Skocz do zawartości
Stacho1244

Problem z przodem w massey ferguson 3060

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Stacho1244    1

Witam mam problem z przodem , kontrolka pali sie od przodu a w ogole nie dziala , dzisiaj oralem i w pewnym momecie przestal dzialac przod , bylo przez chwile takie dziwne tarcie metalu jak by o gume jakas , ale to bylo chwila. Ciagnik mam od nie dawna i nie wiem od czego sie zabrac , dodam ze to pilny temat bo ciagnik teraz jest bardzo mi potrzebny z dzialajcym przodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

teraz pytanie zasadnicze wyłączyłeś napęd na drodze bo nie wolno jeździć z włączonym mi się wydaje że tarcze spaliło i układ się rozczelnił bo kontrolkę masz od ciśnienia oleju tzn nie masz ciśnienia nie ściska tarczek od napędu jak się mylę niech ktoś sprostuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

teraz pytanie zasadnicze wyłączyłeś napęd na drodze bo nie wolno jeździć z włączonym mi się wydaje że tarcze spaliło i układ się rozczelnił bo kontrolkę masz od ciśnienia oleju tzn nie masz ciśnienia nie ściska tarczek od napędu jak się mylę niech ktoś sprostuję

 

na szosie jezdze z wylaczonym , to mi sie na polu stalo ,jak pisalem oralem i naped sie zepsol a kiontrolka sie pali , naciskam przycisk to sie wlacza i wylacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    499

teraz pytanie zasadnicze wyłączyłeś napęd na drodze bo nie wolno jeździć z włączonym mi się wydaje że tarcze spaliło i układ się rozczelnił bo kontrolkę masz od ciśnienia oleju tzn nie masz ciśnienia nie ściska tarczek od napędu jak się mylę niech ktoś sprostuję

Hehe więcej głupot w jednym poście zawrzeć nie można :P

 

Gdy napęd włączysz to prąd na drugim elektrozaworze od dołu jest czy nie ma? Zapewne elektrozawór zacięty w pozycji otwartej. Sprawdzić i wyczyścić. A jeśli sprawny to trzeba szarpać kosz sprzegła przedniego napędu i sprawdzić tarczki. Wałek ataku przedniego mostu, uleja łącząca wał sprawne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

Hehe więcej głupot w jednym poście zawrzeć nie można :P

 

Gdy napęd włączysz to prąd na drugim elektrozaworze od dołu jest czy nie ma? Zapewne elektrozawór zacięty w pozycji otwartej. Sprawdzić i wyczyścić. A jeśli sprawny to trzeba szarpać kosz sprzegła przedniego napędu i sprawdzić tarczki. Wałek ataku przedniego mostu, uleja łącząca wał sprawne?

 

a gdzie jest dokladnie ten elektozawor ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

 

 

Gdy napęd włączysz to prąd na drugim elektrozaworze od dołu jest czy nie ma? 

 

Przecież jest napisane, pofatyguj sie i zegnij kregosłup.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    499

może Ci pokazac jak elektrozawór wygląda? jeśli masz taką potrzebe to..... wezwij mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

może Ci pokazac jak elektrozawór wygląda? jeśli masz taką potrzebe to..... wezwij mechanika

 

juz wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    499
(edytowany)

a ciekawe jak tam frezy na wałku atakującym przedniego mostu... bo jeśli były jakies metaliczne dźwieki to po prostu mogła tuleja juz sie przekręcić na wałku i wtedy masz pan problem i trzeba szykować 2 tys... w najlepszym wypadku tylko drut zabezpieczający tuleje wypadł i tuleja się zsuneła. Trzeba skontrolować luzy na sworzniu przedniej osi bo to przyczyna oberwanych frezów

http://olx.pl/oferta/kola-ataku-CID757-ID8qJ6f.html#09ceffad60

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

problem rozwiazany :) przyczyna byla tuleja łaczaca przedni naped ,  chodzi o tuleje przednia od kol przednich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

zsunęła się ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1
(edytowany)

zsunęła się ?

 

ona nie moze sie zsunac bo jest zabezpieczenie  , hmm chyba ze by wypadlo lub peklo . a z jednej strony skonczyly sie frezy :) i oto cala przyczyna , juz zamowilem Mufe , tak fachowo sie to nazywa

Edytowano przez Stacho1244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Wiem, ze jest zabezpieczona. Jak wygląda frez na ataku ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    499

no i powiedz czy to tak ciężko było wejść pod traktor i poglądać co się tam dzieje? a my tu zużywamy klawiature na wróżenie z fusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1
(edytowany)

no i powiedz czy to tak ciężko było wejść pod traktor i poglądać co się tam dzieje? a my tu zużywamy klawiature na wróżenie z fusów

 

sluchaj wrocilem wieczorem do domu z orki i nie mialem czasu , a chcialem sie dowiedziec od czego sie zabrac :)  wiesz to moj 1 ferdek i jeszcze nie jestem dobrze obeznany

Wiem, ze jest zabezpieczona. Jak wygląda frez na ataku ?

sredni jest ale jeszcze pochodzi , a ktos Mufee widze ze sam dorabial i to nie zdalo egzaminu , starlo ten frez na mufie do zera z jednej strony

Edytowano przez Stacho1244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktomek8    2

Sprawdź czy nie masz luzów na przedniej osi, bo to mogło być przyczyną wytarcia frezów na tulejce. (ciesz się że nie na wałku ataku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

Sprawdź czy nie masz luzów na przedniej osi, bo to mogło być przyczyną wytarcia frezów na tulejce. (ciesz się że nie na wałku ataku)

 

wiesz jest delikatny luz i bede to robil ale teraz zamowilem byle jaka mufe zeby dociagnac orke siewy itp , a bedzie czas to rozbiore caly przod i sie porobi  caly przod :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
    • Przez Peron
      Witam
       
      Ma ktoś może jakiś schemat układu klimatyzacji do MF6180? Nie działa mi klima, a w ciepłe i suche dni jazda ciągnikiem to męczarnia.
       
      U mnie coś było z tą klimą grzebane. Załączanie klimy jest z dorabianego przełącznika ON/OFF. Początkowo kompresor się załączał, a teraz już nie reaguje. Wszedłem do góry, na kabinę, zauważyłem, że zawór załaczający i sterujący tempraturą jest odcięty od takiego zaworu, do któtrego wchodzą przewody z czynnikiem (a powinien być połączony takim cienkim przewodem jesli się nie mylę). Nie ma też 3 stopnia nawiewu. Żeby było śmiesznie, to w lato się nie dało nawet ustawić samego chłodnego nawiewu, chociaż zawór zamykający wg pracuje popraweni (tzn, zamyka się i otwiera). Może to było subiektywne odczucie, zawór był zamknięty, a to ciepłe powietrze było spowodowane rozgrzaniem się dachu i nagrzewnicy od słońca?
       
      Prosiłbym o pomoc i naprowadzenie na trop
    • Przez bandit1945
      Witam.
      Mam problem a mianowicie nie przełącza mi na zająca....
      Czujnik uderzeniowy 1000 procent dobry....
      Podaje sygnał po uderzeniu... Na wyświetlaczu kontrolka się zmienia a nie podaje prądu na elektrozawór....
       
      Gdy dam prąd na ostro na elektrozawór to przełącza na zajaca...
       
      Pomocy MF 3095 dynashift
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.