makel9

MF 6280 ciągnie sprzegło ????

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
makel9    6

Witam jak w temacie, z góry zaznaczam, że olej to agrifarm stou 10w30 fuscha.

A więc tak, manetka rewersu  w pozycji neutralnej a ciągnik delikatnie ciągnie do przodu (na zimnym oleju, na ciepłym jest trochę lepiej)  że ciężko włącza się biegi a zwłaszcza 4.

na początek kalibracjia i bez zmian następnie odłączone zostały rurki doprowadzające olej na kosz i też  bez zmian, potem został spuszczony olej zapalamy ciągnik i jest wszystko ok nie ciągnie biegi wchodzą idealnie , wlałem olej  ale zaślepiłem  przewód ssący od mikropompki tej z przodu i też jest git a wiec czy olej nie odpowiedni i skleja tarczki czy jest coś o czym nie wiem, czy one po prostu tak mają ??? dodam że obroty na wyjściu skrzyni hydraulicznej na luzie to ok 150 obrotów na zimnym olej na ciepłym ok 70 obrotów z zaślepiony przewodem ssącym 0

pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8891    0

Jak na sucho jest ok to obstawiam nieodpowiedni olej. Ja tak mam na sprzęgle wielotarczowym od wom-u, jak olej zimny to wałka nie idzie włączyć tak zgrzyta :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

makel9    6

problem rozwiązany  powód tak błachy ,że wstyd sie przyznac.

ani nie tarczki ani przekładki ani cisnienia  :P

tak bywa jak francuzy biąrą sie za naprawe skrzyń jeśli ktoś bedzie miał podobny problem chetnie pomoge

 

pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Jak rozwiązałeś problem to napisz co było przyczyną. Chyba, że to tajne info :D


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    6

przyczyn może być  kilka 

1 przypalone i powykrzywiane tarczki 

2 przycięty elektrozawór

3 sterowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszek1981    0

To tak jak w mojej reni skrzynia tractoshift gdy jest na szosowych lub polowych [ciągnie]  na srodku nic nie ciągnie.prubójac letko  włączyć bieg toczy się no i trudno wcisnąć 1 żeby ruszyć. Może podobna skrzynia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zasada podobna ale skrzynia inna:)


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekadam    0
Dnia 18.01.2018 o 20:33, makel9 napisał:

przyczyn może być  kilka 

1 przypalone i powykrzywiane tarczki 

2 przycięty elektrozawór

3 sterowanie

A takie pytanie ;jeżeli przycięte zawory to które ? Te z prawej strony patrząc od tylu ciągnika pod stopniami do kabiny ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez olkosio
      Witam,
      mam problem w Massey Ferguson 6260 z 2002r, a mianowicie ciągnik mam momenty gdy nie chce przełączać grup biegów żółw/ zając (tak właściwie to nie chce przełączyć za zająca).  zdarza się to nie zawsze i najczęściej po dłuższej pracy (np. po orce nie chce wrzucić zająca). olej wymieniany i filtry. myślałem że to może mechaniczna przyczyna, ale czy wtedy nie było by tak że kontrolki się zmieniają, a ciągnik nadal zostaje na żółwiu? a może jakiś czujnik nie pozwala sterownikowi zmienić zakresu? czy jest jakiś czujnik, który wykrywałby neutralne położenie skrzyni?
      Doradcie coś bo robi się to uciążliwe. Z góry dzięki. 
    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 4215, 4220 - 5,7 litra
      MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 6,5 litra
      MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 7,5 litra
      MF 4260, 4270 - 13,5 litra
      MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 14,5 litra
      MF 8210, 8220 - 15,6 litra
      MF 8240, 8250, 8260 - 21 litrów
      MF 8270, 8280 - 29,5 litra
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 4215, 4220, 4225, 4235, 4245, 4255, 4260, 4270 - 50 litrów
      MF 6235, 6245, 6255, 6260, 6265, 6270, 6280, 6290 - 72 litry
      MF 8250 - 118 litrów (dyna) / 145 litrów (powershift)
      MF 8240 - 123 litry (dyna) / 150 litrów (powershift)
      MF 8210, 8220 - 130 litrów (dyna) / 160 litrów (powershift)
      MF 8260, 8270, 8280 - 158 litrów (dyna)
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 4215, 4220 - 10 litrów
      MF 6235, 6245, 6255, 6265 - 16,6 litra
      MF 4225, 4235, 4245, 4255 - 18 litrów
      MF 6260, 6270, 6280, 6290 - 25 litrów
      MF 4260, 4270 - 28 litrów
      MF 8210, 8220 - 28,5 litra
      MF 8240, 8250, 8260, 8270, 8280 - 34 litry
       
      Seria 43xx = 42xx. Do serii x4xx pewnie każdy ma instrukcję Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawię.
    • Przez WojtekWawszczak
      Witam. Wie ktoś gdzie kupię albo kto ma na sprzedaż tura do MF 6270? Ważne aby był sprawny.
    • Przez Prezesszef
      Witam.  Mam problem z tylnym mostem w Fergusonie 4270. Przy ruszaniu słychać strzał/chrupnięcie w tylnym moście, tak jakby na moment zblokowało się koło. Spotkał się ktoś z tym? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.