kamikrystian

Władimirec T25 Małe Majsterkowanie

Polecane posty

Witam T25 z 1978
1 Jakie ciśnienie powinno być w ogumieniu ?

2 Jak ustawić zbieżność kół przednich ? (Trzeba podnosić ciągnik ?)
3 Czy jest jakaś regulacja hamulca ręcznego ?
4 Lewe koło nie hamuje , jak się do tego dobrać ,co można zrobić ?
5.Jak i gdzie  mogę sprawdzić poziom płynu do podnośnika (jaki jest tam płyn)
6 Jakie powinny być akumulatory , akumulator (Jakie napięcie natężenie)
7Jak wygląda poprawne odpalanie z odprężnikiem czy bez (Dla dobrej kondycji akumulatora , silnika, rozrusznika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

2. Nie trzeba podnosić  ciągnika. Luzujesz nakrętki kontrujące końcówki drążków i regulujesz, (wkręcasz lub wykręcasz). Tylko nie może być luzów na drążkach. Rozstaw kół mierzyłem metrówką.

5. Zbiornik oleju podnośnika jest z tyłu ciągnika pod kabiną. Na górze tego zbiornika jest wykręcany korek na klucz 22, ja sprawdzam kawałkiem jakiegoś patyka, olej wlewam superol, zostawia 10 cm  luzu od korka.

6. Akumulatory 2x6 V  195 ah. rozrusznik oryginalny, pali bez problemu.

7.Odpalam zawsze z odprężnikiem nawet jak ciepły.

Edytowano przez adam8056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markoT25    4

Ręczny możesz podciągnąć w kabinie .Po prawej stronie co wajcha naciska na pedał jest taka tulejka na gwincie z kontrą i regulujesz .Tak u mnie jest .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Przecież za korkiem od wlewu oleju podnośnika jest miarka to po co kijem sprawdzać ?

 

Odkręcam korek bo i tak zawsze trzeba dolewać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze dolewać?
to jest jakas norma ze może trochę wyciec?
Jaki olej lejecie do podnosnika
A jaki do silnika?
.



Tulejka z kontra na gwincie.
A to jest śruba nakretka kontrowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markoT25    4

Kolego ta tulejka jak to nazwałem jest zaznaczona na czarno na rysunku i znajduje się na prawym pedale hamulca .

Jest ona wkręcana i na niej jest kontra. Luzujesz kontrę i wykręcasz sobie obrót dwa  zaciągasz ręczny sprawdzasz jak trzyma (jak podkręcanie linki w samochodzie) i tak do pożądanego efektu.

Mam nadzieję że pomogłem . ;)

post-19801-0-85020400-1461855621_thumb.jpg

Edytowano przez markoT25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Zawsze dolewać?

to jest jakas norma ze może trochę wyciec?

Jaki olej lejecie do podnosnika

A jaki do silnika?

.

 

 

 

Tulejka z kontra na gwincie.

A to jest śruba nakretka kontrowane?

 

Akurat u mnie poci się rozdzielacz i sprawdzam poziom jak już słabo podnosi to dlatego zawsze dolewam. Olej w podnośniku to superol ale lepiej hydrauliczny bo superol za gęsty na zimę tylko, że ja praktycznie nie używam podnośnika w zimie i wyłączam pompę. Do silnika  od niedawna leje Turdus 15w\40  i jestem zadowolony z tego oleju ponieważ dobrze trzyma ciśnienie na rozgrzanym silniku i nie zasysfia bąka tak jak superol.

Edytowano przez adam8056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj