Skocz do zawartości
pawel8891

Zetor 7711 ciśnienie otwarcia wtryskiwacza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
pawel8891    0

Też tak słyszałem, ale jedni mówią 165 drudzy znowu 175 to spora rozbieżność a nie chcę katować niepotrzebnie pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

padre1989    10

im wieksze ciśnienie to mniej bedzie palić ja ogólnie prosze pompiarzy żeby ustawiali o 10 jednostek wiecej


od zalecanych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
22tomek22    0

zgoda mniej będzie palić tylko wtedy będzie słabsza mieszanka co za tym idzie też ciągnik i zużycie pompy się zwiększa bo musi jednak te ciśnienie przełamać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

jak pompa po kapitalce to nie ma co sie rozczulac . w belarusie 952 ostatnio robilem pompe i wtryski to pompiarz namawial by wtryski ustawic na 200 gdzie w katalogu podaja na 210-215 no i sie zgodzilem i teraz bardziej dymem rzuca z komina . zostaly przeregulowane na 210 i problem ustąpił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8891    0

Po sprawdzeniu okazało się że ciśnienie na 3 wtryskiwaczach nie przekracza 140 barów, po ustawieniu na 170 wszystko wróciło do normy, ciągnik zapalał z rana bez problemu. Niestety po bardzo krótkim okresie jest dokładnie to samo, zastawiam się czy końcówki wtrysków nie powiedziały papa.

Edytowano przez pawel8891

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×