Skocz do zawartości
dzastin125

Belarus 920.4 pozrywane przewody czujnika oleju i inne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dzastin125    0

Witam,

posiadam ciągnik Belarus 920.4 i przy wymianie oleju dostrzegłem kilka pourywanych przewodów, z racji że nie jestem specjalistą w tej dziedzinie proszę o poradę jak sprawnie te usterki naprawić.

 

post-59922-0-01674600-1460222019_thumb.jpg

 

 

najistotniejszy jest ten czujnik oleju, którego przewód z niewiadomych mi przyczyn został wytargany, doradźcie proszę jaką wtyczkę dobrać i który przewód o niego doprowadzi

 

1

post-59922-0-72837500-1460222245_thumb.jpg

2

post-59922-0-00419100-1460222251_thumb.jpg

3

post-59922-0-42782100-1460222256_thumb.jpg

Edytowano przez dzastin125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzastin125    0

hmmm... to od czego jest ten przewód tuz obok czujnika? Myślałem że to właśnie tam powinno być

 

Edytowano przez dzastin125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

damianraki3    6

Ten czerwony to szedł do butli powietrza czujnika od kontrolki. Z tyłu butli go masz prawdopodobnie ale jak założysz to będzie świecić Ci kontrolka braku ciśnienia powietrza. Ten przy czujniku to można kupić małą wsuwkę i założyć na jeden pin, podłącz jeden i zobacz czy dobrze ci pokazuje a jak źle to zamień pin w czujniku. Ten przy alternatorze to niebieski a pokazuje Ci obroty? jaki alternator jest? Nie masz czasem jakiego psa że Ci wtyczki odgryzł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzastin125    0

Sprawa czerwonego chyba rozstrzygnięta bo faktycznie kiedyś mi ta kontrolka świeciła a teraz po włączeniu zapłonu nie widać jej na zegarze.

Kabel przy czujniku sprawdzę w dzień bo teraz nie chce kombinować...

Ten przy alternatorze to żółto-zielony... obroty na zegarze pokazuje mi dobrze, ale zauważyłem teraz jeszcze jedną wolną wtyczkę przy wiązce co idzie do alternatora może to od niej...  w dzień zrobię dokładniejsze zdjęcie i umieszczę na forum

Całe to zamieszanie spowodowały chyba ptaszki, bo są ślady po nich w okolicach skrzyni :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaki problem zajrzeć do schematu? Przecież zrobienie tego to 10 min roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzastin125    0

Sprawa rozwiązana. Dzięki  damianraki3!  za szybką pomoc, sam bym nie dał rady ;).

Czujnik oleju działa już poprawnie, ten przewód przy alternatorze to była kontrolka braku ładowania (wskaźnik działał poprawnie).

Ze sprawcą zamieszania też miałeś rację, mam półrocznego labradora, któremu spodobał się mój ciągnik i usiłował to przekazać w bardziej widoczny sposób, musze mu zorganizować wybieg chyba gdzie indziej :P

   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×