Skocz do zawartości
BARTOLA

Ile oleju do smarowania łożyska sprzęgła zetor 7011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
BARTOLA    0

witam mam taki problem ze hałasuje mi łożysko sprzegła w zetorze 7011 i chciałbym sie dowiedziec ile wlac oleju przez ta rurke do smarowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

toobek    40

ja u siebie wlałem wczoraj do tej rurki olej i od razu wyleciał spod tej klapki z której wychodzi ta rurka. Chyba coś jest nie tak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Radek000111
      na 3 i 4 biegu przy obciążeniu strasznie w niej wali,co moze byc tego przyczyną??jakie były by koszty i czas naprawy??jest to zetor 6718
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez chucknorris
      Mam prośbę, ktoś posiada wiedzę jak wygląda mechanizm wspomagania sprzęgła, ściślej mówiąc jak wygląda mechanizm siłownika pneumatycznego znajdującego się pod podłogą kabiny z lewej strony. Pozdrawiam.
    • Przez stunte
      Witam, jestem tu nowy. Jeśli zły dział, to przepraszam.
      Mam taki problem:
      Pracowałem zetorem, zgasiłem go. Następnie odpaliłem i wcisnąłem pedał sprzęgła.
      W tym momencie pedał sprzęgła wraca na swoje miejsce, a sprzęgło nadal jest włączone. Nie da się go wyłączyć. Musiałem go holować spowrotem. Wiecie co to może być?
      Z góry dziękuję, za każdą poradę i pozdrawiam.
    • Przez lukas435
      Witam wszystkich kolegów. Ostatnimi czasy z różnych źródeł słyszałem że zmieniając jeden lub dwa tryby w skrzyni biegów zetora 5245 można zwiększyć jego prędkość odpowiednio na wszystkich biegach.
      Próbowałem znależdz jakieś informacje w internecie ale jak dotąd znalazłem 2 możliwości a mianowicie:
      1. wymiana kół na większe,
      2. zamiana trybów 4 i 5 biegu co wiąże się z tym że nie zawsze ciągnik pociągnie obciążenie ze względu na zbyt duży przeskok.
      Żadna z tych metod nie jest zadawalająca czy istnieją jakieś inne sposoby np. tak jak pisałem wymiana trubów na wałku wejściowym do skrzyni lub coś podobnego?
      Zachęcam do dyskusji na ten temat i myślę że wielu z nas skorzysta z tych informacji.
×