Skocz do zawartości
makel9

MF 6280 ciągnie sprzegło ????

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
makel9    5

Witam jak w temacie, z góry zaznaczam, że olej to agrifarm stou 10w30 fuscha.

A więc tak, manetka rewersu  w pozycji neutralnej a ciągnik delikatnie ciągnie do przodu (na zimnym oleju, na ciepłym jest trochę lepiej)  że ciężko włącza się biegi a zwłaszcza 4.

na początek kalibracjia i bez zmian następnie odłączone zostały rurki doprowadzające olej na kosz i też  bez zmian, potem został spuszczony olej zapalamy ciągnik i jest wszystko ok nie ciągnie biegi wchodzą idealnie , wlałem olej  ale zaślepiłem  przewód ssący od mikropompki tej z przodu i też jest git a wiec czy olej nie odpowiedni i skleja tarczki czy jest coś o czym nie wiem, czy one po prostu tak mają ??? dodam że obroty na wyjściu skrzyni hydraulicznej na luzie to ok 150 obrotów na zimnym olej na ciepłym ok 70 obrotów z zaślepiony przewodem ssącym 0

pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel8891    0

Jak na sucho jest ok to obstawiam nieodpowiedni olej. Ja tak mam na sprzęgle wielotarczowym od wom-u, jak olej zimny to wałka nie idzie włączyć tak zgrzyta :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

makel9    5

problem rozwiązany  powód tak błachy ,że wstyd sie przyznac.

ani nie tarczki ani przekładki ani cisnienia  :P

tak bywa jak francuzy biąrą sie za naprawe skrzyń jeśli ktoś bedzie miał podobny problem chetnie pomoge

 

pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    76

Jak rozwiązałeś problem to napisz co było przyczyną. Chyba, że to tajne info :D


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    5

przyczyn może być  kilka 

1 przypalone i powykrzywiane tarczki 

2 przycięty elektrozawór

3 sterowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszek1981    0

To tak jak w mojej reni skrzynia tractoshift gdy jest na szosowych lub polowych [ciągnie]  na srodku nic nie ciągnie.prubójac letko  włączyć bieg toczy się no i trudno wcisnąć 1 żeby ruszyć. Może podobna skrzynia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie inna skrzynia

 


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten sam rodzaj??


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekadam    0

Jeżeli jedna i druga ma elektro rewers to tak , zasada jego działania jest taka sama jak w każdym innym ciągniku z tymże rewersem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zasada podobna ale skrzynia inna:)


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiekadam    0
Dnia 18.01.2018 o 20:33, makel9 napisał:

przyczyn może być  kilka 

1 przypalone i powykrzywiane tarczki 

2 przycięty elektrozawór

3 sterowanie

A takie pytanie ;jeżeli przycięte zawory to które ? Te z prawej strony patrząc od tylu ciągnika pod stopniami do kabiny ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michał6180
      Witam mam problem w mf 6180 problem jest taki ze nieraz słuchać jak stuka coś w traktorze odczepiajac maszynę usłyszałem dziwny stukot z tyłu traktora wsiadłem do traktora zwiększyłem obroty na chwile i stukanie znikło co to może być jak to naprawić? Za wszelkie odpowiedzi bardzo dziękuję
    • Przez rafik1808
      Witam. Posiadam ciągnik mf 6265 w odrobinę bogatszej wersji bo posiada joystick w podłokietniku, podpięty jest tur. Problem polega na tym, że jeżeli chcę wychylić łyżkę (osprzęt), dżoj w prawo, to wychyla tylko trochę, tak jakby poszczał olej tylko na sekundę, po dwóch takich ruszeniach dżojem dioda wyświetla błąd 2-2-4 (dioda na przycisku w podłokietniku). Brak też jest płynnego ruszenia, wychylania, zero precyzji. Trzy pozostałe strony są ok (podnoszenie, opuszczanie, branie na siebie). W datatroniku zniknęły mi funkcje joysticka, a tam jest możliwość ustawiania ilości przepływu oleju i czasu przepływu. Przestało też pokazywać prędkość obrotową silnika i WOM, na zegarach przy kierownicy pokazuje.                               
       
       Podsumowując co to za błąd 224. Co mogło być przyczyną zniknięcia funkcji joystick i niepokazywania prędkości obrotowych.
       



       
      Bardzo proszę osoby które miały jakąś styczność z tym joystickiem o porady, wiem że niewiele tego jest.
    • Przez witch
      Witam problem mam w ciagniku mf 6290 gdy ustawie potencjometr np na 1 i dam opuszczanie to on dźwiga ,jak przełącze na podnoszenie to podnosi normalnie nie ma z tym problemu dopiero gdy dam na potencjometrze na sam dół i dam opuszczanie to opuści w innej pozycji potecjometra nie opuści co to może się dziać? 
    • Przez witch
      Witam mam problem ponieważ miałem bardzo mało paliwa ,bo odśnieżałem zjechałem do domu i na 2 dzień pojechałem go zataknować do pełna i nie działa mi wskaźnik od paliwa nwm czy sie pływak zaciął. Bo tak jak mówie na poczatku miałem bardzo mało paliwa  także co mógł się zaciąć czy co? I jak rozwiązać ten problem?
    • Przez hubertuss
      Jeden z użytkowników prosił o podanie procedury zmiany mp/h na km/h. Zrobię to tutaj aby inni też skorzystali jeśli komuś potrzeba i może. Bo nie wszystkie 42xx mają taką możliwość. Na konsoli po prawej stronie lub pod nią przy bezpiecznikach muszą być cztery przyciski. M - tryb, C - zmiana, O lub 0 - cofnąć i strzałka w górę - wybór.
      Zmiana mile na kilometry
      - włączyć zapłon na liczniku pojawią się normalne wskazania z wartościami zerowymi.
      - po 3 sekundach wcisnąć M zera na wskaźniku prędkości znikną.
      - naciskając strzałkę dokonujemy zmiany z mil na kilometry. Pojawi się mała literka m od metric.
      - aby zatwierdzić wciskamy C. Nie zwracamy uwagi na to co będzie pojawiać się na wyświetlaczu. Po trzech sekundach pod symbolem ciągnika pojawi się strzałka. I wyświetlacz wróci do normalnego trybu pracy. Pojawi się tez mała literka m.
      Kalibracja wielkości kół
      - odmierzyć dystans 100 m
      - wcisnąć przycisk M na liczniku prędkości wom pojawi się 0-0 licznik prędkości pusty
      - wcisnąć przycisk C raz skazania prędkości lub dwa razy monitor wydajności. W dwóch okienkach pojawią się wcześniej zaprogramowane wartości. np 3-0 w oknie wom i 0515 w oknie prędkości jazdy
      - wcisnąć przycisk M aby skasować wskazania wyświetlacza nie ruszając ciągnikiem w międzyczasie. Na wyświetlaczu prędkości pojawią się cztery kreski.
      - wybrać niski bieg i powoli ruszyć. dojechać do zaznaczonego miejsca pamiętając aby zatrzymać się dokładnie tym punktem ciągnika od którego zmierzyliśmy 100 m.
      - po zatrzymaniu na końcu zmierzonego odcinka wcisnąć przycisk O. Po trzech sekundach licznik powróci do normalnego stanu. Jaki mamy zawsze po włączeniu zapłonu.
      Jeśli procedura się nie uda pojawi się napis error na wyświetlaczu prędkości wom.
      Procedura sprawdzenia nowej wartości.
      - na włączonym zapłonie wcisnąć przycisk M okno wom np 0-0 okno prędkości jazdy cztery kreski
      - dwukrotnie wcisnąć przycisk C aby wyświetlić zaprogramowaną wartość np okno wom 3-0 okno prędkości jazdy 0509. Tutaj zauważymy zmianę jeśli mieliśmy źle ustawione na skutek zużycia opon czy innego ciśnienia. Bo np wcześniej było 0515.
      - wyłączamy zapłon lub dwukrotnie wciskamy C aby powrócić do normalnego trybu wyświetlacza.
      Jeśli kogoś ciekawi programowanie szerokości roboczej maszyn, zerowanie przebiegu częściowego czy częściowej obrobionej powierzchni to ewentualnie dajcie znać.
       
       
×