Skocz do zawartości
panki888

uszczelniacz filtra hydrauliki

Polecane posty

panki888    1

Panowie mam taki problem nie odkręcałem jeszcze filtra hydrauliki olej jest ok i stan tez.

Ale poci mi się filtr ten z prawej strony podłużny za schodkami Numer 3619594M1.

I teraz tak występują tam dwa uszczelniacze według katalogu Numer 3615948M1.

 

Teraz moje pytanie czy wymieniacie też te uszczelniacze bo trzeba je dodatkowo dokupić

do filtra koszt od 85-120zł.

Czy np. zamiennik filtra myślę że też dobry kosztuje ok 130 zł i ma zwykłe cienkie oringi.

Dowiedziałem się że org. filtr można kupić ale te uszczelniacze trzeba dokupić.

Może ktoś rozwieje moje wątpliwości gdyż to prosta sprawa a każdy gada co innego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianurban    1

Ja dwa dni temu wymieniałem właśnie ten wkład bo tak się go określa i zamówiłem w serwisie MF zamiennik z donaldsona bardzo dobrej jakości, poprzednio też miałem taki sam i nie było z nim żadnych problemów. co do oringów to w zestawie donaldsona sa 2 jeden okrągły oring i drugi kwadratowy, okrągły idzie od góry a kwadratowy pod nim. Poprzednie oringi były jeszcze dobre bo nic się nie pociło czy coś ale zmieniłem na nowe i jest ok. mogę śmiało polecić te zamienniki z donaldsona ale każdy zrobi jak sam uważa dla mnie osobiście oryginalne sa cholernie drogie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

panki888    1

Dzięki za informację ale z tego co widzę to dziwne że dłuższy i krótszy robili jak jeden rodzaj podaje katalog.

Czyli w tym zestawie miałeś już uszczelniacze w komplecie?

 

Drugie pytanie czy uszczelniał ktoś orbitrol? rozkręcał? dużo z tym roboty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

przyszedł dziś ten filtr Donaldsona muszę przyznać że w porównaniu do tej obudowy to nie za duży on jest.

Myślałem że będzie większy.

Fakt są dwie uszczelki jedna okrągła druga płaska okrągła.

Zobaczymy po montażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×