Skocz do zawartości
News
dawids700

rozłączanie przedniego napedu i opoznionie włączania półbiegu

Polecane posty

dawids700    0

Witam, posiadam problem z moim massey fergusonem 3070 autotronic gdy łącze połbieg to włącza sie po około 1-2 minut a druga sprawa podczas agregatowania włączał sie i wyłączał przedni naped  od czego tu zacząc prosze o pomoc. pozdrawiam. oczywiscie zapala sie czerwony trybik i wtedy sie rozłacza przedni naped, stan oleju hydraulicznego jest w normie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11
(edytowany)

nie wiem co z opóżnieniem

ale co do przedniego napędu to sprawdź opornik (tak myślę) w kablu przed czujnikiem ciśnienia czy nie ma połamanych końcówek ( jest w otulinie zgrzanej na ciepło)

Edytowano przez waldac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawids700    0

własnie tego opornik juz nie posiadam bo z dwa lata temu był taki spec ze poprostu zrobił to bez tego opornika i było dobrze teraz znow ta sama sprawa sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    11

no to dzwoń do "spec" jak to zrobił bo tam chyba nie powinno być 12V  - może uwaliło sam czujnik niskiego cisnienia ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500

wspomaganie kierownicy działa? trzeba pomierzyć ciśnienie bo objawy wskazują na padnietą pompę lub uszkodzony trojdział
przy założeniu że filtry czyste i pompa ma jak zassać olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawids700    0

wspomaganie kierownicy działa filtry i olej były wymieniane z 1,5 roku temu i odpowietrzany układ tez był


przed chwilą wyczysciłem kabelki wsówki na elektrozaworach i od czujnika cisnienia  i teraz to juz nie mam po nacisnieciu sprzegła tego trybiku czerwonego od cisnienia oleju ciagnik zapala ale dziwnie chodzi jakby nie było cisnienia w skrzyni takie szorowanie po  czym masakra


i pompa hydrauliczna nowa była tylko ze zamiennik zakładana 1,5 roku temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500
(edytowany)

pompa-> orbitrol-> trójdział (zawór nad silnikiem)-> elektrozawory oraz czujnik. Jak nie zmierzysz czy ów trójdział trzyma 17 bar to dalsza diagnoza jest jak wróżenie z fusów.

Pewne jest że jak wspomaganie idzie lekko to pompa jest bankowo sprawna a filtry drożne(u mnie przy 100atm na pompie wspomaganie umierało). Potem jest trójdział który m.in redukuje i utrzymuje ciśnienie 17bar dla elektrozaworów. Pewno masz go przypchany z tym że ja nigdy go nie rozbierałem

 

A i zostaw te czujniki i sterownik w spokoju... jeśli nawet półbieg nie ma oleju to autotronic będzie wszystko odłaczał ze względu na niskie ciśnienie w układzie. Zastanwiające że przedni naped odłącza... zwykle jak oleju nie ma, ciśnienie spada to naped się włącza

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawids700    0

Panowie przepraszam bardzo pisałem ze nie mam oporników  a jednak były tylko ze nie były polutowane tylko skrecone recznie i izolacją  zawinięte, wiec zalutowałem wrzuciłem w koszulkę i wszystko sie znalazło przedni napęd i pólbieg tez dzisiaj w polu było bez rozłączania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

jednak-  opornik

rozumiem że kontrolka niskiego ciśnienie też się nie zapala?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500

bardo ciekawe.... półbieg nie ma żadnego związku a autotronic i Twoim opornikiem  i naraz zaczeło działać. Czary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tadi77
      witam skrzywiłem wałek wom massey 4260 ma delikatne bicie,nowy dosc drogi czy ktos moze prostował cos podobnego czy jest na to szansa aby go wyprostowac
    • Przez tomek_firmaTr
      Chciałem wszystkich uczulić na bombę z opóźnionym zapłonem jaką możecie dostać od dawnego dilera Massey Fergusona.
      O ile wiadomo maszyna wyprodukowana w 2017r. i mająca więcej niż 90km nie może być obecnie zarejestrowana. Sprytny diler postanowił samemu Wystawiać Świadectwo Zgodności WE, a o ile wiem to może robić tylko producent. W tym że świadectwie traktor który ma 3 cylindrowy silnik o mocy ponad 90km, nagle na papierze ma już tych koni tylko 50 na silniku a o dziwo na wałku zyskuje 40km. Nie jestem specjalistą z Prawa ale sprawa wydaje się dziwna i podejrzana. Uwaga na te maszyny, żeby ktoś nie stracił przez to dotacji. 
    • Przez chrobi123
      Witam, potrzebuję pomocy, w moim mf 5445 od około roku słychać było podczas jazdy takie żegotanie, gdy się włączyło napęd przedni to przestawało, sle wiadomo że przy 15km/h się wyłącza sam. Ostatnio stało się tak że naped się załączył i nie dało sie go wyłączyć przyciskiem, przy prędkości sam się wylączał. Dziś stało się tak że podczas ruszania lub zmiany kierunku jazdy na włczonym napedzie słychać zgrzyty, wyłącza się już normalnie przyciskiem, jak jest wyłączony to nie ma zgrżytu. Podczas jazdy droga przy hamowaniu się zalącza i są okropne zgrzyty. Prosze o pomoc co to może być
    • Przez trys
      pacjent mf 5430  rocznik 2013 podniósł ramiona podnośnika i nie opuszcza
      po odpaleniu  ehr się normalnie aktywuje
      przyciskając na cefce z tyłu  ciągnika do góry troszkę podnosi na drugiej cefce przyciskając trochę opuszcza
      przyciski na błotnikach podniosą trochę do góry i tyle samo opuszczają do dołu gdzie tkwi problem błagam pomocy bo to koń główny
    • Przez Cytus
      witam potrzebuje schemat podnośnik A mf135 potrzebuje jakie części się tam znajdują dziekuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.