News
dzastin125

Belarus 920.4 pozrywane przewody czujnika oleju i inne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dzastin125    0

Witam,

posiadam ciągnik Belarus 920.4 i przy wymianie oleju dostrzegłem kilka pourywanych przewodów, z racji że nie jestem specjalistą w tej dziedzinie proszę o poradę jak sprawnie te usterki naprawić.

 

post-59922-0-01674600-1460222019_thumb.jpg

 

 

najistotniejszy jest ten czujnik oleju, którego przewód z niewiadomych mi przyczyn został wytargany, doradźcie proszę jaką wtyczkę dobrać i który przewód o niego doprowadzi

 

1

post-59922-0-72837500-1460222245_thumb.jpg

2

post-59922-0-00419100-1460222251_thumb.jpg

3

post-59922-0-42782100-1460222256_thumb.jpg

Edytowano przez dzastin125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzastin125    0

hmmm... to od czego jest ten przewód tuz obok czujnika? Myślałem że to właśnie tam powinno być

 

Edytowano przez dzastin125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

damianraki3    7

Ten czerwony to szedł do butli powietrza czujnika od kontrolki. Z tyłu butli go masz prawdopodobnie ale jak założysz to będzie świecić Ci kontrolka braku ciśnienia powietrza. Ten przy czujniku to można kupić małą wsuwkę i założyć na jeden pin, podłącz jeden i zobacz czy dobrze ci pokazuje a jak źle to zamień pin w czujniku. Ten przy alternatorze to niebieski a pokazuje Ci obroty? jaki alternator jest? Nie masz czasem jakiego psa że Ci wtyczki odgryzł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzastin125    0

Sprawa czerwonego chyba rozstrzygnięta bo faktycznie kiedyś mi ta kontrolka świeciła a teraz po włączeniu zapłonu nie widać jej na zegarze.

Kabel przy czujniku sprawdzę w dzień bo teraz nie chce kombinować...

Ten przy alternatorze to żółto-zielony... obroty na zegarze pokazuje mi dobrze, ale zauważyłem teraz jeszcze jedną wolną wtyczkę przy wiązce co idzie do alternatora może to od niej...  w dzień zrobię dokładniejsze zdjęcie i umieszczę na forum

Całe to zamieszanie spowodowały chyba ptaszki, bo są ślady po nich w okolicach skrzyni :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaki problem zajrzeć do schematu? Przecież zrobienie tego to 10 min roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzastin125    0

Sprawa rozwiązana. Dzięki  damianraki3!  za szybką pomoc, sam bym nie dał rady ;).

Czujnik oleju działa już poprawnie, ten przewód przy alternatorze to była kontrolka braku ładowania (wskaźnik działał poprawnie).

Ze sprawcą zamieszania też miałeś rację, mam półrocznego labradora, któremu spodobał się mój ciągnik i usiłował to przekazać w bardziej widoczny sposób, musze mu zorganizować wybieg chyba gdzie indziej :P

   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez TheXxKamilxX
      Siemka tak jak w temacie mam problem z podnośnikiem  a mianowicie po dłuższej pracy gdy olej się zagrzeje słabo podnosi,taki agregat talerzowy 1300 podniesie ale jak chce siewnik podczepić to drgnie na 50 cm i dalej nie chce. Naczytałem się trochę na ten temat bo nie jestem jedynym użytkownikiem tego ciągnika który ma lub miał ten problem,większość pisze że to zawór bezpieczeństwa z tyłu ciągnika obok rozdzielacza,wszyscy piszą że trzeba regulować ale nikt nie pisze jak to dokładnie zrobić i tu właśnie jesteście mi potrzebni.
      Jeśli ktoś sie bawił z tym to proszę żeby mi krok po kroku opisać jak to zrobić bo nie chce czegoś zepsuć  
      z góry dzięki za odp   
    • Przez lukasz248
      Czy wiecie gdzie znajdę w koparce jumz nr ramy , wersja z budowlana z okrągła kabiną
    • Przez kowal1108
      Dym i olej wyrzuca przy odpalaniu przez filtr powietrza. Co to może być? Uszczelka? Nie chce już odpalić. Wcześniej kilka razy się zdarzyło że dym poszedł filtrem ale odpalał. Teraz już nic...
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.