Skocz do zawartości
karol5080m

john deere 5080 m problem z ładowaczem czołowym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
karol5080m    0

podczas podnoszenia ładowacz nie zawsze reaguje na ruch dżoistyka. Niekiedy ten sam ruch trzeba kilku krotnie powtórzyć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    2

Jak masz nie używany joystick to go zablokujesz ta przesuwką pod nim? Jeśli nie dasz rady zablokować to wyreguluj linki


Sprzedam pług zagonowy 2-skibowy UG
Sprzedam dojarkę na ciągnik

informacje na priv lub gg polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tygrysek    21

sprawdź w tym samym czasie  co nie działa tur  czy działa ci np podnośnik lub wyjścia hydrauliczne mam ten sam problem ale serwisant mi mówił że może być już wina oleju , po prostu zużycia  a będę wymieniał tak za ok 30-40h olej i filtr hydrauliczny  to zobaczę

Edytowano przez Tygrysek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez farmerxx97
      Opinie o ciagniku john deere 6920 power quad
    • Przez Dawid2015
      Na czym polega błąd i co z tym zrobić. . . Jakieś pomysły? Ciągnik odpala i chodzi normalnie,nic się nie dzieje. . . Jeżeli ktoś coś wie to zapraszam. . . 
    • Przez jacek10_JJ
      Witam od niedawna jestem użytkownikiem  John Deere 1065 . W moim jelonku padła instalacja potrzebuję schematu jeśli ktoś posiada odkupię . Ewentualnie proszę o podpowiedz co się mogło stać  . Kombajn odpala ale nie działają czujniki nawiew radia wycieraczka  i to nie wina bezpieczników . 
    • Przez Mawerick
      Witam
      Panowie mam mały problem ze swoim Johnem.. dokładnie chodzi o model 6820 a mianowicie pojawił  sie problem z grzaniem świec gdy temp spada poniżej zera, kontrolka od świec gaśnie  po około 2 s i po chwili sie zapala i słychać jak cały czas pyka przekażnik lub dziwny dźwięk w okolicy głowicy jakby strzelanie zapalarki do gazu, nigdy pykanie i strzelanie nie jest razem . Podczas tego strzelania obroty silnika zegar wskazuje ok 5 tys lub sobie  skacze , czasami mignie kontrolka od alternatora dodam ze silnik nie pracuje. Gdy pyka przekażnik  widac przygasanie zegarow ale jest to chwilowe. Silnik odpala leciutko nawet przy -5 a po zapalenie miga kontrolka nie dluzej jak minute potem gasnie i wszystko jest normalnie żadnych błedów nie ma.  gdy temp jest juz  0 i wyzej  zadnych z tych objawow nie ma.  Przekaznik sprawdzony swiece odłaczane zeby wykluczyć zwarcie wszystkie przewody jak nowe. Dodam ze silnik jest na comon rail.  Moze ktoś ma jakiś pomysł ??? w jakiej temp zaczyna u was grzać świece  i jak długo to trwa bo  w poprzednie zimy nigdy nie zwracałem na to uwagi a w aucie z silnikiem diesla tez na comon rail grzeja już przy 0 stopni a w zetorze  mam grzanie reczne wiec to inna bajka ...
       
       
       
    • Przez Dawid2015
      Witam wszystkich. . . Potrzebuje dobrej waszej odpowiedzi na temat moich opony przy jeleniu,którego zakupiliśmy w Niemczech.
      Pisze tu bo nie wiemy czy opony się zgrywają,tzn ma z przodu opony 540 65 30! A tył jest 650 65 38! więc według nas jest coś nie tak,co o tym sądzicie?
×