Skocz do zawartości
amatorwarzyw

MTZ 82.1 po regeneracji za 9120pln!?

Polecane posty

Witam

 

Czytając starą AGROmechanikę 8/2014 natknąłem się na artykuł o sprzedawanych na białorusi przez zakład w Pieskach ciągnikach MTZ. Temat interesujący a szczególnie ceny które (niestety cena na rok 2012) wynoszą za praktycznie nowy MTZ 82 około 480.000 BYR czyli jakieś 9120pln netto!? Tutaj link: http://remzavod.com/?8_3&pid=101

Czy ktoś może badał ten temat i kupił tam ciągnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kendiz    0

Cena jest podana w rublach wiec z tego co mi wychodzi to ten ciagnik kosztuje ok. 27 tys. zl

Edytowano przez Kendiz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak zauważyłem później mój błąd - ale tak temat jest bardziej chwytliwy;) Jednak nawet 27tys pln + wszystkie koszty sprowadzenia to chyba i tak dobra opcja za praktycznie nowy ciągnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

m_i_c_h_a_l    3

Oferta jest bardzo kusząca.

Napisałem do nich i zobaczymy czy i co odpiszą.

 

Pytanie tylko jakie opłaty trzeba będzie wnieść przy rejestracji ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    1

Ekspertem raczej nie jestem, ale powiem czego dowiedziałem się w 2015 roku gdy kupowałem MTZ Belarus w programie "młody rolnik"

 

Dzisiaj w silnikach muszą być zachowane pewne normy spalania i emisji substancji szkodliwych do otoczenia. Dotyczy się to samochodów ale i również ciągników rolniczych. W tym celu raz na jakiś czas aktualizowane są normy euro 5, euro 4, ... itp.

 

Jeżeli kupujemy nowy ciągnik rejestrujemy go na podstawie homologacji jaką dostajemy wraz z ciągnikiem.

Jeżeli ciągnik nie spełnia wymagań w kraju członkowskim UE nie może być zarejestrowany. Ten silnik (D - 243) bodajże spełnia wymagania normy euro 2.

 

Czyli go nie zarejestrujemy. Można kupić i jeździć na własną odpowiedzialność bez rejestracji.

 

Ale jak to bywa z prawem, wszystko się da obejść.

Firma w której kupiłem Belarusa 920.2 sprowadza nowe Belarusy zarejestrowane w Białorusi (kraj nie jest członkiem UE więc ma gdzieś wymagania EURO 5).

Pośrednik przerejestrowuje ciągnik na firmę w Polsce. Potem ja na siebie go zarejestrowałem.

A to już jest w pełni legalne.

 

Więc też warto pomyśleć w tym kierunku czy chcemy ten ciągnik rejestrować. I podejrzewam, że firma je sprzedająca jest tego świadoma i za dodatkową OPŁATĄ sprzeda zarejestrowany ciągnik którym można się poruszać o drodze.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1046

Ciągnik pewnie można kupić jako używany,tylko wtedy trzeba by go na Białorusi zarejestrować i sprowadzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m_i_c_h_a_l    3

Oferta jest bardzo kusząca.

Napisałem do nich i zobaczymy czy i co odpiszą.

 

Pytanie tylko jakie opłaty trzeba będzie wnieść przy rejestracji ciągnika.

 

Tylko tak po zastanowieniu jeżeli te ciągniki są po remoncie to wydaje mi się, że za 30 tyś to można w Polsce kupić ciągnik powiedzmy za 17-20 tyś plus włożyć 10 tyś w remont i wtedy wiemy co tak naprawdę zostało w nim zrobione.

 

Na mojego maila niestety nikt nie odpisał.

 

Ciągnik pewnie można kupić jako używany,tylko wtedy trzeba by go na Białorusi zarejestrować i sprowadzić

 

Pewnie pośrednik z poniższego linka tak właśnie robi i trzeba przyznać, że oferta jest raczej fajna (oczywiście dla kogoś kto dysponuje takim budżetem :-))

 

https://www.olx.pl/oferta/belarus-820-most-stozkowy-wyprzedaz-rocznika-2014r-nowy-CID757-IDhAJGR.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    752

Jeszcze nie dawno były ogłaszane w PL takie belarusy bez kabiny i przedniego napędu poniżej 30 tys zł ale nigdzie już ich nie widać http://www.okidoki.ee/item/3701464/ tutaj więcej fotek 

http://www.kuldnebors.ee/search/pollumajandus/traktorid-ja-kombainid/traktor-belarus-510/search.mec?pob_post_id=46561659&pob_action=show_post&pob_cat_id=10829&pob_view_language_id=et

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m_i_c_h_a_l    3

Znalazłem takie ogłoszenie

 

http://autoline.pl/sf/maszyny-rolnicze-traktor-kolowy-MTZ-82-1--16042714262941315300.html

 

Według mnie cena ciekawa, blisko polskiej granicy, znajomy który jeździ na Ukrainę ma mi się dowiedzieć co i jak od celników na granicy.

Niestety na import spoza UE jest VAT 23 % od wartości ciągnika :-( 

I ten VAT trochę komplikuje sprawę bo jest naliczany od wartości ciągnika podobno na Ukrainie tylko skąd wiedzieć czy wezmą faktyczną wartość z faktury czy może mają jakieś dane o średnich cenach tego rocznika i wywalą VAT 2 razy większy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    752

Jak już ma być tanio to zarejestrować go tam, przejechać na kołach granicę i kupić papiery w PL albo bez papierów pracować jak ma się pola "za stodołą". Ale cena raczej nie realna skoro Ukraińcy kupują u nas np 60-tki za 15 tys + cło jakieś 5 tys i jeszcze tam z zyskiem sprzedają.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez BlackWhite
      Witam
      Jaką polecacie prasę z rotorem i nożami do MTZ 82 ???
    • Przez piter125
      Witam
      W tym miejscu cieknie mi ropa nie wiem jak zlikwidować wyciek ponieważ boję się że coś rozreguluje. Będę wdzięczny za pomoc

    • Przez endrju
      Witam , mam problem z moim Mtz'tem 82 (rok 89) problem polega na tym że obydwa koła przednie przy szybszej prędkości się blokują (hamują) jedyna opcja to jazda na 1szym biegu , na wyższych przełożeniach koła natychmiast się blokują , jak cofnę trochę i poruszę do przodu to się odblokują ale problem się powtarza . Odkręciłem wałek od napędu i to samo . Żadna obudowa nie jest pęknięta , stało się to nagle jechałem z dość dużą prędkością i przednie koła nagle się zablokowały . Nie wiecie z czym może być problem ,za co się zabrać ? czyżby to mechanizm różnicowy ? Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedzi
    • Przez krzysiokal
      Witam proszę o podpowiedź jak mogę przerobić mtzta tak aby odpalał z kazdej pozycji dźwigni biegów. Wiem, że się da się tylko nie wiem jak. Aktualnie muszę ustawić dźwignię na I (czyli biegi terenowe) wtedy rozrusznik kręci. A jak to przerobić aby kręcił na sprzęgle w każdej pozycji ? Mtz rok 1990. Nie moje zdjęcie ale wygląda podobnie
    • Przez bizonzo56user
      chciałbym z ojcem wyremontować naszego mtza i chciałbym się dowiedzieć ile może to kosztować trzeba zrobić hamulce,cała instalacja ele nowa,malowanie całego ,zamiana kabiny bo stara jest zgnita ,uszczelnienie,hydraulika,silnik był zrobiony wiosną,jak można go wyczyścić ze starego zaschniętego oleju i jak go przygotować do malowania.I jakiej farby użyć
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.