Skocz do zawartości
Stacho1244

Problem z przodem w massey ferguson 3060

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Stacho1244    1

Witam mam problem z przodem , kontrolka pali sie od przodu a w ogole nie dziala , dzisiaj oralem i w pewnym momecie przestal dzialac przod , bylo przez chwile takie dziwne tarcie metalu jak by o gume jakas , ale to bylo chwila. Ciagnik mam od nie dawna i nie wiem od czego sie zabrac , dodam ze to pilny temat bo ciagnik teraz jest bardzo mi potrzebny z dzialajcym przodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

volvo1150    8

teraz pytanie zasadnicze wyłączyłeś napęd na drodze bo nie wolno jeździć z włączonym mi się wydaje że tarcze spaliło i układ się rozczelnił bo kontrolkę masz od ciśnienia oleju tzn nie masz ciśnienia nie ściska tarczek od napędu jak się mylę niech ktoś sprostuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stacho1244    1

teraz pytanie zasadnicze wyłączyłeś napęd na drodze bo nie wolno jeździć z włączonym mi się wydaje że tarcze spaliło i układ się rozczelnił bo kontrolkę masz od ciśnienia oleju tzn nie masz ciśnienia nie ściska tarczek od napędu jak się mylę niech ktoś sprostuję

 

na szosie jezdze z wylaczonym , to mi sie na polu stalo ,jak pisalem oralem i naped sie zepsol a kiontrolka sie pali , naciskam przycisk to sie wlacza i wylacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


lukbold    411

teraz pytanie zasadnicze wyłączyłeś napęd na drodze bo nie wolno jeździć z włączonym mi się wydaje że tarcze spaliło i układ się rozczelnił bo kontrolkę masz od ciśnienia oleju tzn nie masz ciśnienia nie ściska tarczek od napędu jak się mylę niech ktoś sprostuję

Hehe więcej głupot w jednym poście zawrzeć nie można :P

 

Gdy napęd włączysz to prąd na drugim elektrozaworze od dołu jest czy nie ma? Zapewne elektrozawór zacięty w pozycji otwartej. Sprawdzić i wyczyścić. A jeśli sprawny to trzeba szarpać kosz sprzegła przedniego napędu i sprawdzić tarczki. Wałek ataku przedniego mostu, uleja łącząca wał sprawne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stacho1244    1

Hehe więcej głupot w jednym poście zawrzeć nie można :P

 

Gdy napęd włączysz to prąd na drugim elektrozaworze od dołu jest czy nie ma? Zapewne elektrozawór zacięty w pozycji otwartej. Sprawdzić i wyczyścić. A jeśli sprawny to trzeba szarpać kosz sprzegła przedniego napędu i sprawdzić tarczki. Wałek ataku przedniego mostu, uleja łącząca wał sprawne?

 

a gdzie jest dokladnie ten elektozawor ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

karolas123    86

 

 

Gdy napęd włączysz to prąd na drugim elektrozaworze od dołu jest czy nie ma? 

 

Przecież jest napisane, pofatyguj sie i zegnij kregosłup.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukbold    411

może Ci pokazac jak elektrozawór wygląda? jeśli masz taką potrzebe to..... wezwij mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stacho1244    1

może Ci pokazac jak elektrozawór wygląda? jeśli masz taką potrzebe to..... wezwij mechanika

 

juz wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukbold    411

a ciekawe jak tam frezy na wałku atakującym przedniego mostu... bo jeśli były jakies metaliczne dźwieki to po prostu mogła tuleja juz sie przekręcić na wałku i wtedy masz pan problem i trzeba szykować 2 tys... w najlepszym wypadku tylko drut zabezpieczający tuleje wypadł i tuleja się zsuneła. Trzeba skontrolować luzy na sworzniu przedniej osi bo to przyczyna oberwanych frezów

http://olx.pl/oferta/kola-ataku-CID757-ID8qJ6f.html#09ceffad60

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Stacho1244    1

problem rozwiazany :) przyczyna byla tuleja łaczaca przedni naped ,  chodzi o tuleje przednia od kol przednich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Stacho1244    1

zsunęła się ?

 

ona nie moze sie zsunac bo jest zabezpieczenie  , hmm chyba ze by wypadlo lub peklo . a z jednej strony skonczyly sie frezy :) i oto cala przyczyna , juz zamowilem Mufe , tak fachowo sie to nazywa

Edytowano przez Stacho1244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


lukbold    411

no i powiedz czy to tak ciężko było wejść pod traktor i poglądać co się tam dzieje? a my tu zużywamy klawiature na wróżenie z fusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stacho1244    1

no i powiedz czy to tak ciężko było wejść pod traktor i poglądać co się tam dzieje? a my tu zużywamy klawiature na wróżenie z fusów

 

sluchaj wrocilem wieczorem do domu z orki i nie mialem czasu , a chcialem sie dowiedziec od czego sie zabrac :)  wiesz to moj 1 ferdek i jeszcze nie jestem dobrze obeznany

Wiem, ze jest zabezpieczona. Jak wygląda frez na ataku ?

sredni jest ale jeszcze pochodzi , a ktos Mufee widze ze sam dorabial i to nie zdalo egzaminu , starlo ten frez na mufie do zera z jednej strony

Edytowano przez Stacho1244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ktomek8    2

Sprawdź czy nie masz luzów na przedniej osi, bo to mogło być przyczyną wytarcia frezów na tulejce. (ciesz się że nie na wałku ataku)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stacho1244    1

Sprawdź czy nie masz luzów na przedniej osi, bo to mogło być przyczyną wytarcia frezów na tulejce. (ciesz się że nie na wałku ataku)

 

wiesz jest delikatny luz i bede to robil ale teraz zamowilem byle jaka mufe zeby dociagnac orke siewy itp , a bedzie czas to rozbiore caly przod i sie porobi  caly przod :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×