Skocz do zawartości
BARTOLA

zetor 7011 poziom oleju w skrzyni biegów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
BARTOLA    0

witam niedawno kupiłem zetora 7011 i chciałbym sie dowiedziec jak sprawdzac olej w skrzyni biegów zeby pomiar był prawidłowy gdy sprawdzam poziom oleju nalezy wkrecic korek z miarka do skrzyni a nastepnie wykręcić i wtedy patrzec czy tylko włozyc bez wkręcania korka i wtedy sprawdzac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    591

czy +/- 1cm jest na tyle istotne żeby zakładać taki temat? zapewne masz poważniejsze problemy. mierz bez wkręcania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Panowie, podczepie się pod ten temat, choć problem mam deko inny, zaraz obok bagnetu od oleju w 7011 jest taka cienka rurka i u mnie kapie na postoju nią deczko ON, czy to normalne czy jest to problem, który trzeba usunąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Demos    0

Witam wszystkich ,mam problem z otwarciem zaworu przy beczce. Zaznaczam że sam zawór jest sprawny,problem wydaje się być po stronie ciągnika.Jeśli trzymam dzwignię cały czas do przodu zawór jest otwarty jak tylko puszczę zamyka się.Gdy dam dźwignię do tyłu zero reakcji.Trochę to dziwne bo miałem przedtem zetora 7245 i tam zawór otwierało się do tyłu a do przodu zamykało.Co się mogło stać,czy nie jest winny rozdzielacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

Panowie, podczepie się pod ten temat, choć problem mam deko inny, zaraz obok bagnetu od oleju w 7011 jest taka cienka rurka i u mnie kapie na postoju nią deczko ON, czy to normalne czy jest to problem, który trzeba usunąć?

 

są już przecieki paliwa albo z pompki paliwowej albo ze zużytych sekcji pompy wtryskowej do korpusu pompy wtryskowej .

Można z tym jeździć ale olej smarujący pompę będzie wciąż rozrzedzany paliwem

 


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Teoretycznie jeśli nie było nic miśkowane w tym ciągniku pompa nie jest smarowana olejem z magistrali silnika a zalewana tak jak 60-ka czy 30-ka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Teoria jest taka że, albo jest rurka i osobne smarowanie (jak 60-ka czy 30-ka) albo centralne smarowanie i brak rurki. Jedno wyklucza drugie a połączenie centralnego smarowania z rurką przelewową nie wchodzi w grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

To ci wyraźnie napisałem jeśli nie było nic kombinowane.

Fakt że pompa smarowana z magistrali silnika jest taka sama, zasilanie z tyłu gdzie był przelew i brak uszczelniacza na wałku.  Zostały nadlewy z korków a w niejednej są jeszcze korki.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

@seweryn20 Twoje wyraźne pisanie jest zamydlaniem sprawy. Jak jest rurka to nie ma centralnego smarowania, koniec kropka. Twoje podejrzenia o jakiś być może kombinacjach to zbędna paplanina i nie potrzebnie straszysz człowieka.

 

Druga sprawa, to jeszcze nie spotkałem się żeby centralne smarowanie było podłączone w miejscu przelewu. Przelew zawsze jest od strony bloku (wewnętrzna strona pompy) a centralne zawsze podłączane od wierzchu (zew. strona)

 

A nadlewy i korki w korpusach wynikają z faktu że korpusy pomp są w znacznym stopniu zunifikowane 

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Z tej czy z tamtej strony wlew oleju do pompy na jeden czort wychodzi, obudowy niczym istotnym się nie różnią, czy koleś nie miał coś kombinowane nie wiesz a ja o tym wspominam bo spotkałem się z takim przypadkiem więc wspomnieć dla uwagi warto.  Korpusy samej poimy są idento. Zmian w odlewie które wynikały by z innego sposobu smarowania po części nie ma bo obie są smarowane w środku rozbryzgowo.

Nie napisałem ze jest rurka i centralne smarowanie. Znów ci trzeba wszystko DUŻYMI LITERAMI pisać żebyś zrozumiał jak należy?

Następnym razem specjalnie dla ciebie dołączę kolorowe obrazki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

 

Nie napisałem ze jest rurka i centralne smarowanie. Znów ci trzeba wszystko DUŻYMI LITERAMI pisać żebyś zrozumiał jak należy?

Następnym razem specjalnie dla ciebie dołączę kolorowe obrazki.

Się nie wysilaj. Wystarczyło  przyznać że źle zinterpretowałeś fakt i się pomyliłeś i nie było by tematu. Skoro napisałeś że silnik też będzie rozmywany paliwem, to z tego wynika że musi być centralne bo inaczej taki fakt nie zaistnieje (tym bardziej gdy jest rurka przelewowa).

 

Ty to wiesz i ja to wiem, tylko przerasta Cię by się przyznać że się pomyliłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Nie. Ale myśl z czyjej winy czy pompka zasilająca czy sekcje i z czasem usunąć. Im prędzej to mniej paliwa stracisz.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, może ktoś podpowie. W sobotę zetor 7011 palil od strzała kilkanaście razy palony i gaszony (żniwa) a kolejnego dnia, po wcisnieciu startera bloga cisza i tylko przygasające kontrolki oleju i akumulatora. Zupelnie żadnego dźwięku, na "krótko" odpalil od razu. Czy ktoś ma pomysł co mogło nawalic? Ktoś miał podobnie?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez konrad1529
      Witam, zakupiłem ostatnio zetora 3320 i musze powymieniac przy nim takie elemanty jak blotniki, tylna szyba itd., zastanawiam sie teraz gdzie mozna kupic oryginalne części?
    • Przez patryk1213
      Witam, gdzie można kupić tapicerkę na błotniki do zetora 7245 do wąskiej kabiny, z góry dziękuje za odpowiedź. 
    • Przez Mateusz_6340
      Witam, mam mały problem. Chodzi o to, że lampy dachowe o takie http://allegro.pl/reflektor-glowny-lampa-fendt-zetor-massey-01782-i7342580643.html świecą tak że szału nie ma i jeszcze skupiająco i czy zmiana żarówek(na takie) http://allegro.pl/zarowki-osram-night-breaker-laser-h4-130-duo-box-i6636850540.html  sprawiła by lepszy efekt świecenia czy też musiałbym zainwestować w lampy z innym odbłyśnikiem np. takie  http://allegro.pl/reflektor-glowny-lampa-fendt-zetor-massey-01796-i6922637631.html  Jeszcze chciałbym zmienić zwykłe żarówki H3 w tylnych lampach na takie http://allegro.pl/osram-zarowka-h3-night-breaker-unlimited-110-i6150617018.html tylko nie wiem czy warto? Może ktoś ma i podzieli się opinią? Z góry dzięki
    • Przez unipasz
      W zetorze 7745 cieknięcie tak jakby olej z nawiewów  podejrzewam ze jest dziurawy i czy trzeba ścigać dach do wymiany , czym te nawiewy są zasilane
    • Przez Krystian7745
      Witam mam problem z zetorem 7745 jest on z rewersem problem polega na tym ze z biegu neutralnego(luzu) gdy chce włączyć wsteczny to ciagnik stoi w miejscu i jest bardzo mocny zgrzyt do przodu jedzie bez problemu i tak jest na każdym biegu. Podpowie ktos co może byc za przyczyna ? z góry dziekuję 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.