News
lordzik13

Valmet Valtra 8000 problem jazdą i napędami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lordzik13    0

Witam. Bardzo prosiłbym o pomoc kto jest w temecie. Niedawno nabyłem Valmet 8000 z 95r. Kupiłem ją z takim problemem ze nie jeździła. Po rozpoznaniu sytuacji doszedłem że są porozłaczne elektrozawory przy rozdzielaczu oleju po lewej stronie tylnego mostu. Ten rozdzielacz wygląda tak że u góry są 3 elektroawory a na dole 2 i żadna wtyczka nie jest podpięta, dodatkowo jeszcze dwa czujniki które też rozłączone. Po kombinacjach ciągnik ruszył, po wyzwoleniu górnego prawego elektrozaworu. Jeśli ktoś miał z tym do czynienia to bardzo prosze o pomoc, który kabel podpiąć do którego elektrozaworu, zamnim bedę zmuszony wydać niemałe pieniądze na serwis.

 

Do wtyczek przychodzą następujące kolory kabli:

czerwony + biały

brązowy + biały

żółty + biały

niebieski + biały

niebieski + biały

 

i który elektrozawór czym steruje?

 

Albo jeśli ktoś miałby udostępnić Katalog czy schemat to może samemu bym jakoś do tego doszedł. Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mistrzsieci    0

koszt jednego elektrozaworu to o ile mnie pamięć nie myli 2400. Cewka sama jest tańsza.Do tego dochodzi sterowanie oraz czujniki. Tutaj nie ma miejsca na próbowanie, że się uda, za drogie zabawki.

Moim zdaniem elektrozawory celowo były odpięte aby zapobiec dalszym uszkodzeniom (głównie mechanicznym w przekladni).

9418575400_1459403091.jpg

Edytowano przez mistrzsieci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordzik13    0

Tak, dokładnie to jest ten rozdzielacz. Faktycznie źle okresliłem, bo rzeczywiście brakuje 2 cewek elektrozaworów, a nie całych elektrozaworów. Cewka kosztuje ok 400zl. Juz zamówiłem i czekam na nie. Mi sie wydaje że komuś sie popaliły te cewki i próbował coś zamieniać i dał spokoj, dlatego to tak zostało. Dzięki za rysunek, tylko że z niego nie jest wiadomo który elektrozawór czym steruje i który kolor kabla, albo wtyczke gdzie podłączyć. Prędzej może ze schematu elektrycznego dało by sie dojść albo rysunku hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnik117
      Witam mam problem bo niewiem czy nie mam za dużej temperatury w valtrze t 133 bo jak długo ciągnik chodzi w obciążeniu to wzkazowka przepolawia się w stronę czerwonego, jak wzkazowka powinna się znajdować 
    • Przez marcinn950
      Spotkał się ktoś z taką kontrolką ? Świeci na żółto podczas jazdy. 

    • Przez xxpresso
      Witam, mam problem z chłodzeniem, sprawdzona pompa, sprawdzony termostat. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc?
    • Przez młodystaryrolnik
      Witam co byście mi doradzili mam do wyboru z pośród 3 typów. Traktor jako główny w gospodarstwie do 30 ha, bydło mięsne i uprawy na ziemia ciężka teren pogórkowaty, 10ha oddalone o ok 8 km od gospodarstwa.   
      Valtra N104 z podłokietnikiem active praktycznie na maksymalnym wyposażeniu : pojemność 4,4 AGCO moc znamionowa 105 km moc max z doładowaniem 115km przekładnia 30+30  pod obciążeniem wom 540/540E/1000 koło 540/65R38 i 440/65R28 rozstaw osi 2665mm kabina amortyzacja  oś przednia amortyzacja  przedni TUZ valtra pompa 90 l/m 4 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie  tylny podnośnik max 6,3T zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu  strownanie tuza i hydrauliki z joystica fotel pneuatyczny + oświetlnie dodotkowe klima zwykła cena ok 270-280 netto 2. Styer 4115 Profi 
      pojemność 4,4FPT moc znamionowa 116 km moc max z doładowaniem 145km przekładnia powershift 24x24 pod obciążeniem wom 540/540E/1000 koło 600/65R38 i 48065/R28 michelin rozstaw osi 26845mm kabina amortyzacja  oś przednia amortyzacja  przedni TUZ  pompa 150l/m 4 pary wyjść z tyłu sterowne elektrohydrauliczne  tylny podnośnik max 7,8T zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu  strownanie tuza i hydrauliki z joystica lusterka el i grzane fotel pneuatyczny podgrzewany + oświetlnie max klima automatyczna cena ok 260-265 netto 3. Class Arion 430
       pojemność 4,4 FPT moc znamionowa 105 km moc maxymalna 110km przekładnia powershift 16x16 pod obciążeniem /DYNA 4 wom 540/540E/1000 koło 440/65R38 i 540/65R28  rozstaw osi 2525mm kabina bez amortyzacja  oś przednia amortyzacja  bez przedni TUZ  pompa 100l/m 3 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie  tylny podnośnik max 5,7T fotel pneuatyczny  + oświetlnie max klima manualna kolorowy wyświetlacz cena ok 240- 248 netto Wszystkie ciągniki są super  w wyposażeniu bogatym w stosunku do podstawowej wersji, proszę o opinie na temat takich ciągników i co byście mi polecili, ceny już raczej już nie do negocjacji. ( nie wiem czy dilerzy  nie chcą ze mnie za bardzo zedrzeć i już wspominają o szykujących się podwyżkach ) 
       
    • Przez grzesiekxx7676
      Witam, poszukuje pilnie instrukcji obslugi do ciagnika valtra t151 z góry dziekuje za pomoc :)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.