Skocz do zawartości
News
dawids700

rozłączanie przedniego napedu i opoznionie włączania półbiegu

Polecane posty

dawids700    0

Witam, posiadam problem z moim massey fergusonem 3070 autotronic gdy łącze połbieg to włącza sie po około 1-2 minut a druga sprawa podczas agregatowania włączał sie i wyłączał przedni naped  od czego tu zacząc prosze o pomoc. pozdrawiam. oczywiscie zapala sie czerwony trybik i wtedy sie rozłacza przedni naped, stan oleju hydraulicznego jest w normie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

nie wiem co z opóżnieniem

ale co do przedniego napędu to sprawdź opornik (tak myślę) w kablu przed czujnikiem ciśnienia czy nie ma połamanych końcówek ( jest w otulinie zgrzanej na ciepło)

Edytowano przez waldac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawids700    0

własnie tego opornik juz nie posiadam bo z dwa lata temu był taki spec ze poprostu zrobił to bez tego opornika i było dobrze teraz znow ta sama sprawa sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    11

no to dzwoń do "spec" jak to zrobił bo tam chyba nie powinno być 12V  - może uwaliło sam czujnik niskiego cisnienia ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    475

wspomaganie kierownicy działa? trzeba pomierzyć ciśnienie bo objawy wskazują na padnietą pompę lub uszkodzony trojdział
przy założeniu że filtry czyste i pompa ma jak zassać olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawids700    0

wspomaganie kierownicy działa filtry i olej były wymieniane z 1,5 roku temu i odpowietrzany układ tez był


przed chwilą wyczysciłem kabelki wsówki na elektrozaworach i od czujnika cisnienia  i teraz to juz nie mam po nacisnieciu sprzegła tego trybiku czerwonego od cisnienia oleju ciagnik zapala ale dziwnie chodzi jakby nie było cisnienia w skrzyni takie szorowanie po  czym masakra


i pompa hydrauliczna nowa była tylko ze zamiennik zakładana 1,5 roku temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    475

pompa-> orbitrol-> trójdział (zawór nad silnikiem)-> elektrozawory oraz czujnik. Jak nie zmierzysz czy ów trójdział trzyma 17 bar to dalsza diagnoza jest jak wróżenie z fusów.

Pewne jest że jak wspomaganie idzie lekko to pompa jest bankowo sprawna a filtry drożne(u mnie przy 100atm na pompie wspomaganie umierało). Potem jest trójdział który m.in redukuje i utrzymuje ciśnienie 17bar dla elektrozaworów. Pewno masz go przypchany z tym że ja nigdy go nie rozbierałem

 

A i zostaw te czujniki i sterownik w spokoju... jeśli nawet półbieg nie ma oleju to autotronic będzie wszystko odłaczał ze względu na niskie ciśnienie w układzie. Zastanwiające że przedni naped odłącza... zwykle jak oleju nie ma, ciśnienie spada to naped się włącza

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawids700    0

Panowie przepraszam bardzo pisałem ze nie mam oporników  a jednak były tylko ze nie były polutowane tylko skrecone recznie i izolacją  zawinięte, wiec zalutowałem wrzuciłem w koszulkę i wszystko sie znalazło przedni napęd i pólbieg tez dzisiaj w polu było bez rozłączania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    475

bardo ciekawe.... półbieg nie ma żadnego związku a autotronic i Twoim opornikiem  i naraz zaczeło działać. Czary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez DamianWilk
      Witam. Sa jakieś sposoby na odblokowanie predkości w MF 5455 np przez sciagniecie kostki itp powyzej 40km/h?
    • Przez macko25
      mam pytanie dla tych posiadaczy tego ciągnika co u was wymieniali po 600godzinach nadal tylko olej w silniku i filtry a kiedy w skrzyni?gwarancja mi sie skończyła i teraz nie wiem co robić już serwisantów nie chce kasuja jak diabli
    • Przez triwet
      Witam wszystkich jestem nowy i piszę tu bo mam problem. Posiadam MF 35 i 65:D wiem wiem stay ale lebszego nie potrzebuje.
      Ostatnio chiałem zabronowac lekkimi bronami takimi pod 35 a tu nici z tego bo nie chce mi tylni podnośnik ruszyć nie tyle co nie chce tylko srasznie wolno idzie jak by nie miał siły więdz odpiełem brony i to samo. ojciec mówił że też tak miał jak coś woził nabank za ciężkie nie było. Więdz przywiozłem ciągnik do pana dr. on rozkręcił siedzenie popatrzył i mówi że coś w pompie od podnośnika poszło najprdopodobniej tłok pękł chciałem poszukać na necie nowej ale w nii ciula nie ma nawet częśni więdz pytam czy ktoś z was posiada:
      POMPĘ DO PODNOŚNIKA TŁOCZKOWĄ DO MF 35 lub zajmuje się regeneracją i daje gwarke??
      piszcie
    • Przez Piotr_1995
      Witam czy pomoże mi ktoś ze zmianą mil na kilometry i galonów na litry w MF 6480?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.