Skocz do zawartości
siemens75

Wymiana paska klinowego John Deere 5620

Polecane posty

siemens75    0

Witam,

 

Posiadam ciągnik JD 5620, muszę wymienić stary pasek klinowy przed chłodnicą - proszę o informację jak się do tego zabrać co należy odkręć aby go zdemontować? Jakieś podpowiedzi może przy montażu?

 

 

 

Pozdrawiam,

Paweł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    112

Mamy 5090M poddaliśmy się przy próbie wymiany ,przyjechali dwoje mechaników poluzowali tą osłonę wentylatora łyżka śrubokręty i siłą wciskali ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

siemens75    0

paska nie umiesz wymienić to poco kupowałes joha było sobie kupic c-330

 

Właśnie dobrze że jest dosyć świeży, bo jakby był starszy(taki jak Twój) to nie wyobrażam sobie napraw. :P

 

 

 

 

 

 

@marian2011, @zyz1o dzięki za pomoc :) Jutro wracam także pewnie ogarniemy temat paska.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matiz955    10

Tam jest napinacz, luzujesz go naciągając breszką, wsadzasz kawałek pręcika by go zablokować, przekładasz, wyciągasz pręcik i już jest napięty.
Ja tak jakoś robiłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Ludzie jak czytam o tak prostych czynnościach jak wymiana paska to śmiech na sali , wystarczy popatrzyć jak pasek jest prowadzony i jakie śruby odkręcić i po problemie , a wy wymyślacie jakieś niestworzone problemu  , odkręć wentylator , odsuń go i przełóż pasek stary pasek przetnij ,bo i tak go wyrzucisz , więc szkoda czasu dla zabawy przy , demontażu starego paska . załóż nowy przykręć wentylator i problem z głowy . Pozdrawiam więcej wiary w siebie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    112

No kolego prostą czynnością nie nazwałbym wymiana paska 5090 M ,robię sporo przy ciągnikach ale naszych starych ursusach ,głowice ,zawory ,całą skrzynię biegów ,ale przy wymianie paska poddałem się po telefonie do mechaników też kazał odkręcić wentylator ale przy tym dojściu nie szło ruszyć śrub,potem jak przyjechali mechanicy zdecydowali się poluzować osłonę wentylatora śrubokręty małe łyżki od kół i podważanie i wciskali pasek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemens75    0

Dokładnie wymiana paska w JD5620 to bardzo trudna czynność - jak się okazało najłatwiej było założyć pasek na końcu nie na koło napinacza tylko na te od strony ramy(od strony filtra oleju).

 

@wjanusz23   

w tym traktorze jest silnik 4.5l i wszystko jest upchane. Oś wiatraka wychodzi z bloku silnika dalej jest koło pasowe, wiskoza i smigło z osłoną nigdzie nie wciśniesz paska, chyba że go przetniesz i zszyjesz nitką :)

b5865232a67ce.jpg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

Ogólnie wymiana paska to prosta czynność,wystarczy tylko pomyśleć. Ogólnie to pasek przekłada się przez wentylator, pół godziny bo wymienione. To ze serwis przyjechał i srubokretami przekładam to nie znaczy że nie mają pojęcia, tak naprawdę nie ma na to jako takiego sposobu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez yacenty
      Witajcie, na jesieni podczas siewu zauważyliśmy ubytek płynu chłodzącego w ciągniku John Deere 6140r. Dolaliśmy - weszło ok 2l do połowy skali.
      Teraz przy wiosennym przeglądzie zauważyłem że płynu jest ledwo ledwo w zbiorniku. Dolałem - weszło około 2.5l i jest troszkę powyżej srodka skali.
       
      W miejscu garażowania nie widzę ewidentnej plamy, nie widać też zbytnio sladów mokrego na silniku / masce.
      Co może być przyczyną gdzie szukać dziury w całym?
       
      Gdzieś mi się w galerii rzuciło nie dawno, że ta seria JD ma jakiś defekt i pękają jakieś przewody, ale póki co nie mogę namierzyć tego obrazka / tej dyskusji.
      Ktoś z was ma podobny problem? Dodam że ciągnik ma 3 lata i lekko ponad 1000h na budziku.
       
      Chcesz poznać dane techniczne John Deere 6140r
    • Przez tomek2201
      Witam. Jakie oleje silnikowe lejecie do swoich dość młodych modeli JD? Ja do mojego 5075E do tej pory lałem dedykowany fabryczny olej silnikowy John Deere Plus-50 II 15W40. Teraz zastanawiam się czy nie można byłoby zalać jakimś tańszym olejem o tych samych parametrach np. Turdus 15W40 lub jakiś FUCHS? Jakimi olejami wy zalewacie swoje ciągniki John Deere i jakie jest Wasze zdanie na temat oleju Turdus, bo słyszałem że jest to tańszy ale jeden z lepszych olejów. Przykładowo mam też Renault Ares 610 z silnikiem JD i mechanik doradził mi żeby zalać go właśnie Turdusem, tylko że to już jest dość stary silnik i dlatego waham sie czy lać ten olej do JD5075E.
    • Przez GV103
      Mam problem z układem kierowniczym w John Deere 6910 z 2001 roku.Są drgania na kierownicy i hałas w okolicy pompy hydraulicznej i rozdzielacza z tyłu ciągnika nie da się jeździć .Na zimnym oleju w ciągniku gdy się kręci kierownicą jest wszystko w porządku,dopiero jak się ciągnik rozgrzeje tak po 30 min to dopiero zaczyna kierownica drgać.Pompa hydrauliczna była u regeneracji przed regeneracją było tylko 130 bar na rozgrzanym oleju i świeciła się kontrolka STOP ale wszystko z układem kierowniczym było dobrze tylko długo podnosił narzędzie i trzeba było dodać gazu żeby podniósł czy obrócił pług  ,po regeneracji jest 200 bar z podnoszeniem niema już problemu podnosi bardzo szybko ale jest problem z kierowaniem.Jest to pompa tłoczkowa o wydajności 98 litrów na minute i ciśnieniu 200 bar.Może ktoś wie co wywołuje te drgania na kierownicy?? 
    • Przez Kamil9717
      Witam, myślę nad kupnem John Deere 6155r i zastanawiam się jaka skrzynie biegów wybrać, jakie wyposażenie, wymiary opon i wgl, ciągnik będzie pracował głównie z prasa w transporcie oraz innych pracach polowych typu orka siew, doradzi ktoś o czym warto pamiętać przy zakupie takiej bryczki? 
    • Przez Kubek95
      Witam, panowie mam pewien problem, niedawno kupiłem John Deera 3140, z uszkodzonym pierwszym biegiem (wyskakujący) rozebralem go, wymieniłem widełki bo były bardzo utarte, gość od którego kupowałem widełki stwierdził że muszę wymienić jeszcze filtry hydrauliki po takiej rozbiórce ciągnika, no okej, ale mówił że w tym ciągniki są 3 sztuki filtrów. Ja znalazłem tylko 1 filtr, jest on z lewej strony ciągnika (stojąc przed maska i patrząc na niego) przy tylnim kole, jest on w obudowie, jak się ją odkręci to filtr jest jako wkład wymienny. Teraz mam pytanie czy ten ciągnik faktycznie posiada 3 filtry? Ten jeden znalazłem, a gdzie jest reszta? Prosiłbym o pomoc, ewentualne nakierowanie gdzie jest reszta (jak będzie zaznaczone na zdj to byłoby super ), z góry dzięki za pomoc... :-) 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.