Skocz do zawartości
Nismo

licznik Deutz Fahr

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
Nismo    7

Witam co może być przyczyną że licznik nie nalicza motogodzin w DX 3.70? Dodam że obroty silnika dobrze są pokazywane.

Wiadomość z agroFakt.pl

Nismo    7

sory że tak późno ale dziś był pracowity dzień,,qq" , przy liczniku to narazie wiem tyle że linka jest dobra, nigdzie nie obrobiona, obroty wskazuje dobrze tylko nie nalicza mtg, przerobiłem z 10 mtg i nie przekręciło się nic

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez ursus1991
      Cześć
      Mam do kupienia ciągnik, w którym zmieniono fabryczny silnik na sześcio cylindrowy chłodzony powietrzem deutza o mocy 95 km.  nie znam się na tych silnikach. Podejżewam ze on z lat 80. Prosiłbym o opinie na temat tych silników? Czy są w miarę oszczędne? Czy są wytrzymałe? Jaka jest kultura pracy? CZy jest dostęp do części? Czy można jakoś łatwo podnieść moc? Może wystarczy regulacja pompy wtryskowej do podniesienia mocy. 6 cyl i 95 km to jakiś zapas na pewno jest. Nie miałem wcześniej styczności z silnikami chłodzonymi powietrzem.  Z właścicielem ciągnika rozmawiałem tylko telefonicznie ze względu na odległość. Chciałem się was podpytać trochę żeby wiedzieć, czy zawracać sobie głowę tym traktorem. Proszę o opinie
    • Przez Patrykxd
      Witam mam problem, ponieważ robi mi się ciśnienie w przednim moście i wyrzuca olej uszczelniaczami. Dodam, że przód był robiony wymiana uszczelniaczy i tulejek. Co może być przyczyną tego wycieku i że robi się ciśnienie?
    • Przez DawidWsik