jarsi

Ursus 1734

Polecane posty

jarsi    0

heh no mnie interesuje wszystko czy to dobra maszyna czy sie psuje jak sprawuje sie hudraulika skrzynia silnik itd piszcie wszystko co wiecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Jeśli jeszcze nie kupiłeś to przeczytaj, jeśli kupiłeś to NIE CZYTAJ!

Mój bliski znajomy posiada taki traktorek i praktycznie wcale nie pracuje. Problemy od silnika po podnośnik/taki z EHR-em/. Tragedia...

ps. Ma jeszcze 1634 i jest z niego b. zadowolony-dlatego kupił 17-tkę.


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarek3333    1

Tzn lepiej tego ciągniczka nie kupowac??Zwruciłem na niego uwage poniewaz ceny sa nawet kuszące  jak na moc 170km.A ten 1634 z ktorego roku??i w jakich maszynach pracuje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Poczytaj: Panewki korbowodowe wymieniane 4 razy/mają mniejszą szerokość niż w 1634/; wałek napędu pompy wtryskowej wymieniany również kilka razy/kłopot z zakupem/;kilka awarii EHR i musiał zastosować 2 przyciski góra-dół i to tylko część opowieści! 1734 był zdaje się z roku 98 a pracował z maszynami od 16-ki czyli nie był specjalnie obciążony. Po rostu tragedia... ale czy to musi być koniecznie Ursus? Wychowałem się na tych traktorach/jak większość z nas/ i powiem szczerze że najlepszy był c-330/z niebieskim kadłubem/ i MF-235/dopóki go nie zepsuli w Ursusie/. Ciężkie ursusy uważam za najgorsze, mieliśmy ich kilka sztuk od 385 do 1614 i tylko się czekało jak siądzie wom, sprzęgło, mikro pompka, przednia zwolnica... silniki chodzą całkiem nieżle, nie licząc awarii wymienników/rozwiąznie z chłodzoną miską było mniej kapryśne. Widząc cenę Ursusa z końca XX wieku ok. 100 000 pln. po prostu tafia mnie szlag! Myślę, że szkoda zdrowia na te "galery", przecież mamy się zajmować czym innym niż ciągłym dłubaniem w ciągnikach. Ale to jest tylko moje zdanie...

Pozdrawiam. 


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BlackSin    0

Mam zamiar kupić użwaną 1734, ale słysze nieprzychlne wypowiedzi na temat tego modelu.

Chciałbym aby ktoś doradził mi czy warto w ten model ładować kase.

Co jest w nim zmienione że ma te 170km, w porównianiu do 1634.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

W mojej okolicy jest jeden taki egzęplarz. Silnik ma zwiększoną pojemność z 6.8 na 7.3 l co uzyskano poprzez zwiększenie skoku tłoka. Mocniejszy podnośnik 7200kg z EHR (duża awaryjność ). Skrzynia 16/8 która jest za słaba w tym modelu.

Ogólnie mocy to on ma więcej od 16 i to czuć ;) ale te ciągłe awarie...    1934 już lepiej trzyma się kupy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

u nas też gość ściągnął 1734 z danii z szybką skrzynią i wszystko jest ok,chwali sobie ale też już zaczynają się cyrki z EHR-tak poza tym jest ok-narazie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BlackSin    0

Ja już mam 1634 (z nową maską i kabiną) i szukam czegoś o podobnej lub większej mocy.

Zastanawiam się czy kupić ursusa, czy zachodni ciągnik. Wiadomo każdy chce wydać jak najmniej pieniążków i mieć dobry mocny sprzęt a nie taki co tylko stoi w garażu ;D

Po waszych wypowiedziach raczej będę swoją uwage kierował na 19 lub na DF 150.

Jeśli chodzi o ursusy to nie są złe jeśli nie chce się z nich wydobyć max możliwości.

Moja 16 (ma na 4 koła założone szerokie ogumienie, przedni tuz i obciążnik 700kg) i przeciągam nią

John Deera 140km ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Tak samo jak w innych ciężkich ursusach, żeby przełączyć na 1000obr należy pełną końcówkę włożyć w skrzynię z boku ciągnika z prawej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bety09    0

No właśnie chodzi o to że wcześniej nie miałem do czynienia z ursusami. teraz jest przełączone na 1000 obr. a potrzebuje przełączyć na 540.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

pod kabina w skrzyni z prawej strony masz pokrywkę na 2 śrubki odkręcasz wyciągasz wałek wymontowujesz wałek z tyłu i zamieniasz :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan1222    3

Ja posiadam ursusa 1734 i chodzi idealnie mam przerobione 18250 motogodzin i wszystko chodzi idealnie silniczek pracuje równomiernie nie pobiera oleju mało spala. EHR i skrzynia zero awari silni nie do zajechania normalnie pszczułeczka!

Od nowośći wymianiałem tylko pompe wody i oleju, i pompe od sprzęgła pozatym wszystko jest OK. Jakie awarie jakie bzdury o silniku umnie jest OK jak ktoś nie umie jeżdzić to nie moja wina"za głupote się płaci" Ja ten ciągnik polecam!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Idź daj lepiej ma mszę że taki Ursus ci się trafił.

Koło mnie były dwie to skrzynie tragedia. Sprzedali je i zostali przy 1614 które do dziś chodzą.

Wszystkie były nowe a kierowcy też nie głupki i porządnie jeżdża.

Po prostu ciągniki tragedia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2
Napisano (edytowany)

Powtwierdzam, tez mieliśmy 17tkę to trup większy niż stare 12tki czy 80tki. Wszystko siadało tam.

Jedyną zaletą tego ciągnika był dosyć mocny silnik, było czuć tę moc, no i palił mniej od new hollandów.

Edytowano przez yarecki12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
g2osc    25
Napisano (edytowany)

jan Ty chyba masz tylko maske i kabine z tego ciągnika a resztę z innego zachodniego. Nigdy nie kupuj tego padła gość to u mnie miał sprzedał i kupił starego fendt-a zrobił nim więcej niż tym ursusem

Edytowano przez g2osc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj