BARTOLA

zetor 7011 poziom oleju w skrzyni biegów

Polecane posty

BARTOLA    0

witam niedawno kupiłem zetora 7011 i chciałbym sie dowiedziec jak sprawdzac olej w skrzyni biegów zeby pomiar był prawidłowy gdy sprawdzam poziom oleju nalezy wkrecic korek z miarka do skrzyni a nastepnie wykręcić i wtedy patrzec czy tylko włozyc bez wkręcania korka i wtedy sprawdzac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

czy +/- 1cm jest na tyle istotne żeby zakładać taki temat? zapewne masz poważniejsze problemy. mierz bez wkręcania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, podczepie się pod ten temat, choć problem mam deko inny, zaraz obok bagnetu od oleju w 7011 jest taka cienka rurka i u mnie kapie na postoju nią deczko ON, czy to normalne czy jest to problem, który trzeba usunąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Demos    0

Witam wszystkich ,mam problem z otwarciem zaworu przy beczce. Zaznaczam że sam zawór jest sprawny,problem wydaje się być po stronie ciągnika.Jeśli trzymam dzwignię cały czas do przodu zawór jest otwarty jak tylko puszczę zamyka się.Gdy dam dźwignię do tyłu zero reakcji.Trochę to dziwne bo miałem przedtem zetora 7245 i tam zawór otwierało się do tyłu a do przodu zamykało.Co się mogło stać,czy nie jest winny rozdzielacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

Panowie, podczepie się pod ten temat, choć problem mam deko inny, zaraz obok bagnetu od oleju w 7011 jest taka cienka rurka i u mnie kapie na postoju nią deczko ON, czy to normalne czy jest to problem, który trzeba usunąć?

 

są już przecieki paliwa albo z pompki paliwowej albo ze zużytych sekcji pompy wtryskowej do korpusu pompy wtryskowej .

Można z tym jeździć ale olej smarujący pompę będzie wciąż rozrzedzany paliwem

 


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Teoretycznie jeśli nie było nic miśkowane w tym ciągniku pompa nie jest smarowana olejem z magistrali silnika a zalewana tak jak 60-ka czy 30-ka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Teoria jest taka że, albo jest rurka i osobne smarowanie (jak 60-ka czy 30-ka) albo centralne smarowanie i brak rurki. Jedno wyklucza drugie a połączenie centralnego smarowania z rurką przelewową nie wchodzi w grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To ci wyraźnie napisałem jeśli nie było nic kombinowane.

Fakt że pompa smarowana z magistrali silnika jest taka sama, zasilanie z tyłu gdzie był przelew i brak uszczelniacza na wałku.  Zostały nadlewy z korków a w niejednej są jeszcze korki.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

@seweryn20 Twoje wyraźne pisanie jest zamydlaniem sprawy. Jak jest rurka to nie ma centralnego smarowania, koniec kropka. Twoje podejrzenia o jakiś być może kombinacjach to zbędna paplanina i nie potrzebnie straszysz człowieka.

 

Druga sprawa, to jeszcze nie spotkałem się żeby centralne smarowanie było podłączone w miejscu przelewu. Przelew zawsze jest od strony bloku (wewnętrzna strona pompy) a centralne zawsze podłączane od wierzchu (zew. strona)

 

A nadlewy i korki w korpusach wynikają z faktu że korpusy pomp są w znacznym stopniu zunifikowane 

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Z tej czy z tamtej strony wlew oleju do pompy na jeden czort wychodzi, obudowy niczym istotnym się nie różnią, czy koleś nie miał coś kombinowane nie wiesz a ja o tym wspominam bo spotkałem się z takim przypadkiem więc wspomnieć dla uwagi warto.  Korpusy samej poimy są idento. Zmian w odlewie które wynikały by z innego sposobu smarowania po części nie ma bo obie są smarowane w środku rozbryzgowo.

Nie napisałem ze jest rurka i centralne smarowanie. Znów ci trzeba wszystko DUŻYMI LITERAMI pisać żebyś zrozumiał jak należy?

Następnym razem specjalnie dla ciebie dołączę kolorowe obrazki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

 

Nie napisałem ze jest rurka i centralne smarowanie. Znów ci trzeba wszystko DUŻYMI LITERAMI pisać żebyś zrozumiał jak należy?

Następnym razem specjalnie dla ciebie dołączę kolorowe obrazki.

Się nie wysilaj. Wystarczyło  przyznać że źle zinterpretowałeś fakt i się pomyliłeś i nie było by tematu. Skoro napisałeś że silnik też będzie rozmywany paliwem, to z tego wynika że musi być centralne bo inaczej taki fakt nie zaistnieje (tym bardziej gdy jest rurka przelewowa).

 

Ty to wiesz i ja to wiem, tylko przerasta Cię by się przyznać że się pomyliłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie. Ale myśl z czyjej winy czy pompka zasilająca czy sekcje i z czasem usunąć. Im prędzej to mniej paliwa stracisz.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj