BARTOLA

zetor 7011 poziom oleju w skrzyni biegów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
BARTOLA    0

witam niedawno kupiłem zetora 7011 i chciałbym sie dowiedziec jak sprawdzac olej w skrzyni biegów zeby pomiar był prawidłowy gdy sprawdzam poziom oleju nalezy wkrecic korek z miarka do skrzyni a nastepnie wykręcić i wtedy patrzec czy tylko włozyc bez wkręcania korka i wtedy sprawdzac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    693

czy +/- 1cm jest na tyle istotne żeby zakładać taki temat? zapewne masz poważniejsze problemy. mierz bez wkręcania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Panowie, podczepie się pod ten temat, choć problem mam deko inny, zaraz obok bagnetu od oleju w 7011 jest taka cienka rurka i u mnie kapie na postoju nią deczko ON, czy to normalne czy jest to problem, który trzeba usunąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Demos    0

Witam wszystkich ,mam problem z otwarciem zaworu przy beczce. Zaznaczam że sam zawór jest sprawny,problem wydaje się być po stronie ciągnika.Jeśli trzymam dzwignię cały czas do przodu zawór jest otwarty jak tylko puszczę zamyka się.Gdy dam dźwignię do tyłu zero reakcji.Trochę to dziwne bo miałem przedtem zetora 7245 i tam zawór otwierało się do tyłu a do przodu zamykało.Co się mogło stać,czy nie jest winny rozdzielacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    62

Panowie, podczepie się pod ten temat, choć problem mam deko inny, zaraz obok bagnetu od oleju w 7011 jest taka cienka rurka i u mnie kapie na postoju nią deczko ON, czy to normalne czy jest to problem, który trzeba usunąć?

 

są już przecieki paliwa albo z pompki paliwowej albo ze zużytych sekcji pompy wtryskowej do korpusu pompy wtryskowej .

Można z tym jeździć ale olej smarujący pompę będzie wciąż rozrzedzany paliwem

 


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Teoretycznie jeśli nie było nic miśkowane w tym ciągniku pompa nie jest smarowana olejem z magistrali silnika a zalewana tak jak 60-ka czy 30-ka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    141

Teoria jest taka że, albo jest rurka i osobne smarowanie (jak 60-ka czy 30-ka) albo centralne smarowanie i brak rurki. Jedno wyklucza drugie a połączenie centralnego smarowania z rurką przelewową nie wchodzi w grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

To ci wyraźnie napisałem jeśli nie było nic kombinowane.

Fakt że pompa smarowana z magistrali silnika jest taka sama, zasilanie z tyłu gdzie był przelew i brak uszczelniacza na wałku.  Zostały nadlewy z korków a w niejednej są jeszcze korki.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    141

@seweryn20 Twoje wyraźne pisanie jest zamydlaniem sprawy. Jak jest rurka to nie ma centralnego smarowania, koniec kropka. Twoje podejrzenia o jakiś być może kombinacjach to zbędna paplanina i nie potrzebnie straszysz człowieka.

 

Druga sprawa, to jeszcze nie spotkałem się żeby centralne smarowanie było podłączone w miejscu przelewu. Przelew zawsze jest od strony bloku (wewnętrzna strona pompy) a centralne zawsze podłączane od wierzchu (zew. strona)

 

A nadlewy i korki w korpusach wynikają z faktu że korpusy pomp są w znacznym stopniu zunifikowane 

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Z tej czy z tamtej strony wlew oleju do pompy na jeden czort wychodzi, obudowy niczym istotnym się nie różnią, czy koleś nie miał coś kombinowane nie wiesz a ja o tym wspominam bo spotkałem się z takim przypadkiem więc wspomnieć dla uwagi warto.  Korpusy samej poimy są idento. Zmian w odlewie które wynikały by z innego sposobu smarowania po części nie ma bo obie są smarowane w środku rozbryzgowo.

Nie napisałem ze jest rurka i centralne smarowanie. Znów ci trzeba wszystko DUŻYMI LITERAMI pisać żebyś zrozumiał jak należy?

Następnym razem specjalnie dla ciebie dołączę kolorowe obrazki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    141

 

Nie napisałem ze jest rurka i centralne smarowanie. Znów ci trzeba wszystko DUŻYMI LITERAMI pisać żebyś zrozumiał jak należy?

Następnym razem specjalnie dla ciebie dołączę kolorowe obrazki.

Się nie wysilaj. Wystarczyło  przyznać że źle zinterpretowałeś fakt i się pomyliłeś i nie było by tematu. Skoro napisałeś że silnik też będzie rozmywany paliwem, to z tego wynika że musi być centralne bo inaczej taki fakt nie zaistnieje (tym bardziej gdy jest rurka przelewowa).

 

Ty to wiesz i ja to wiem, tylko przerasta Cię by się przyznać że się pomyliłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Nie. Ale myśl z czyjej winy czy pompka zasilająca czy sekcje i z czasem usunąć. Im prędzej to mniej paliwa stracisz.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , przymierzam się do kupna zetora 4340-7340 albo 4341-7341 , i mam takie pytanie czy któryś AgroFotowicz posiada takiego zetorka 4341 ? 
      1.Są jakieś różnice mechaniczne pomiędzy serią x340 / x341 ? 
      2.Czym się różni zetor 4341 od 5341/6341/7341 ? wiadomo 7341 ma silnik z turbiną ale 5341 ma ten sam typ silnika z6202 ale 6341 ma już inny silnik i tu rodzi się pytanie czym ten silnik się różni od tych stosowanych w 4341-5341 ?
      3.Szybka skrzynia w zetorze ? Dobry pomysł czy raczej unikać ?
      4.Na co zwracać szczególną uwagę przy oględzinach zetorów 4340-7341 ? 
      5.Jaki przebieg jest "magiczny" dla tych zetorów ? 
    • Przez damiandcba
      Zakładam ten temat z powodu remontu zetora 7211. W przyszłym tygodniu planuję zabrać się do pracy. Z tego powodu mam kilka pytań.
      Czy przy rozbieraniu ciągnika mogę zdjąć błotniki?? Wiadomo że da radę ale nie było to ruszane od nowości tzn. 22 lata więc gdy po tylu latach ruszy się to to po złożeniu uszczelki się nie przypasują i będzie lipa. Więc jak myślicie zdejmować błotniki, dużo jest z jnimi roboty no i czy po ponownym złożeniu wszystko będzie pasować?? Chcę go rozebrać ale nie na pierwsze części tyzn. bez wyjmowania szyb ponieważ stwarza do dużo problemów i jest problem z ponownym złożeniem.
      Drugie pytanie to czy tapicerkę z dachu można wyjąć upraći ponownie przyczepićtą samą??
      Po trzecie chciałbym zamontować dwa halogeny na tył i tu powstaje problem gdzie chciałem je zamontować na słupkach kabiny ponad szybą ale z opini na forum podobno gdy szyba jest zakurzona nic nie widać prawda to ?? Wieć gdzie poże na słuypkach ale poniżej szyby myślę że byłby dobry obraz z nich jak myślicie??
      Następne pytanie stwarza problem wycieraczki tylniej mam całą obudowę ten mechanizm lecz brak w środku silniczka wycieraczek. Gdy zobaczyłem cenę całego mechanizmu 350 zł to mnie zamurował czy można kupić sam siulnik bez tej obudowy jak nie to można by było przypasować od innego samochodu?? Wycieraczki nie mam teraz ponieważ tata x lat temu wyjął ją teraz jednak chciałbym ją zamontować oraz zamontować spryskiwacz tylniej szyby bo moim zdaniem w takich warunkach kurz, piach sama wycieraczka to jakaś pomyłka ze spryskiwaczempowinna zawsze fajnie umyć szybę. Chciałbym aby była tak czysta aby pracowanie z zamkniętą szybą nie było żadnym problemem.
      Następne pytanie to zamontowanie radia jak myślicie to dobry pomysł?? Gdy zamontuję radio głośniki koguta ostrzegawczego i dwa halogeny robocze to alternator nadrobi?? Moc alternatora to 55A.
       
       
       
      Ps. Jest to pierwszy tak duży remont zetora od jego nowości. Chciałbym go przywrócić do stanu z fabryki to znaczy aby wszystko było sprawne. Bo teraz są sprawne tylko najważniejsze rzeczy typu światła a różne spryskiwacze wycieraczki, dmuchawa jest albo wyjęta albo niesprawna z powodu taty zaniedbania. Piszcie jakie problemy mogę napotkać w drodze rozbierania ciągnika i ponownym jego składaniu. Np. że jakieś rzeczy okażeą się nie pasujące jakieś uszczelki?? Na co zwrócić uwagę przy rozbieraniu aby czegoś nie zepsuć?? Rok temu robiłem gruntowne malowanie ursusowi c-360 ale wiadnomo 60-siątka a zetor to pikuś. Lecz myślę że czuję się już na siłach aby zrobić remont bo jak na niego patrze to wole jechać 60-siątką
      Ten temat został także założony aby inni robiący w przyszłości remont mieli jakieś oparcie i możliwość zadania pytania
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pawel0418
      Witam,od kilku dni jestem posiadaczem zetorka 7745 i mam pytanie do was ile i gdzie trzeba wlać oleju oraz gdzie znajdują się filtry i jaki olej lać najlepiej
       
       
       
       
       
    • Przez Pawel0418
      Witam,chciałbym się zapytać na co zwrócić uwagę przy zakupie zetora 7745 bo mam na oku już 4 egzemplarz tak ze chciał bym o rade.





×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.