KsD

Wał korbowy Władymirec T-25 (T-25a)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KsD    0

 Witam, jestem tutaj nowy i chciałbym prosić o pomoc. Dostałem wyzwanie znalezienia wału korbowego do Władymirec T-25a. Powiedziano mi że ma być do T-25a (Nie wiem jaka jest różnica miedzy T-25 a T-25a) I tutaj mam prośbę do Was jaki i gdzie go kupić. Bo na temat ciągników to jestem zielony. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A ,A2,A3 to są modele kabin, wał ja polece z tyczyna . Ale nie rób szlifu starego bo jak był u mnie szlif to rok gwarancji było a wytrzymał 3 miesiące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati999    112

gdzieś ojciec kupował oryginalne ruskie części to ivana, tylko już nie pamiętam gdzie, kurde

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Wały różnią się tylko gwintem pod śruby koła zamachowego. Występują z gwintem M12 i M14 i trzeba sprawdzić najpierw jakie gwinty były w starym wale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer24    22

Witam wszystkich a kołki też są różnej średnicy czy przy M12 i M14 kołki są takie same? Podobno można zastosować szpilki i nakrętki zamiast śrub żeby zrobić przejscie z M14 na M12 dobrze mówię?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hibertusik    10

Odkopię temat  ze  wględu na ważną informację,na forum nikt o tym nie pisał; 

 

Witam  wały korbowe szlifuje się jak najbardziej i chodzą latami- tylko  tutaj wychodzi brak wiedzy. Bardzo ważne;

WAŁY KORBOWE WYCHODZIŁY  4 RODZAJE FABRYCZNYCH

2 WYMIARY CZOPÓW GŁOWNYCH

2 WYMIARY CZOPÓW KORBOWYCH

co daje nam  4 kombinacje wałow nominalnych fabrycznych (np.czopy gł.1nominał.czopy korbowe 2.nominał;lub czop gł.1 nominał,czop korbowy 1 nominał,)

NA KAŻDYM WALE BYŁO WYBITE OZNACZENIE WAŁU np.  ruskie sz x lub sz w   .( konkretnie nie pamiętam oznaczeń)

 

co to oznaczało  --  po zrobieniu szlifu   wału mogło być tak że kupowaliśmy panewki nominalne główne i korbowe w 2 nominale-- dlatego że wał był  w  1  nominale.

I DALEJ MIELIŚMY WAŁ NOMINAŁ.

 

Zdażało sie ze ktoś kupował nowy wał i kupował komplet panewek a wał ukręcało lub nie było ciśnienia odpowiedniego.

Dlatego że panewki gł.były w 2 nominale ,a korbowe w 1 nominale,a klient kupował w jednym wymiarze.(osobiście znam przypadek ukręcenia nowego wału)

 

 

Z KĄD TO WIEM bo miałem zeskanowaną książkę -instukcję napraw do t-25 i tam były oznaczenia nominalne tych wałów

ja miałem to szczęście że mój wał miał  w 1 nominale  czopy korbowe i główne   , to szlif zrobiony na 2 nominał, traktor jeżdzi po szlifie jakieś 16 lat.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hibertusik    10

No dlatego że  Tyczyn robi swoje wały ,a tu chodzi o wały fabryczne  ruskie.Jak znajdę  instrukcję napraw to wrzucę stronę z opisem oznaczeń wałów do  T-25,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

W moim wał pękł po szlifie po roku, kupiłem tyczyn i 9 lat śmiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Wklej zdjęcie z tej instrukcji bo nigdy o czymś takim nie słyszałem a przez ręce przeszło tego od groma. Jeśli chodzi w ogóle o wały w ruskich maszynach to tam normalnie szlif jest co 0,5 mm a nie 0.25 mm. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Może to wniesie coś do dyskusji o szlifowaniu wału silnika T25

image.thumb.png.174933417df73ffc5dce39d072652e44.png

Edytowano przez fza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj