Skocz do zawartości
Lukas85

NH 8360 jaką skrzynię wybrać

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Skrzynie
Lukas85    13

Koledzy zastanawiam sie nad zakupem ciagnika NH 8360. Z tego co wiem w tym ciagniku były 3 skrzynie: 2-elektroniczne i jedna z manualnymi przełozeniami i półbiegami. Moze ktos z doswiadczenia sie wypowie na temat tych skrzyń? Z jaką skrzynią ciągnika szukać? Obecnie mam TD90 z manualem. Skrzynia jest prosta i niezawodna, ale... no właśnie zawsze jest jakieś ale bo elektronika to wygoda.

Bede wdzieczny za wszystkie opinie.


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misza9128    17

Swoje lata ma ale mechaniczna to mechaniczna , jak wszystko w porzadku z elektroniczną (nie szarpie itp) to elekryczną ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    13

Podobny dylemat miałem przy zakupie kombajnu - z hydrostatem czy bez. hydrostat jak się zepsuje to będzie drogo ale komfort pracy był wart ryzyka :)


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukas85    13

Jeszcze jedno pytanie, czy ktor moglby mi opisac obsłue skrzyni Range Command? Biegi zmienia sie ze sprzeglem czy bez itp


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majcin    7

Żeby przejść z zakresu A na B na C używasz sprzęgła nogą lub guzika pod lewarkiem, np z B1na B2 dusisz tylko guziczek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    13

ok a jak jest przy ruszaniu z miejca? Uzywa sie tez guzika albo zwykłego sprzegła?


I jak jest ze zmiana biegów pod obciazeniem w ramach jednego zakresu?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    13

czyli wystaczy ze wcisne ktorys przycisk i to wszystko? A jak jest z połozeniem neutralnym jak go wrzucic?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majcin    7

Z rewersa możesz ruszać, rewers na środek i masz neutralne.
Załóżmy orzesz na B5 czujesz że słabnie (np obroty z ~1750 spadają do 1400obr/min) - zrzucasz na B4 (guziczkiem) i nic więcej nie robisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez prz3m
      Cześć,
      mam problem z TM140. Po upływie około 5s od uruchomienia ciągnika zapala się (mruga) ikona filtra oleju hydraulicznego i przekładniowego.

      Korzystając z podpowiedzi zainteresowałem się czujnikiem temperatury: 
      Olej hydrauliczny/przekładniowy raczej nie ma 40*C zaraz po uruchomieniu silnika , więc kierując się powyższą podpowiedzią wykręciłem czujnik, sprawdziłem i .... wygląda, że jest ok. Gdy jest zimny, to nie przewodzi, gdy go podgrzałem do ponad 40 *C to przewodzi.
      Co mogę jeszcze sprawdzić, chyba tylko wymienić filtry i olej? Chociaż dziwi mnie, że w ogóle ta kontrolka się zapala na zimnym oleju.
      Dodam jeszcze, że ciągnik kupiłem 3 miesiące temu, od rolnika i jeszcze od tego czasu go nie przetestowałem w polu. Podczas oględzin wszystko było ok, a kontrolka zapaliła się chwilę przed powrotem do domu (ok 70km) i w sumie od tego czasu mruga cały czas. Olej hydrauliczno przekładniowy wymieniany był w 2006r i wg poprzedniego właściciela jeszcze 1 rok mógłbym na nim pojeździć.
      Przeciągnij pliki do przesłania lub wybierz pliki... 
      Maksymalnie wszystkich plików 48,82MB   Wstaw inne multimedia  Przesłane grafiki
         
    • Przez oreł
      Witam . Jestem posiadaczem ciągnika NH 8360 . Przyszedł czas aby uporać się z wyciekami oleju z sekcji hydraulicznych . I nie wiem jak się do tego zabrać 😂. A mianowicie jakiego rozmiaru są tam oringi i jaki jest to konkretnie imbus bo nie mogę dopasować . Proszę o poradę 

    • Przez Parich
      Czesc, do czego sa te wtyczki umnieszczone pod kabina w okolicach sprzegla? Jest taka mozliwosc, ze jest wspolna instalacja dla kilku wersji wyposazenia i te wtyczki sa u mnie nie wykorzystane?
       


       
      Jest jeszcze jedna 3 pinowa

       
      Jak podciagnac hamulec reczny?
         Do czego sluzy duza galka od ehr z symbolem sinusoidy mniej lub bardziej rozciagnietaj oraz regulacja na "myszy" ze znaczkiem pluga cos jak by glebokosc reagowania pluga na opor?
         Mam tez na slupku z prawej strony wlacznik ze znaczkiem walka wom z wezykiem pod spodem do czego jest ten wylacznik?
      Mozna jakos zaprogramowac na jakim biegu ma cofac czy jest tylko opcja, ze skrzynia sama dobiera bieg wsteczny w zaleznosci od tego jaki byl do przodu?
      Gdzie moge podlaczyc wolny splyw hydrauliki?
    • Przez elku87
      jak w temacie posiada może ktoś w wersji elektronicznej ?
    • Przez Patryk212
      Witam chciałbym zapytać was co sądzicie o tym NH.
×