Skocz do zawartości
jarsi

Ursus 1734

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jarsi    0

heh no mnie interesuje wszystko czy to dobra maszyna czy sie psuje jak sprawuje sie hudraulika skrzynia silnik itd piszcie wszystko co wiecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Axial    9

Jeśli jeszcze nie kupiłeś to przeczytaj, jeśli kupiłeś to NIE CZYTAJ!

Mój bliski znajomy posiada taki traktorek i praktycznie wcale nie pracuje. Problemy od silnika po podnośnik/taki z EHR-em/. Tragedia...

ps. Ma jeszcze 1634 i jest z niego b. zadowolony-dlatego kupił 17-tkę.


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarek3333    1

Tzn lepiej tego ciągniczka nie kupowac??Zwruciłem na niego uwage poniewaz ceny sa nawet kuszące  jak na moc 170km.A ten 1634 z ktorego roku??i w jakich maszynach pracuje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Poczytaj: Panewki korbowodowe wymieniane 4 razy/mają mniejszą szerokość niż w 1634/; wałek napędu pompy wtryskowej wymieniany również kilka razy/kłopot z zakupem/;kilka awarii EHR i musiał zastosować 2 przyciski góra-dół i to tylko część opowieści! 1734 był zdaje się z roku 98 a pracował z maszynami od 16-ki czyli nie był specjalnie obciążony. Po rostu tragedia... ale czy to musi być koniecznie Ursus? Wychowałem się na tych traktorach/jak większość z nas/ i powiem szczerze że najlepszy był c-330/z niebieskim kadłubem/ i MF-235/dopóki go nie zepsuli w Ursusie/. Ciężkie ursusy uważam za najgorsze, mieliśmy ich kilka sztuk od 385 do 1614 i tylko się czekało jak siądzie wom, sprzęgło, mikro pompka, przednia zwolnica... silniki chodzą całkiem nieżle, nie licząc awarii wymienników/rozwiąznie z chłodzoną miską było mniej kapryśne. Widząc cenę Ursusa z końca XX wieku ok. 100 000 pln. po prostu tafia mnie szlag! Myślę, że szkoda zdrowia na te "galery", przecież mamy się zajmować czym innym niż ciągłym dłubaniem w ciągnikach. Ale to jest tylko moje zdanie...

Pozdrawiam. 


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BlackSin    0

Mam zamiar kupić użwaną 1734, ale słysze nieprzychlne wypowiedzi na temat tego modelu.

Chciałbym aby ktoś doradził mi czy warto w ten model ładować kase.

Co jest w nim zmienione że ma te 170km, w porównianiu do 1634.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

W mojej okolicy jest jeden taki egzęplarz. Silnik ma zwiększoną pojemność z 6.8 na 7.3 l co uzyskano poprzez zwiększenie skoku tłoka. Mocniejszy podnośnik 7200kg z EHR (duża awaryjność ). Skrzynia 16/8 która jest za słaba w tym modelu.

Ogólnie mocy to on ma więcej od 16 i to czuć ;) ale te ciągłe awarie...    1934 już lepiej trzyma się kupy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

u nas też gość ściągnął 1734 z danii z szybką skrzynią i wszystko jest ok,chwali sobie ale też już zaczynają się cyrki z EHR-tak poza tym jest ok-narazie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BlackSin    0

Ja już mam 1634 (z nową maską i kabiną) i szukam czegoś o podobnej lub większej mocy.

Zastanawiam się czy kupić ursusa, czy zachodni ciągnik. Wiadomo każdy chce wydać jak najmniej pieniążków i mieć dobry mocny sprzęt a nie taki co tylko stoi w garażu ;D

Po waszych wypowiedziach raczej będę swoją uwage kierował na 19 lub na DF 150.

Jeśli chodzi o ursusy to nie są złe jeśli nie chce się z nich wydobyć max możliwości.

Moja 16 (ma na 4 koła założone szerokie ogumienie, przedni tuz i obciążnik 700kg) i przeciągam nią

John Deera 140km ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Tak samo jak w innych ciężkich ursusach, żeby przełączyć na 1000obr należy pełną końcówkę włożyć w skrzynię z boku ciągnika z prawej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bety09    0

No właśnie chodzi o to że wcześniej nie miałem do czynienia z ursusami. teraz jest przełączone na 1000 obr. a potrzebuje przełączyć na 540.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

pod kabina w skrzyni z prawej strony masz pokrywkę na 2 śrubki odkręcasz wyciągasz wałek wymontowujesz wałek z tyłu i zamieniasz :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan1222    3

Ja posiadam ursusa 1734 i chodzi idealnie mam przerobione 18250 motogodzin i wszystko chodzi idealnie silniczek pracuje równomiernie nie pobiera oleju mało spala. EHR i skrzynia zero awari silni nie do zajechania normalnie pszczułeczka!

Od nowośći wymianiałem tylko pompe wody i oleju, i pompe od sprzęgła pozatym wszystko jest OK. Jakie awarie jakie bzdury o silniku umnie jest OK jak ktoś nie umie jeżdzić to nie moja wina"za głupote się płaci" Ja ten ciągnik polecam!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    218

Idź daj lepiej ma mszę że taki Ursus ci się trafił.

Koło mnie były dwie to skrzynie tragedia. Sprzedali je i zostali przy 1614 które do dziś chodzą.

Wszystkie były nowe a kierowcy też nie głupki i porządnie jeżdża.

Po prostu ciągniki tragedia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0
Napisano (edytowany)

Powtwierdzam, tez mieliśmy 17tkę to trup większy niż stare 12tki czy 80tki. Wszystko siadało tam.

Jedyną zaletą tego ciągnika był dosyć mocny silnik, było czuć tę moc, no i palił mniej od new hollandów.

Edytowano przez yarecki12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
g2osc    25
Napisano (edytowany)

jan Ty chyba masz tylko maske i kabine z tego ciągnika a resztę z innego zachodniego. Nigdy nie kupuj tego padła gość to u mnie miał sprzedał i kupił starego fendt-a zrobił nim więcej niż tym ursusem

Edytowano przez g2osc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez KrzysztofZabro
      Witam znacie sie na przełączniku 12/24 przy ursusie 1224, jak idą te kable od przełącznika do rozrusznika jakie i tak dalej,30,50,51,50a i 31 bo mam zrobione ale coś jest nie tak wiec jak wie ktoś  i pomoże to szczerze dziekuję.
    • Przez mac1974
      Witam wszystkich forumowiczów. Mam zamiar zmienić w U912 opony przednie na 11.5/80 - 15 (balonówki rolnicze) z bieżnikiem prowadzącym . Wiąże się to również z wymianą felg. Mam pytanie do osób które posiadają takie koła jak się pracuje w polu. Chodzi mi o prace z agregatem i orkę.
    • Przez sdcrisis
      czesc mam do was pytanie bo chcialbym wymienic ogumienie w 1614 ursusie i teraz mam do was pytanie poniewaz chcialbym szersze bo do tej pory mam przod 14,9. R24 i tył 18,9 R38 i teraz nie wiem jakie;/ ale czy jabym szersze zalozyl to czy felge tez musze zmienic na szersza??
    • Przez LUKAS9513
      Witam, mam problem z ciagnikiem ursus 1014 otóż nierowno pracuje tak jakby mu ktos odcinal pelen doplyw paliwa. Pompa po sprawdzeniu filtry nowe rurki paliwowe wężyki zasilajace tez i mam takie pytanie do uzytkownikow ile w odstojniku ma byc paliwa podczas pracy i czy ten wezyk ktory idzie od dolnego zbiornika do odstojnika moze podskakiwac w momecie podawania paliwa a moze ktos miał podobny problem z tego typu ciagnikiem?  z gory dziekuje za odpowiedzi.
    • Przez MarcinBelarus
      Witam. Mam ursusa 1012 i chce założyć mu z przodu opony na balonie, tzn. małe a szerokie takie jak przy rozrzutniku przykładowo.
       
      Jeśłi ktoś robi taką zamianke niech napisze jaki koszt i co potrzebne do zrobienia tego.
       
       
       
      Druga sprawa, jest taka iż chce zalożyć bliźniaki z tyłu, same opony przykręcane odpowiednimi uchwytami do felgi. Zakładał ktoś samą opone czy z felgami tylko?
       
       
       
       
      Pozdrawiam.
×