Skocz do zawartości
News
Malodzian

Fendt 280 problem ze sprzęgłem

Polecane posty

Malodzian    0

Witam, mam problem z fendt 280P z 1998 R. Mianowicie pracując dziś maszyną wciskając sprzęgło nie rozlaczylo mi napędu. Zgasilem go, próbowałem podkręcić sprzęgło, ale to nic nie daje. Biegi ani nie wchodzą ani nie da sie ich wybić na zapalon silniku. Sprzeglo II stopnia do wlaczania wom dziala normalnie. Probowalem zalaczac biegi II stopniem, ale bez skutku. Jesli by ktos wiedział o co chodzi to bardzo prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Malodzian    0

Jak myślisz trzeba rozpolawiac czy coś kombinować ,bo nawet stuku nie było ani żadnych dźwięków Poprostu samo z siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicio22    1

Nie chce wbijać w koszty jeżeli byłoby coś innego ale wydaje mi się że trzeba dobrać się do sprzęgła i wtedy będzie wiadomo na 100%. Najlepiej jakby ktoś kto dobrze zna się na tym posłuchał i obejrzał w czym rzecz. Szybkie puszczenie sprzęgła nic nie pomogło? A wcześniej nie było żadnych zgrzytów podczas wkładania biegu?

Edytowano przez wicio22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Malodzian    0

Powiem ci ze nie próbowałem jutro sproboje trochę go rozruszać i zobaczymy oby pomogło bo dobrać się do tego to trochę roboty
Zgrzyty właśnie były na niższych biegach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicio22    1

Z tymi zachodnimi sprzętami to tak jest z rozbieraniem :) Chyba że jest zabrudzony wałek na wieloklinie i nie chce wysprzęglić bo tarcza się nie chce cofnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicio22    1

Nie za bardzo ale wydaje mi się że dwustopniowe suche. Sprawdź na różnych stronach internetowych z tym modelem ciągnika jak ono dokładnie wygląda. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt1992    0

sprzęgło jest suche. zobaczy czy od dołu jest jakas klapka i zobacz czy łożysko sie porusza?? może klin na łozysku oporowym i czy wszystko ok z łapkami wysprzęglającymi.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam. Zakupiłem prasę jak w temacie i nie działa mi w niej owijanie siatką. Chodzi o to że ten siłownik elektryczny który odpowiada za rozpoczecie i chyba za zakończenie owijania ma ucięte dwa kabelki i nie wiem jak to wszystko podłączyć aby zadziałało. Ma ktoś doświadczenie w tej prasie?? Mogę zamieścić zdjęcia jeżeli to komuś coś pomoże.
    • Przez Luk330360
      Witam mam problem z ziemniakami odmiany Denar  Jak widać na zdjęciu kawałek od drogi są ładne a dalej liche  Nie wiem czy to niedobór jakiegoś składnika czy coś innego ?  Korzeń wygląda  na zdrowy  Co o tym  myślicie  ? Dawka  nawozu była dana całkiem konkretna ( Tarnogran 25  i Saletra amonowa )
       


       

    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez Kawasaki
      problem wygląda tak;po dłuzszej pracy po przełaczeniu rewersu do tyłu ciągnik cofa poprawnie ale gdy włacze do przodu nie  jedzie,rusza dopiero gdy zmienię półbieg.Dzieje to się na kazdym półbiegu.Kontrolka z trybikiem mruga 5 razy
    • Przez Darekk310
      Witam
      Przy mocniejszym obciążeniu WOM to jest jak brona aktywna dostanie mocniejszego opory wyłącza wałek, kontrolka WOM zaczyna migać i wywala dwa błędy.
      id7685h, id7f02h
      Raz stało mi się to na prędkości 540 z 3 razy na 540 ECO. Czy wogule na ECO moge jeżdzic z broną aktywną?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.