Skocz do zawartości
News
lordzik13

Valmet Valtra 8000 problem jazdą i napędami

Polecane posty

lordzik13    0

Witam. Bardzo prosiłbym o pomoc kto jest w temecie. Niedawno nabyłem Valmet 8000 z 95r. Kupiłem ją z takim problemem ze nie jeździła. Po rozpoznaniu sytuacji doszedłem że są porozłaczne elektrozawory przy rozdzielaczu oleju po lewej stronie tylnego mostu. Ten rozdzielacz wygląda tak że u góry są 3 elektroawory a na dole 2 i żadna wtyczka nie jest podpięta, dodatkowo jeszcze dwa czujniki które też rozłączone. Po kombinacjach ciągnik ruszył, po wyzwoleniu górnego prawego elektrozaworu. Jeśli ktoś miał z tym do czynienia to bardzo prosze o pomoc, który kabel podpiąć do którego elektrozaworu, zamnim bedę zmuszony wydać niemałe pieniądze na serwis.

 

Do wtyczek przychodzą następujące kolory kabli:

czerwony + biały

brązowy + biały

żółty + biały

niebieski + biały

niebieski + biały

 

i który elektrozawór czym steruje?

 

Albo jeśli ktoś miałby udostępnić Katalog czy schemat to może samemu bym jakoś do tego doszedł. Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mistrzsieci    0
(edytowany)

koszt jednego elektrozaworu to o ile mnie pamięć nie myli 2400. Cewka sama jest tańsza.Do tego dochodzi sterowanie oraz czujniki. Tutaj nie ma miejsca na próbowanie, że się uda, za drogie zabawki.

Moim zdaniem elektrozawory celowo były odpięte aby zapobiec dalszym uszkodzeniom (głównie mechanicznym w przekladni).

9418575400_1459403091.jpg

Edytowano przez mistrzsieci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordzik13    0

Tak, dokładnie to jest ten rozdzielacz. Faktycznie źle okresliłem, bo rzeczywiście brakuje 2 cewek elektrozaworów, a nie całych elektrozaworów. Cewka kosztuje ok 400zl. Juz zamówiłem i czekam na nie. Mi sie wydaje że komuś sie popaliły te cewki i próbował coś zamieniać i dał spokoj, dlatego to tak zostało. Dzięki za rysunek, tylko że z niego nie jest wiadomo który elektrozawór czym steruje i który kolor kabla, albo wtyczke gdzie podłączyć. Prędzej może ze schematu elektrycznego dało by sie dojść albo rysunku hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raul1985
      Witam ile trzeba dać za T174 Versu ?
    • Przez mikim
      Witam. 
      rozglądam się za nowym (używanym) traktorem. Moją uwagę mocno zwracają Valtry z okolic 2010roku i mocy 180-200kM.  Oglądałem kilka sztuk i mam kilka pytań:
      w których wersjach jest niezalezny obieg oleju hydraulicznego?? nikt nie potrafi jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie... Oglądałem taka t202 w wersji Versu z 2011roku (skrzynia mechaniczna sterowana z podłokietnika 4biegi i 5 zakresów) - i ponoć w niej nie ma dodatkowego zbiornika (tez nie zauważyłem)
      Znajomy ma też valrte versu z 2009 i u niego jest i mówi, że w każdej być powinien...
      jak to jest?? 
      Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oglądaniu tych maszyn? Jak z serwisem przy ok 6-7tys Mth? ponoć warto wymienić profilaktycznie tarczki w skrzyni?
    • Przez Kuba284
      Cześć
      Czy w końcu ktoś mi powie gdzie w fendcie farmer 309 sidzą elektrozawory (lub coś w tym stylu) oraz czujniki od półbirgów oraz rewersu
      Bardzo bym prosił o zdjęcia lub dokładny opis.
    • Przez mikim
      Szukałem i w końcu udało nam się kupić T171 w wersji Advance
      Jestem już po przeglądzie w serwisie (oleje, filtry, tarczki na WOM) 
      Sprzęt jest bardzo przyzwoicie utrzymany, kupiony ze sprawdzonych rąk. 
      Po przesiadce z Renault jest trochę kosmicznie, może macie jakieś materiały od tego modelu? sam opis kokpitu dużo pomoże, jakieś materiały odnośnie eksploatacji i ewentualnego serwisu? 
    • Przez CaseBizon
      Witam szukam opinii na temat Valtry t120 2005 rok produkcji, skrzynia mechaniczna bez rewersu przy kierownicy. Jak z awaryjnością i częściami. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.