Skocz do zawartości
SZMEKK

Zwiekszenie elastycznosci ciagnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
SZMEKK    21

Witam ostatnio zastanawia mnie fakt ,czy byla by mozliwosc aby zwiekszyc elastycznosc ciagnika  ursus c-380(2016rok),? Chodzi o to zeby nie był taki mulowaty w dolnym zekresie obrotow przy ciezkich pracach? Przy pray z turem ciagnik chodzi elegancko ale jesli chodzi o inne prace typu 2 przyczepy w transporcie , startowanie  z obciazeniem z miejsca itp to ciagnik wydaje sie ospaly i niemrawy. Silnik to  PERKINS 1104D IIIA turbo 4,4 litra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    203

wiesz nie spodziewaj sie ze bedziesz jechał z dwoma przyczepami ciagnikiem 80konnym plynnie i ze nie bedzie mulowaty, szczegolnie w 4 cylindrach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    437

żeby to było stare 80KM to by jechało... nie raz i nie dwa ludzie narzekali na brak mocy w swoich nowych maszynach... w któreś gazecie było jak to gościu kupił nowy tej samej mocy co stary i tego samego pługa z taką samą prędkością nie pociągnął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    906

Bo stare 4 gary miały duża pojemność i moment był dostępny pewnie niżej a nowe co raz mniejsza pojemność a większa moc najlepiej wsadzić 10 sprężarek i 3 garow zrobić ze 120 km albo i lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrczem    47

Wielkich cudów nie zdziałasz, taka jest cena nowych norm emisji spalin i downsizingu (choć ten silnik i tak jest wyjątkowo duży jak na swą moc).

Jak ma egr to zaślepienie trochę pomoże na niższych obrotach( podobny jest temat na forum przy zetorze).

Mam c 360 i proximę, staruszek z przyczepą rusza praktycznie z jałowych(ciągał kiedyś przez lata 2 x d-47)

a zetor jest słaby na niższych obrotach. 

Czekaj na koniec gwarancji i kombinuj jeśli chcesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    194

Ale pierdoły wypisujecie. 

Ten Perkins ma aż 4,4 l ( na 75 KM to aż).

Spokojnie można zwiększyć moc do 110 KM a dzięki takiemu zabiegowi wzrośnie moment obrotowy o ok 100 Nm a to już coś.

Jedyne pytanie to czy wytrzyma przeniesienie napędu.

Akurat ten Ursus ma tą przewagę nad Majorem i innymi podobnymi mocą że ma dużą pojemność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    194

Musisz poczekać do końca gwarancji lub ją stracić:) Wydaje mi się że po gwarancji bez problemu w serwisie Ursusa zmienią Ci na większą moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Salisbur    14

Wysoko obrotowy silnik Perkinsa i wszystko jasne, moim zdaniem zwiększenie mocy nic nie da na tą dolegliwość, musisz po prostu go kręcić w okolice najwyższego momentu obrotowego, pewnie około 1600 obr/min albo nawet więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Każdy nie wie że te 75 km to jest podawane w normie iso, przeliczyc to na moc podawaną wstarej normie din to wyjdzie nam 70 km dla tego ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZMEKK    21

w porownaniu do starych modeli ursusa to ten ciagnik jest naprawde ospaly nie chodzi mi o to ze oczekuje od niego ze bedzie mial uciag jak lokomotywa(bo wiem ze ma tylko 75koni) tylko chcialbym zeby byl troche elastyczniejszy bo gdyby go porownac do starych 80. to nie ma on wogole startu do nich. Wiem ze ciezko je razem zestawic bo pomimo podobnej mocy to wszystkim innym sie roznia(gabarytami, masa ,przelozeniami, itd). Ciagnik jako pomocnik z turem sprawdza sie super jest oszczedny , bardzo zwrotny itp. ale zastanowil bym sie gdybym mial mu zaczepic trojke obrotowa sprobowac zaorac jeden kawalek trzeciej klasy(glina glownie).

Gadalem z dilerem i stwierdzil ze mozliwosci jest kilka zeby to zmienic ale nie predzej jak po gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    194
@Salisbur - sam jesteś wysokoobrotowy. Średnia prędkość dla max. momentu obrotowego w większości tego typu silników diesla to 1400-1600 obr. Moc max. jest przeważnie w granicach 2000-2200 obr/min. Silnik zmulony na potrzeby norm. Wystarczy wgrać nową mapę jak kolega wyżej wspomniał i zapomnieć o braku elastyczności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    526

Wgrać nową mapę :lol: Jak to jest zwykły mechaniczny silnik...

Po pierwsze to dotrzyj najpierw ten ciągnik, zrób z 600/700 mth i sie poprawi. Swoim 675 nie mogłem na 2 z prasą ruszyć bez gazu w podłodzę, a teraz idzie jak szatan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    194

No fakt nie sprawdziłem - myślałem że jest na sterowanej elektronicznie pompie ale to zwykła mechaniczna więc tym lepiej :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      http://www.ursus.com/Ciagniki-rolnicze/URSUS#URSUS-11054
       
      Kiedys starego typu ursusy np 1224 prawie tej samej mocy ciagaja 4 obrotówki, 3 metrowe zestawy uprawo-siewne a ten bedzie mial raczej znaczaco ciezej:( a z wygladu i wyposazenia nie jest taki zly:)
    • Przez majtek53
      Ursus C-380 nowość Ursusa, został zaprezentowany na targach Agro Park w Lublinie. Jak waszym zdanie będzie to Hit czy może konkurować z Zetorem Majorem 80 ?
      Ktoś był na targach w Lublinie może powiedzieć więcej o tej nowości Ursusa 
       
    • Przez RageMan
      Witam. Być może słyszeliście o tych nowych C-380, które Lublin miał wprowadzić na nasz rynek. Przed chwilą znalazłem na oficjalnej stronie Ursusa informację o nowym Ursusie C-360. Bezpośredni link do dokumentacji technicznej podaję poniżej. Jeżeli ktoś ma popularną 60-siątkę, to może sobie porównać dane tzw. "nominalne". Jak eksploatacja wygląda w praktyce, czas pokaże. Mnie osobiście podoba się pomysł wprowadzenia przez fabrykę zamienników dla wyeksploatowanych już, klasycznych koni pociągowych w wielu gospodarstwach/ Pozostaje jedynie kwestia jakości i ceny wyprodukowanych (tfu! - zmontowanych) w Lublinie ciągników rolniczych
       
      http://www.ursus.com/Ciagniki-rolnicze/URSUS-SERIA-C#Ursus-C-360
       
      Pozdrawiam i zapraszam do gorącej dyskusji
    • Przez adikpl1
      Ursus na targach Agrotech zaprezentował nowe modele C-392 C-3102 będące następcami serii H
      https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=733648613410855&id=159956820780040
      Prawdopodobnie to jest ta przekładnia i tylny most: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=733648613410855&id=159956820780040
      W serii H była ta: http://www.hemaendustri.com.tr/UserFiles/Content/5cf5bbe26f68435d884503671f93a10b.pdf
    • Przez martinoss
      Witam forumowiczów,
       
      Czy ktoś miał styczność z tym ciągnikiem, pracował na nim? Po przeglądzie cen innych marek zaczynam się zastanawiać nad nim, tylko jest trochę mikry, potrzebuję ciągnika do trochę cięższych prac w tym orki obrotowym pługiem 4skibowym i nie wiem, jak się sprawdzi...
×