Skocz do zawartości
Fendt308lsa

Fendt 300 motogodziny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Fendt308lsa    98

Witam piszę do was z pytaniem o motogodziny czy to dużo czy to malo ciagnik z rocznika chyba 81 sprawny slilnik wszystko inne duzo to motogodzin jak na tyle lat pracy czy jednak nie ? 

post-150574-0-52882100-1459702594_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Oryginalny to on nie jest. Jeśli tylko raz przekręcony licznik to w porządku - 15 000 mth jest jak najbardziej do przyjęcia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Turbomatiq    4

Na zachodzie nie kupuje się tak drogiego ciągnika po to,żeby stał.On ma na siebie zarabiać i przebiegi typu 5000 motogodzin przez 35 lat to jest po prostu śmiech na sali.Jeśli zegar działa i nie był kręcony to na 99% obkręcił się kilkukrotnie,ale spokojnie nie bój się takich przebiegów bo to sprzęty nie do zajechania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    839

Znajomy kilka lat temu chciał sprowadzić zetora z o ile pamiętam z Danii, wyblaknięty aż prawie biały - stał pod wiatą albo pod chmurką, opony barumy 90% mocno spękane, 84r, odśnieżał parkingi w jakimś szpitalu cały swój żywot, miał trochę ponad 2tys mth więc nie gadaj że nie możliwe - ale go nie sprowadził bo swoje kosztował a wizualnie słabo wyglądał a jak by go pomalował to nikt nie uwierzył by w przebieg i nie sprzedał by go za zadowalające pieniądze. To samo silniki diesla z agregatów prądotwórczych wojskowych czy zasilania awaryjnego banków itp - ich przebiegi to najczęściej coroczne grzanie oleju przed wymianą ale i tak każdy mądrzejszy i zna ich przebieg. Kto szuka ten znajdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Misiaczek57
      witam podczas zmiany kierunku jazdy zamiast pokazywać się strzałka do przodu na panelu u góry to wyświetla się na wyświetlaczu środkowym strzałka jazdy do przodu a tamta nic nie świeci
    • Przez krystianwilk5
      z banki gdzie znajduje sie olej hydrauliczny ubywa go, po czym przedostaje sie do skrzyni biegow . jaka jest przyczyna tego przemieszczenia? i jak ja mozna usunac?
    • Przez tomek8111
      Witam. Dzisiaj po wymianie oleju w fendt farmer 312 z 1992 roku nie chce zgasnąć kontrolka skrzyni.Filtr wymieniony ,podlany olejem.Olej zalałem fusch Gear LS sae 90.Wcześniej przy niskich obrotach silnika zapalała się kontrolka od ciśnienia skrzyni.Mierzyłem na punkcie przy filtrze i rozgrzanym oleju to było około 12 barów przy 1000 obrotów na silniku.Natomiast ciśnienie w miejscu czujnika przy stopniach było około 0.2 bara .Proszę o pomoc jak odpowietrzyć pompę czy może cały układ czy konieczna będzie wymiana pompy(oby nie,bo remont to chyba będzie słono kosztował).Pozdrawiam.
    • Przez adam8211
      Witam. Mam 312 lsa turbomatic z 91 roku. Niedawno pojawił się problem z kontrolką smarowania skrzyni. Zaczynając od najprostszego wymieniłem olej(Total transmission 80W-90 GL5) i filtr. Niestety objaw dalej ten sam, po kilkunastu minutach pracy w dalszym ciągu daje znać o sobie owa kontrolka. Ciśnienie sprawdzone w punkcie zaraz powyżej filtra dało 12 bar przy max obrotach. Czy ktoś doradzi jaki przyjąć kolejny krok w poszukiwaniu usterki i gdzie znajduje się ten czujnik, może to z nim coś nie tak. Mam nadzieje ze jednak nie padła mi pompa smarowania, a jeśli tak to czy konieczne jest rozpołowienie traktora ?
    • Przez kamil_z88
      Witam,
       
      W Fendzie 309 LSA z 89 r, Zaczęła mi się zapalać kontrolka od ciśnienia oleju na wolnych obrotach po wyżej 1400 obrotów gasła. Wymieniłem czujnik jest to samo. Jutro będę mierzył ciśnienie oleju . Macie może informację jakie powinny być parametry ciśnienia na rozgrzanym i zimnym ?
       
      Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.