News
dawids700

rozłączanie przedniego napedu i opoznionie włączania półbiegu

Polecane posty

dawids700    0

Witam, posiadam problem z moim massey fergusonem 3070 autotronic gdy łącze połbieg to włącza sie po około 1-2 minut a druga sprawa podczas agregatowania włączał sie i wyłączał przedni naped  od czego tu zacząc prosze o pomoc. pozdrawiam. oczywiscie zapala sie czerwony trybik i wtedy sie rozłacza przedni naped, stan oleju hydraulicznego jest w normie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

nie wiem co z opóżnieniem

ale co do przedniego napędu to sprawdź opornik (tak myślę) w kablu przed czujnikiem ciśnienia czy nie ma połamanych końcówek ( jest w otulinie zgrzanej na ciepło)

Edytowano przez waldac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawids700    0

własnie tego opornik juz nie posiadam bo z dwa lata temu był taki spec ze poprostu zrobił to bez tego opornika i było dobrze teraz znow ta sama sprawa sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    11

no to dzwoń do "spec" jak to zrobił bo tam chyba nie powinno być 12V  - może uwaliło sam czujnik niskiego cisnienia ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    664

wspomaganie kierownicy działa? trzeba pomierzyć ciśnienie bo objawy wskazują na padnietą pompę lub uszkodzony trojdział
przy założeniu że filtry czyste i pompa ma jak zassać olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawids700    0

wspomaganie kierownicy działa filtry i olej były wymieniane z 1,5 roku temu i odpowietrzany układ tez był


przed chwilą wyczysciłem kabelki wsówki na elektrozaworach i od czujnika cisnienia  i teraz to juz nie mam po nacisnieciu sprzegła tego trybiku czerwonego od cisnienia oleju ciagnik zapala ale dziwnie chodzi jakby nie było cisnienia w skrzyni takie szorowanie po  czym masakra


i pompa hydrauliczna nowa była tylko ze zamiennik zakładana 1,5 roku temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    664

pompa-> orbitrol-> trójdział (zawór nad silnikiem)-> elektrozawory oraz czujnik. Jak nie zmierzysz czy ów trójdział trzyma 17 bar to dalsza diagnoza jest jak wróżenie z fusów.

Pewne jest że jak wspomaganie idzie lekko to pompa jest bankowo sprawna a filtry drożne(u mnie przy 100atm na pompie wspomaganie umierało). Potem jest trójdział który m.in redukuje i utrzymuje ciśnienie 17bar dla elektrozaworów. Pewno masz go przypchany z tym że ja nigdy go nie rozbierałem

 

A i zostaw te czujniki i sterownik w spokoju... jeśli nawet półbieg nie ma oleju to autotronic będzie wszystko odłaczał ze względu na niskie ciśnienie w układzie. Zastanwiające że przedni naped odłącza... zwykle jak oleju nie ma, ciśnienie spada to naped się włącza

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawids700    0

Panowie przepraszam bardzo pisałem ze nie mam oporników  a jednak były tylko ze nie były polutowane tylko skrecone recznie i izolacją  zawinięte, wiec zalutowałem wrzuciłem w koszulkę i wszystko sie znalazło przedni napęd i pólbieg tez dzisiaj w polu było bez rozłączania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    664

bardo ciekawe.... półbieg nie ma żadnego związku a autotronic i Twoim opornikiem  i naraz zaczeło działać. Czary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez Miro010
      Witam, mój znajomy posiada MF 3070 mówił że wymieniał jakiś czujnik od obrotów wałka z plastiku ponieważ był uszkodzony i ciekł olej ze skrzyni, przy wyciąganiu trzeba było kombinować żeby jedną część która została w korpusie wyjąć, co prawda się udało ale niestety kawałek który się ukruszył wpadł do środka i nie wiadomo co teraz z tym fantem robić ni jak tego nie widać a ciężko to będzie wyciągnąć co poradzicie z tym zrobić? może mu uszkodzić jakoś skrzynie w sumie to nie metal tylko miękki plastik więc trybów nie ma szans ruszyć tylko czy nie będzie miało wpływu na resztę skrzyni? Dzięki za rady
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
    • Przez kangur95
      Panowie jest wyciek z małej dziurki na pompie tuż przy wejściu w blok co to może być
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.