lukaaasz6

jakie powinny byc zestawy naprawcze do zetora 7245

Polecane posty

pawel100474    31

a zakładał ktoś zestawy naprawcze do 7245 od 7340 oczywiście 3-pierścieniowe?

Z 7245 nie pasuje bo to inne silniki 7245 wolno ssący a 7340 turbo i jeden to rozmiar 102x110 a drugi 102x120.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

110 i 120 to nie wymiar tylko skok tłoka. Z tego powodu nie koniecznie tłoki mogą być inne. Ale z powodu turbo będą na pewno.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31

110 i 120 to nie wymiar tylko skok tłoka. Z tego powodu nie koniecznie tłoki mogą być inne. Ale z powodu turbo będą na pewno.

Ale tuleja jest o 10mm wyższa bo blok jest wyższy w 7340 i dlatego nie pasuje jeden do drugiego a pasuje tylko do 7745 turbo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z rysunków technicznych producentów wychodzi że tuleje mają taką samą wysokość dla 7340-7745-5340-7245 tylko różnią się tłokami( liczbą pierścieni i komorą spalania).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    27

no właśnie.tuleja jest identyczna jak w 7245.wysokość tłoka to samo.u mnie w 7245 były 3 pierścienie fabrycznie założone.tylko cena zestawu do 7340 sporo się różni od 7245.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

nie będę się spierał, moźliwe źe tak. w skoku tłoka jest 10 mm róźnicy , więc wyszłem z załoźenia, źe w tulejach teź. Nigdy tego nie porównywałem


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Mi chodziło o fakt że 110 i 120 to nie wymiar kompletu.  A sama tuleja nie koniecznie musi być inna. Będę miał chwilkę sprawdzę. 

Według katalogu 33xx, 53xx, 63xx, 73xx, 77xx, 52xx, 72xx, dla przykładu mają takie same tuleje 6901, 0168.Różnica w tulei  tylko ze względu na mniejszą średnicę tłoka.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj