Skocz do zawartości
Stacho1244

Problem z przodem w massey ferguson 3060

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Stacho1244    1

Witam mam problem z przodem , kontrolka pali sie od przodu a w ogole nie dziala , dzisiaj oralem i w pewnym momecie przestal dzialac przod , bylo przez chwile takie dziwne tarcie metalu jak by o gume jakas , ale to bylo chwila. Ciagnik mam od nie dawna i nie wiem od czego sie zabrac , dodam ze to pilny temat bo ciagnik teraz jest bardzo mi potrzebny z dzialajcym przodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

teraz pytanie zasadnicze wyłączyłeś napęd na drodze bo nie wolno jeździć z włączonym mi się wydaje że tarcze spaliło i układ się rozczelnił bo kontrolkę masz od ciśnienia oleju tzn nie masz ciśnienia nie ściska tarczek od napędu jak się mylę niech ktoś sprostuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

teraz pytanie zasadnicze wyłączyłeś napęd na drodze bo nie wolno jeździć z włączonym mi się wydaje że tarcze spaliło i układ się rozczelnił bo kontrolkę masz od ciśnienia oleju tzn nie masz ciśnienia nie ściska tarczek od napędu jak się mylę niech ktoś sprostuję

 

na szosie jezdze z wylaczonym , to mi sie na polu stalo ,jak pisalem oralem i naped sie zepsol a kiontrolka sie pali , naciskam przycisk to sie wlacza i wylacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    552

teraz pytanie zasadnicze wyłączyłeś napęd na drodze bo nie wolno jeździć z włączonym mi się wydaje że tarcze spaliło i układ się rozczelnił bo kontrolkę masz od ciśnienia oleju tzn nie masz ciśnienia nie ściska tarczek od napędu jak się mylę niech ktoś sprostuję

Hehe więcej głupot w jednym poście zawrzeć nie można :P

 

Gdy napęd włączysz to prąd na drugim elektrozaworze od dołu jest czy nie ma? Zapewne elektrozawór zacięty w pozycji otwartej. Sprawdzić i wyczyścić. A jeśli sprawny to trzeba szarpać kosz sprzegła przedniego napędu i sprawdzić tarczki. Wałek ataku przedniego mostu, uleja łącząca wał sprawne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

Hehe więcej głupot w jednym poście zawrzeć nie można :P

 

Gdy napęd włączysz to prąd na drugim elektrozaworze od dołu jest czy nie ma? Zapewne elektrozawór zacięty w pozycji otwartej. Sprawdzić i wyczyścić. A jeśli sprawny to trzeba szarpać kosz sprzegła przedniego napędu i sprawdzić tarczki. Wałek ataku przedniego mostu, uleja łącząca wał sprawne?

 

a gdzie jest dokladnie ten elektozawor ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

 

 

Gdy napęd włączysz to prąd na drugim elektrozaworze od dołu jest czy nie ma? 

 

Przecież jest napisane, pofatyguj sie i zegnij kregosłup.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

może Ci pokazac jak elektrozawór wygląda? jeśli masz taką potrzebe to..... wezwij mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

a ciekawe jak tam frezy na wałku atakującym przedniego mostu... bo jeśli były jakies metaliczne dźwieki to po prostu mogła tuleja juz sie przekręcić na wałku i wtedy masz pan problem i trzeba szykować 2 tys... w najlepszym wypadku tylko drut zabezpieczający tuleje wypadł i tuleja się zsuneła. Trzeba skontrolować luzy na sworzniu przedniej osi bo to przyczyna oberwanych frezów

http://olx.pl/oferta/kola-ataku-CID757-ID8qJ6f.html#09ceffad60

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

zsunęła się ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

zsunęła się ?

 

ona nie moze sie zsunac bo jest zabezpieczenie  , hmm chyba ze by wypadlo lub peklo . a z jednej strony skonczyly sie frezy :) i oto cala przyczyna , juz zamowilem Mufe , tak fachowo sie to nazywa

Edytowano przez Stacho1244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Wiem, ze jest zabezpieczona. Jak wygląda frez na ataku ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

no i powiedz czy to tak ciężko było wejść pod traktor i poglądać co się tam dzieje? a my tu zużywamy klawiature na wróżenie z fusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

no i powiedz czy to tak ciężko było wejść pod traktor i poglądać co się tam dzieje? a my tu zużywamy klawiature na wróżenie z fusów

 

sluchaj wrocilem wieczorem do domu z orki i nie mialem czasu , a chcialem sie dowiedziec od czego sie zabrac :)  wiesz to moj 1 ferdek i jeszcze nie jestem dobrze obeznany

Wiem, ze jest zabezpieczona. Jak wygląda frez na ataku ?

sredni jest ale jeszcze pochodzi , a ktos Mufee widze ze sam dorabial i to nie zdalo egzaminu , starlo ten frez na mufie do zera z jednej strony

Edytowano przez Stacho1244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktomek8    2

Sprawdź czy nie masz luzów na przedniej osi, bo to mogło być przyczyną wytarcia frezów na tulejce. (ciesz się że nie na wałku ataku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

Sprawdź czy nie masz luzów na przedniej osi, bo to mogło być przyczyną wytarcia frezów na tulejce. (ciesz się że nie na wałku ataku)

 

wiesz jest delikatny luz i bede to robil ale teraz zamowilem byle jaka mufe zeby dociagnac orke siewy itp , a bedzie czas to rozbiore caly przod i sie porobi  caly przod :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.