Skocz do zawartości
dawids700

rozłączanie przedniego napedu i opoznionie włączania półbiegu

Polecane posty

dawids700    0

Witam, posiadam problem z moim massey fergusonem 3070 autotronic gdy łącze połbieg to włącza sie po około 1-2 minut a druga sprawa podczas agregatowania włączał sie i wyłączał przedni naped  od czego tu zacząc prosze o pomoc. pozdrawiam. oczywiscie zapala sie czerwony trybik i wtedy sie rozłacza przedni naped, stan oleju hydraulicznego jest w normie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

nie wiem co z opóżnieniem

ale co do przedniego napędu to sprawdź opornik (tak myślę) w kablu przed czujnikiem ciśnienia czy nie ma połamanych końcówek ( jest w otulinie zgrzanej na ciepło)

Edytowano przez waldac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawids700    0

własnie tego opornik juz nie posiadam bo z dwa lata temu był taki spec ze poprostu zrobił to bez tego opornika i było dobrze teraz znow ta sama sprawa sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    11

no to dzwoń do "spec" jak to zrobił bo tam chyba nie powinno być 12V  - może uwaliło sam czujnik niskiego cisnienia ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    397

wspomaganie kierownicy działa? trzeba pomierzyć ciśnienie bo objawy wskazują na padnietą pompę lub uszkodzony trojdział
przy założeniu że filtry czyste i pompa ma jak zassać olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawids700    0

wspomaganie kierownicy działa filtry i olej były wymieniane z 1,5 roku temu i odpowietrzany układ tez był


przed chwilą wyczysciłem kabelki wsówki na elektrozaworach i od czujnika cisnienia  i teraz to juz nie mam po nacisnieciu sprzegła tego trybiku czerwonego od cisnienia oleju ciagnik zapala ale dziwnie chodzi jakby nie było cisnienia w skrzyni takie szorowanie po  czym masakra


i pompa hydrauliczna nowa była tylko ze zamiennik zakładana 1,5 roku temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    397

pompa-> orbitrol-> trójdział (zawór nad silnikiem)-> elektrozawory oraz czujnik. Jak nie zmierzysz czy ów trójdział trzyma 17 bar to dalsza diagnoza jest jak wróżenie z fusów.

Pewne jest że jak wspomaganie idzie lekko to pompa jest bankowo sprawna a filtry drożne(u mnie przy 100atm na pompie wspomaganie umierało). Potem jest trójdział który m.in redukuje i utrzymuje ciśnienie 17bar dla elektrozaworów. Pewno masz go przypchany z tym że ja nigdy go nie rozbierałem

 

A i zostaw te czujniki i sterownik w spokoju... jeśli nawet półbieg nie ma oleju to autotronic będzie wszystko odłaczał ze względu na niskie ciśnienie w układzie. Zastanwiające że przedni naped odłącza... zwykle jak oleju nie ma, ciśnienie spada to naped się włącza

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawids700    0

Panowie przepraszam bardzo pisałem ze nie mam oporników  a jednak były tylko ze nie były polutowane tylko skrecone recznie i izolacją  zawinięte, wiec zalutowałem wrzuciłem w koszulkę i wszystko sie znalazło przedni napęd i pólbieg tez dzisiaj w polu było bez rozłączania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

jednak-  opornik

rozumiem że kontrolka niskiego ciśnienie też się nie zapala?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    397

bardo ciekawe.... półbieg nie ma żadnego związku a autotronic i Twoim opornikiem  i naraz zaczeło działać. Czary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×