalało na  opuszczenie .Gdy stanąłem na siłownik i  przychyliłem dzwignie na dociążenie , to tak jakby pracowało wszystko ale no  , gdy zaparłem się mocniej to opuściło może 1cm i nic więcej , można było skakać po  ramionach . a gdy została przesunięta dzwignia na opuszczanie , tak jakby coś tak drgnęło , blokowało coś .
      Panowie doradzicie ? 
      Z góry dzięki .
      Nie wiem czy brać się za rozdzielacz czy za siłownik (chociaż pół roku działał bez zarzutu.
       
       
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.