Jak wyregulować łapki od sprzęgła Landini 13000
Przez
Adolek1983, w Landini
-
Podobna zawartość
-
Przez rival1120
Witam, mam zamiar wymienić sprzęgło w swoim case ale wiem ze te ciągniki rozjeżdżają się 1 cm i trzeba wyjąć zabezpieczenie i tu moje pytanie gdzie to zabezpieczenie jest i jak go wyjąć, chce się dowiedzieć wcześniej żeby później nie było niespodzianek
-
Przez FantasticMrF
Witam
Mam problem z zablokowaną skrzynią w Zetorze 8045
Lewarki zmiany biegów normalnie działają. Biegi wszystkie normalnie wchodzą, jednak nawet na luzie po puszczeniu sprzęgła silnik dostaję sporę obciążenie tak jakby zablokowały się biegi.
Po zdjęciu pokrywy wszystko jest w porządku.
Co może być przyczyną?
-
Przez tobiasz19964
Witam. W pobliżu mojego miejsca zamieszkania na sprzedaż wystawiono Landini Vision 105 sprowadzony z zagranicy 2007 rok, 6300 mth posiadający 99 koni mechanicznych. Ciągnik jest w ładnym stanie wizualnym i technicznym turbina założona została nowa poza tym jak go zapale i zostawię rewers w pozycji neutralnej zaczyna jechać do przodu ale to chyba od zimnego oleju gdyż stoi na dworze( znajomemu w NH też tak robi i twierdzi że od zimna olej..) Za ciągnik żąda 65000 złotych. Niestety w mojej okolicy nie ma żadnego Landini a opinie na temat tych ciągników są podzielone. Moim zdaniem za tą cenę ciągnik jest interesującą propozycją. W związku z czym chciałbym zapytać o obiektywna opinie na temat tego ciągnika bądź marki Landini. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
-
Przez gadget
Witam
Zdecydowałem się na założenie nowego tematu bo problem jest raczej niestandardowy a biorąc pod wzgląd że mamy w Pl sporo ciągników w wersji angielskiej to być może ktoś zetknął się już z tym problemem
Otóż jest problem ze sprzęgłem w mf 235, jest to wersja angielska.
Kupiłem nowe tarcze produkcji Ursusa i problem jest taki że po złożeniu i ,,zjechaniu'' silnika nie ma sprzęgła ( dźwignia sprzęgła wpada w podłogę) tak jak by tarcze były za grube?? podczas skręcania obudowy sprzęgła z kołem zamachowym widać jak pieski w pewnym momencie się cofają pod wpływem działającej na nie siły, w przezierniku pod obudową sprzęgła widać że łożysko oporowe ma sporą drogę do pokonania żeby mieć kontakt z pieskami a prawidłowo odległość powinna być nieznaczna
Po włożeniu starej tarczy jest nieźle ale nie tak jak trzeba, od kiedy go mam sprzęgło nie było rewelacyjne( jest zdecydowanie cieńsza czyt. wyeksploatowana). Jest możliwe że tarcze w wersji angielskiej były węższe albo inne było koło zamachowe lub docisk i ktoś wymieniał jeden z powyższych elementów i teraz to się po prostu nie zgrywa?? zupełnie zaskoczyła mnie ta sytuacja i nie wiem co z tym zrobić, dodam tylko że jeśli skręcę sprzęgło z kołem zamachowym tak że zostaje jakieś 2 mm luzu ( nie skręcam na maxa) to dźwignia sprzęgła jest twarda i wszystko ładnie się wysprzęgla. Wygląda na to że jeśli obie tarcze były by cieńsze lub pomiędzy obudową sprzęgła a kołem zamachowym były by jakieś podkładki ok 2-3 mm to wszystko by hulało tylko że raczej na pewno ich tam nie było
-