Skocz do zawartości
DanielB

wspomaganie zetor 5011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
DanielB    19

Witam.W zetorze mam wspomaganie na serwomechanizm, i mam takie pytanie czy jest tam filtr oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    34

też jestem ciekaw


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    16

W dużym zbiorniku jest tylko magnes w korku wlewu oleju. Filtr jest tylko w mniejszym okrągłym zbiorniku.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dewro    16

Trochę źle to napisałem. Okrągły zbiornik występuje w późniejszych modelach Zetorów. U ciebie jest raczej ten większy prostokątny,


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    34

jak się wymienia filtr w układzie wspomagania zetor 7211 ?


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    115

moze ktos doradzi jak to zrobic-bo ja leze i kwicze ze smiechu, moze ktos blisko mieszka i pomoze mu w tak skomplikowana i wymagajaca profesjonalnej wiedzy czynnosci-cos od rana mam dobry humor :D  :D  :D .

mialem taki przypadek ze zetor z 91 roku mial w 2014 roku oryginalny filtr oleju hydraulicznego,z napisem made in czechoslovakia

dawno masz ten ciagnik-jak od wczoraj to odkrec zbiornik z olejem -popatrz gdzie ida przewody od silownika i tam bedzie sie znajdowal,z przodu przed chlodnica go znajdziesz, sposc olej, wyciag stary filter, wloz nowy ,zalej NOWYM olejem i tyle.

jak masz go dluzej to nie zadawaj takich pytan...


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    3

Witam . Mam probelm zw Wspomaganie w zetorze 7211  . Ma duży luz na układzie kierowniczym a dokładniej na tym siłowniku od wspomagania .  W załączniku zdjęcie wspomagania . 

post-167495-0-79791400-1460444893_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michal3512
      Witam
      Odkąd kupiłem zetora cały czas kapie mi olej do wspomagania.
      Wyciek jest z głowiczki dokładniej z okolic sworznia kulistego oraz delikatny wyciek z siłownika dokładnie w miejscu gdzie ściskamy go obejmą chyba z zaworu suwakowego.
       Kupiłem zestaw naprawczy - oring na zawór suwakowy, podkładki miedziane + osłony pyłoszczelne,  całość poskładałem, sworzeń w miarę ciasno chodzi ale niestety dalej jest wyciek.
      Czy ktoś miał taki ? Zastanawiam się czy to juz czas na zakup nowej głowiczki ale chce się upewnić tutaj na forum
      Proszę o rady, pozdrawiam 








    • Przez kamil43
      Witam, Zimą ściągnęliśmy Zetora 6245 z Norwegii. Odremontowaliśmy i cały czas mamy problem ze wspomaganiem. Nie można jeździć.
      Jak to w remontach wymieniliśmy uszczelniacze w tłoczysku wraz z pierścieniami. Zakupiliśmy nowy drążek drgań, bo stary był pęknięty.
      Złożyliśmy zetora wyregulowaliśmy tłoczysko i Ciągnik ciągnął w prawą stronę. Rozebraliśmy tłoczysko włożyliśmy 2 zestaw naprawczy problem nie znikł.
       
      Kolejnym krokiem było nowe tłoczysko, serwomechanizm z Kalisza za 1250zł... niestety problem dalej nie zniknął, zmieniliśmy pompę, na oryginalną Czeską też coś ok 1000zł i nic, próbowaliśmy tego wszystkiego na rożnych olejach.
       
      Można wyregulować siłownik tak aby nie ściągał, ale nie można wtedy kręcić w prawą stronę.
      Jeśli uniesiemy przód do góry można lekko i swobodnie kręcić kierownicą. Niestety nie wiem już w czym problem siedzi.
       
      Nie dzień dzisiejszy nowy serwomechanizm poleciał na gwarancje  bo zaczął ciec i jest wsadzony stary, z którym najwidoczniej jest wszystko OK.
    • Przez TURO_JPC
      Witam bardzo serdecznie , Od niedawna jestem posiadaczem zetora 5011 i mam problem z luzami na kierownicy . W jaki sposób mógł bym je zlikwidować ? śruby regulującej na kolumnie nie zauważyłem .Z góry dziękuje za odpowiedz .
    • Przez Gregu
      Witam,
      Potrzebuje pomocy- mam Zetora 5211, rok prod. 89r. Chce założyć do niego wspomnaganie bo po 1. cięzko juz ukręcić tą kierownicą 2 są duże luzy w układzie kierowniczym i poradzono mi ze jak założe wspomaganie to te luzy nie bedą odczuwalne.
      Wiem, że jest jakies serwo wspomaganie produkcji Tureckiej które można kupić za ok. 1400 zł (kompletne do założenia) tylko nie dają na nie gwarancji. Mozna tez kupic orginalne Czeskie ale tu juz sam siłownik kosztuje ok 1100 zł a gdzie pompa i reszta... wyjdzie pewnie razem koło 3 tysi. Czy może ktoś wie gdzie można kupic ten Turecki komplet ??
      Czy ktoś wie czy można założyć do tego Zetora wspomaganie na orbitrolu? ile by to kosztowało i czy jest lepsze niz serwo?
      z góry dzieki za wasze podpowiedzi
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Panowie potrzebuje pomocy ostatnio zauważylem ze mam rozlecianą kolumne, spróbowałem dokręcić i nalać oleju i olej sie wylał z lewej strony tam gdzie jest cały mechanizm co skręca i teraz czy da sie jakos uszczelnić? Trzeba kabine podnosić. Bardzo prosze o pomoc i z góry dziekuje.
×