Stacho1244

Problem z przodem w massey ferguson 3060

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Stacho1244    1

Witam mam problem z przodem , kontrolka pali sie od przodu a w ogole nie dziala , dzisiaj oralem i w pewnym momecie przestal dzialac przod , bylo przez chwile takie dziwne tarcie metalu jak by o gume jakas , ale to bylo chwila. Ciagnik mam od nie dawna i nie wiem od czego sie zabrac , dodam ze to pilny temat bo ciagnik teraz jest bardzo mi potrzebny z dzialajcym przodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

teraz pytanie zasadnicze wyłączyłeś napęd na drodze bo nie wolno jeździć z włączonym mi się wydaje że tarcze spaliło i układ się rozczelnił bo kontrolkę masz od ciśnienia oleju tzn nie masz ciśnienia nie ściska tarczek od napędu jak się mylę niech ktoś sprostuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

teraz pytanie zasadnicze wyłączyłeś napęd na drodze bo nie wolno jeździć z włączonym mi się wydaje że tarcze spaliło i układ się rozczelnił bo kontrolkę masz od ciśnienia oleju tzn nie masz ciśnienia nie ściska tarczek od napędu jak się mylę niech ktoś sprostuję

 

na szosie jezdze z wylaczonym , to mi sie na polu stalo ,jak pisalem oralem i naped sie zepsol a kiontrolka sie pali , naciskam przycisk to sie wlacza i wylacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    738

teraz pytanie zasadnicze wyłączyłeś napęd na drodze bo nie wolno jeździć z włączonym mi się wydaje że tarcze spaliło i układ się rozczelnił bo kontrolkę masz od ciśnienia oleju tzn nie masz ciśnienia nie ściska tarczek od napędu jak się mylę niech ktoś sprostuję

Hehe więcej głupot w jednym poście zawrzeć nie można :P

 

Gdy napęd włączysz to prąd na drugim elektrozaworze od dołu jest czy nie ma? Zapewne elektrozawór zacięty w pozycji otwartej. Sprawdzić i wyczyścić. A jeśli sprawny to trzeba szarpać kosz sprzegła przedniego napędu i sprawdzić tarczki. Wałek ataku przedniego mostu, uleja łącząca wał sprawne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

Hehe więcej głupot w jednym poście zawrzeć nie można :P

 

Gdy napęd włączysz to prąd na drugim elektrozaworze od dołu jest czy nie ma? Zapewne elektrozawór zacięty w pozycji otwartej. Sprawdzić i wyczyścić. A jeśli sprawny to trzeba szarpać kosz sprzegła przedniego napędu i sprawdzić tarczki. Wałek ataku przedniego mostu, uleja łącząca wał sprawne?

 

a gdzie jest dokladnie ten elektozawor ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

 

 

Gdy napęd włączysz to prąd na drugim elektrozaworze od dołu jest czy nie ma? 

 

Przecież jest napisane, pofatyguj sie i zegnij kregosłup.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    738

może Ci pokazac jak elektrozawór wygląda? jeśli masz taką potrzebe to..... wezwij mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    738

a ciekawe jak tam frezy na wałku atakującym przedniego mostu... bo jeśli były jakies metaliczne dźwieki to po prostu mogła tuleja juz sie przekręcić na wałku i wtedy masz pan problem i trzeba szykować 2 tys... w najlepszym wypadku tylko drut zabezpieczający tuleje wypadł i tuleja się zsuneła. Trzeba skontrolować luzy na sworzniu przedniej osi bo to przyczyna oberwanych frezów

http://olx.pl/oferta/kola-ataku-CID757-ID8qJ6f.html#09ceffad60

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

zsunęła się ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

zsunęła się ?

 

ona nie moze sie zsunac bo jest zabezpieczenie  , hmm chyba ze by wypadlo lub peklo . a z jednej strony skonczyly sie frezy :) i oto cala przyczyna , juz zamowilem Mufe , tak fachowo sie to nazywa

Edytowano przez Stacho1244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Wiem, ze jest zabezpieczona. Jak wygląda frez na ataku ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    738

no i powiedz czy to tak ciężko było wejść pod traktor i poglądać co się tam dzieje? a my tu zużywamy klawiature na wróżenie z fusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

no i powiedz czy to tak ciężko było wejść pod traktor i poglądać co się tam dzieje? a my tu zużywamy klawiature na wróżenie z fusów

 

sluchaj wrocilem wieczorem do domu z orki i nie mialem czasu , a chcialem sie dowiedziec od czego sie zabrac :)  wiesz to moj 1 ferdek i jeszcze nie jestem dobrze obeznany

Wiem, ze jest zabezpieczona. Jak wygląda frez na ataku ?

sredni jest ale jeszcze pochodzi , a ktos Mufee widze ze sam dorabial i to nie zdalo egzaminu , starlo ten frez na mufie do zera z jednej strony

Edytowano przez Stacho1244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktomek8    2

Sprawdź czy nie masz luzów na przedniej osi, bo to mogło być przyczyną wytarcia frezów na tulejce. (ciesz się że nie na wałku ataku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

Sprawdź czy nie masz luzów na przedniej osi, bo to mogło być przyczyną wytarcia frezów na tulejce. (ciesz się że nie na wałku ataku)

 

wiesz jest delikatny luz i bede to robil ale teraz zamowilem byle jaka mufe zeby dociagnac orke siewy itp , a bedzie czas to rozbiore caly przod i sie porobi  caly przod :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez MfKrystian
      Witam ostatnio z  dnia na dzień przestał mi działać w Mf 3080 Wom jak wlączam wogóle nie reaguje nie drgnie nawet Kontrolka od womu się nie paliła a nawet jak się nie paliła to i tak mi działał I jakoś dziwnym trafem przestał działać
    • Przez KamilStachurski
      Witam. Mam problem ze skrzynia 32x32 w massey 3050. Chodzi o to że jak przełącze na żólwia I wbije jaki kolwiek bieg to jest zgrzyt nie ważne czy A czy B przód czy tył. Na zającu jest wszystko okej wszystkie biegi działają tak jak powinny. W czym może tkwić problem? Szczerze mówiąc używam tylko zająca nie ma okazji przechodzić na żółwie Ale jednak siedzi w głowie to że coś tam nie gra w tej skrzyni.
    • Przez andrewk
      Ostatnio zauważyłem niepokojącą rzecz. W czasie orki ok 10ha zauważyłem w pewnym momencie, że zaczyna wypychać mi opary spod korka w zbiorniku paliwa. Odkręciłem, zeszło powietrze, zakręciłem. Jeden objazd w koło i powtórka. Lekko się zdenerwowałem i odkręciłem korek i dokończyłem bez niego. Z baku ciągle wydobywają się " gorące opary ". Myślałem, że wina leży po stronie korka. Rozebrałem na części pierwsze, wyczyściłem dokładnie tak aby wszystkie dziurki były drożne i myślę sobie będzie spokój. Dziś podczas orki 4ha znowu powtórka z rozrywki. Spod korka słychać tylko syczenie i wypycha oparami paliwo. Na postoju z zakręconym korkiem na obrotach jałowych nic się nie dzieje i jest ok - może dlatego, że obroty są niższe. W pracy silnika póki co również nie zauważyłem nic niepokojącego. Pali od strzała na wszystkie 4cyl - nie ma żadnego niepokojącego dymu na jałowym i pod obciążeniem. Spalanie również w normie tak jak przed tą awarią. Jak myślicie co mu dolega ? Mam swoją tezę odnośnie napompowanego baku ale poczekam może ktoś mądrzejszy się wypowie.
    • Przez damianXXL
      Witam. 
      Mf 3060 dymi z odmy. Zaolejona również na wyjsciu. Oleju jest stan miedzy min/max. 
      W czym może być problem? Pierścienie już się kończą czy może zawory? Ciśnienia jeszcze nie badałem.
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.