yacenty

John Deere 6140R / 6R - wyciek płynu chłodzącego

Polecane posty

yacenty    946

Witajcie, na jesieni podczas siewu zauważyliśmy ubytek płynu chłodzącego w ciągniku John Deere 6140r. Dolaliśmy - weszło ok 2l do połowy skali.

Teraz przy wiosennym przeglądzie zauważyłem że płynu jest ledwo ledwo w zbiorniku. Dolałem - weszło około 2.5l i jest troszkę powyżej srodka skali.

 

W miejscu garażowania nie widzę ewidentnej plamy, nie widać też zbytnio sladów mokrego na silniku / masce.

Co może być przyczyną gdzie szukać dziury w całym?

 

Gdzieś mi się w galerii rzuciło nie dawno, że ta seria JD ma jakiś defekt i pękają jakieś przewody, ale póki co nie mogę namierzyć tego obrazka / tej dyskusji.

Ktoś z was ma podobny problem? Dodam że ciągnik ma 3 lata i lekko ponad 1000h na budziku.

 

Chcesz poznać dane techniczne John Deere 6140r


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    946

sprawdziłem olej,

po 370 godzinach od wymiany jest minimalnie powyżej minimum, kolor czarny, konsysntencja bardzo gęsta - tak więc płyn raczej nie przedostaje się do oleju


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zyz1o    5

otworz maske i zajdz od tej strony gdzie jest tlumik, zdejmij oslone boczna maski i teraz tak przed saba masz filtr odmy czy jakos tak, takie jakby okragle pudelko(czarny kolor)  i za nim troszke w dol jak dobrze popatrzysz jest taka gumowa rurka moze ona przepuszcza 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    2097

u mnie w 6630 też ubywa. Już ze 2 lata. I wcześniej nie było widać nigdzie mokrego, tylko czułem nieraz w kabinie petrygo. Teraz po 2 latach już jest większa dziura i widać mokre. Miejsce wycieku znajduje się nad wentylatorem, w okolicach zbiorniczka wyrównawczego. Wcześniej gdy mało ciekło nie było widać mokrego bo spływało na wentylator a on wszytko momentalnie wysuszał, teraz już spływa po nim. Jeszcze tego nie robiłem. Raz na miesiąc dolewam płynu ale w końcu trzeba się za to zabrać.

 

U mnie jest wyciek na zewnątrz i czuję petrygo. Ty też coś nieraz wyczuwasz w zapachu, czy nic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalus77    24

Podobnie mam w 6430 ;) Też raz na 2 miesiące muszę dolać 2litry. Tylko u mnie ten plastikowy zbiornik na płyn jest chyba pęknięty 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    28

w nowej R płyn może uciekać koło akutuatora turbiny, wchodzą w niego dwie rurki. jeżeli masz tam jeszcze rurki to zgłoś to do serwisu bo jest na to poprawka produktu w której usuwają rurki. jeśli chodzi o 6630 to wymień oringi w zbiorniczku te na samym dole które wchodzą w chłodnice :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez zolw
      Witam.
      Od roku jestem posiadaczem ciągnika JD 5515 z skrzynią 24/12 z rewersem elektro-hydraulicznym, skrzynia jest po całkowitym remoncie i ciągle jest z nią jeden problem, mianowicie do przodu dobrze jedzie tylko na przyspieszaczu, a do tyłu to rożnie czasem na zimnym oleju dobrze jedzie a czasami trzeba bardzo długo go grzać tak samo jest z biegami do przodu bez zająca, kiedy występują przymrozki trzeba nawet 30 min jeżdzić na zającu  aby bez niego płynnie jechał i ruszał. Jedyny błąd jaki występuje to : Code 00 (i ten nie zawsze). W ciągniku rozgrzewam olej w skrzyni zanim ruszę. Reszta osprzętu działająca na hydraulice chodzi bez zarzutu (podnośnik, wyjścia hydrauliczne czy wspomaganie)  Dzięki za wszelkie sugestie.
    • Przez chojnik593
      Witam. Kupię ciągnik John Deere 6520,6620,6530 lub 6630 (proszę nie wysyłać ofert z OLX).
    • Przez Nasters
      Witam tak jak w tytule szukam Ciągnika 110-130 km do 75 tys jako główny Ciągnik.Z góry dzięki za odpowiedzi
    • Gość zaczek
      Przez Gość zaczek
      Witam, na kierownicy jest luz na tej kolumnie co jest przymocowany rewers i zegary, czy ktoś już rozbierał to i wie jak dojść do środka? z góry wielkie dzięki i Pozdrawiam ;)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.