Skocz do zawartości
GrzechoDawid

New Holland TL100A - MIgająca Kontrolka!

Polecane posty

Witam posiadam ciągnik New Holland TL100a , od pewnego czasu zaczeła mi mrugać kontrolka od hamulca ręcznego . Prawidłowo po odpaleniu ciągnika i gdy operator siedzi nic nie powinno piszczeć i mrugać ponieważ pod siedzeniem jest chyba czujnik który za to odpowiada a gdy wyjdziemy z ciągnika i nie zaciagniemy ręcznego będzie mrugać i piszczeć kontrolka (P) . A u mnie jest tak że nawed jak wyjde z ciagnika czy wsiade do niego to kontrolka mruga , dopiero jak zaciągne ręczny ona przestaje mrugać . a jak ręczny spuszcze to cały czas pomruguje ;) czy to może być czujnik? czy trzeba szukać gdzie indziej , i czy można tak jeżdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    2548

zobacz czy nie masz za niskiego poziomu płynu hamulcowego

najczęściej, o ile nie zawsze jest tak że kontrolka zaciągniętego hamulca ręcznego odpowiada również za poziom płynu hamulcowego, jak jest za niski to miga/świeci się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tomek208    0

Sprawdź przewody do tego czujnika w siedzeniu. U mnie był jeden przetarty pod tą gumową osłoną fotela.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez adamjazyniec
      Witajcie.
      Mam problem z hydraulika w moim nh. Mianowicie gdy podlacze t088 tasma idzie super ale do przodu. Gdy wlacze ja w tyl weze robie sie twarde. Rozrzutkik jest w 100%sprawny co sprawdzalem w kilku traktorach. Lepszych, co nie ma wiejszego znaczenia.  Podczas kipru przyczepy podnosi super. Ale poczas opuszczania waz robi sie twardy. Co mnie dziwi nie mozna rowniez jej opuscic na pozycji pływającej. Roznicy nie daje tez regulacja przepływu. Ten sam problem wystepuje na każdym z 8 gniazd. Poprzedni własciciel tez nie wie co jest grane bo u niego wszystko dzialalo bez zarzuty (znajomy). 
      Moze ma ktos jakies pomysły?
    • Przez gr_rat
      Witam czy uszczelniał ktoś tylny wom ? Czy po odkręceniu tych 4 śrub na imbus dostanę się do jakiegoś uszczelniacza ? Czy muszę spuścić olej z skrzyni ? 

    • Przez gr_rat
      witam będę demontował jedną pompkę hamulcową żeby ją uszczelnić , moje pytanie jak późnej odpowietrzyć układ ? 
    • Przez Ares1x
      Witam mam problem z New Hollandem ts135a, ciśnienie blokuje zawór od hydrauliki. Ciśnienie zostaje w dzwigni oraz grzeje olej w skrzyni w czym może być problem? 
    • Przez marekskubi123
      mam pytanko apropo tylnich bocznych  halogenów gdzie są orginalne kostki do nich ? Jak do nich się dostać ? 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.