michalkowalski115

Problem z wymianą elektromagnesu w Renault Ares 620rz

Polecane posty

Witam. Chcę wymienić elektromagnes w renault ares 620 rz, ponieważ czasami miał problem z odpaleniem. Odkręciłem te trzy śrubki, wszystko odłączyłem, niby go wyjąłem , ale zostało jeszcze takie coś(patrz załącznik). Nie mogę tego wyjąć, tam jest jakaś guma. Nie znam się za bardzo na ciągnikach, więc może ktoś dać jakieś wskazówki jak to wyciągnąć?

Pozdrawiam.

post-35961-0-11478000-1460125720_thumb.jpg

post-35961-0-15981800-1460125727_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

odkręć rozrusznik całkowicie,ta część co została jest zamocowana na widełkach które są połączone z bendiksem.Odkręć tą nakrętę na 13 klucz co ją widać i wyjmij śrubę,powinno się poluzować i może uda się wyciągnąć,a jeśli nie to musisz rozkręcic rozrusznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7974

dokladnie jak pisze kolega, odkrec te srube  co widac i jak wyjdzie to z bani, jak nie to rozrusznik na stol i rozbierasz. Elektorwlacznik jest spiety z widelkami ktore pracuja po tej srubie w.w . a dalej sa zaczepione o kołnierz biendiksa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

W jaki sposób zdiagnozowałeś, że winę ponosi elektromagnes? Podpowiem, że już go wyciągnąłeś a pozostał tylko trzpień.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób zdiagnozowałeś, że winę ponosi elektromagnes? Podpowiem, że już go wyciągnąłeś a pozostał tylko trzpień.

Wymieniłem elektromagnes, odpalam ciągnik i nadal słychać tylko takie pstryknięcie tam w elektromagnesie. Co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015