Skocz do zawartości
Sebastian

Jakie macie systemy operacyjne

Polecane posty

keram7719    0

Ja mam XP Home + SP2, obok Fecora Core 8, na laptopie OS X 10.5 Leopard, a w pracy XP Prof +SP2.

 

Zaczynałem od Commodore z czymś w rodzaju DOS oraz eksperymentowałem GEOSem (ale karuzela dyskietkami wykańczała), potem Win3.11, Win4.0NT, Win95, Win98, Win98SE, WinME (totalna porażka), Win2000 (fajny system jak na Winde bardzo stabilny, ale do wszystkiego trza dochodzić na piechotę, o grach i paru innych programach trza zapomnieć ale w końcu jeden z pierwszych porządnych sieciowych systemów i podobno dawca do winXP), a potem już tylko XP, Vistę to tylko parę razy podotykałem na razie nie zamierzam się w nią bawić stąd moja przesiadka na system spod znaku jabłuszka. Acha jeszcze eksperymentowałem z Mandrivą i Ubuntu, do tego drugiego zamierzam jeszcze wrócić.

No i pracy jeszcze czasami dodtykam serwera na Novellu SBS 5.1 i na Win SB2003 - ale to jaż raczej jako user, chociaż znam hasła admina ale wolę nie tykać, chyba, że coś nie hula.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Ja mam najlepszy system operacyjny na świecie... Windows XP :D A tak mówiąc o Windows Vista to mój kumpel juz się przejechał na tym sytstemie, żadnych programów na nią nie ma... :D I powrócił do XP i od razu lepiej... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
XP Profesional +Service Pack 2. Jak podkrece kompa to moze Vista bedzie :D

Po co masz go podkręcać. Odradzam ci Vistę, XP jest lepszy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Vista to tylko dobra jest wyglądem i paroma opcjami których nie ma w XP. Tak to bubel jest... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiex    23

Na 2 komputerach XP, a na laptopie Vistę

 

Dla przyszłych posiadaczy systemu Vista - nie instalujcie tego g... Chyba, że zamierzacie codziennie odpowiadać na pytanie "Czy jesteś pewien, że chcesz kliknąć myszką?" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keram7719    0
Na 2 komputerach XP, a na laptopie Vistę

 

Dla przyszłych posiadaczy systemu Vista - nie instalujcie tego g... Chyba, że zamierzacie codziennie odpowiadać na pytanie "Czy jesteś pewien, że chcesz kliknąć myszką?" B)

He he, to proszę zajrzeć na stronę: http://www.apple.com/getamac/ads/ i odszukać filmik "security" - jak bym czytał tego posta :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13
Na 2 komputerach XP, a na laptopie Vistę

 

Dla przyszłych posiadaczy systemu Vista - nie instalujcie tego g... Chyba, że zamierzacie codziennie odpowiadać na pytanie "Czy jesteś pewien, że chcesz kliknąć myszką?" :(

 

Też miałem w sumie miesiac Viste i pół godziny sie bawiłem żeby te beznadziejne komunikaty wyłączyć ale i tak ten system jest do bani bo wiele programów na tym nie chodzi poprawnie lub wcale nie chodzi . Moim zdaniem jak wyjdzie do niego jakieś pięć SP to będzie się nadawał do użytku :(

 

Teraz mam Xp Home SP2 i jest git :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

ja mam XP :( a co do Visty to kolega to mial.. i po 2 tygodniach to wywalił bo niee dawał sobie z tym rady :( mówi ze to program tylko dla super informatyków. i napewno wiekszośc ludzi sobie z nim rady nie da :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Vista jest fajna pod względem bajerów takich jak odkryty zegarek. A co do twojej wypowiedzi Rafal to ona jest łatwa tylko że każdy jest przyzwyczajony do XP, ja u mojego nauczyciela na laptopie też napoczątku nie mogłem sie połapać co i jak w tym a teraz śmigam jak ta lala ;P

Tak samo jest z Linuxem albo laptopami Apple (MacBook);D

 

Ja mam Xp + SP 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2
Vista jest fajna pod względem bajerów takich jak odkryty zegarek. A co do twojej wypowiedzi Rafal to ona jest łatwa tylko że każdy jest przyzwyczajony do XP, ja u mojego nauczyciela na laptopie też napoczątku nie mogłem sie połapać co i jak w tym a teraz śmigam jak ta lala ;P

Tak samo jest z Linuxem albo laptopami Apple (MacBook);D

 

Ja mam Xp + SP 1

co do linuxa to fajna sprawa :P mamy w szkole kompy z APPLE :P nawet fajnie sie na nich pracuje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    73

Obecnie mam zainstalowane 6 systemów operacyjnych na jednym komputerze (trochę nie pogięło powiecie?)

1 normalny odchudzony WinXP sp2, na wszelki wypadek coby nie instalować od początku.

2 lekki WinXP sp2 zajmuje mniej niż 100MB RAM, mało programów tylko do obróbki filmów, zdjęć i dziwnych zastosowań

3 wypasiony WinXP sp3 + wszystkie możliwe programy, ledwo sapie

4 WinVistaUltimate sp1 powoli się przyzwyczajam i uczę, zerznięte sporo z linuksa

5 Linuks Ubuntu 7.10PL Grymaśny Gąsiorek używam do wszystkiego głównie do Internetu,

6 Win98SE nie wiem poco to jeszcze trzymam?

W zasadzie każdy jest dobry no może tylko IE7 jest do du...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FISH    0

Na stacjonarce mam Winde XP PROF + SP2. Oryginalny z MSDNAA (dostępne bezpłatnie tylko dla studentów niektórych uczelni wyższych)

Na lapku mam Winde XP Home Edition + SP2 również oryginalny oraz Ubuntu 7.10

 

Co do ubuntu to moim zdaniem jest to system dla osób cierpliwych, które mają trochę czasu, żeby nad tym posiedzieć i.. zrozumieć :P No i oczywiście moim skromnym zdaniem konsola wymiata i żaden Synaptic jej nie zastąpi! No i oczywiście trzeba wspomnieć o genialnych efektach graficznych:) Ta kostka... poezja!

 

Dużo też piszecie o Viscie! Że niby taka zła i w ogóle do d***! Jednak przypuszczam, że większość z Was testowało ją na swoim sprzęcie, który jest niezbyt rozbudowany. Z obserwacji i rozmów prowadzonych z kolegami wnioskuję, że jeśli ktoś nie ma 3GB Ramu i procka 2.0 GHz to niech się za to nie zabiera. System ten sam z siebie pochłania wiele zasobów, bo ładuje własne biblioteki. Wcześniej czy później wszyscy przejdziemy na Viste.. to nieuniknione. Ja to zrobię jednak dopiero, gdy zmienię sprzęt na lepszy. A co do SP na Viste to przecież już wyszedł:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacekNH    0

Ja mam Viste Premium i jestem zadowolony, ale do kompa brałem 3 GB RAM i procesor 3,2 GHz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kris14
      Mam problem z moim komunikatorem GG (wersja 7.1 build 6).
      Nie mogę wyszukiwać nowych znajmowych w opcji szukaj.
      Wpisując daną miejscowość (np. Poznań) wyświetla mi się że nie ma osób spełniających podane kryteria- co może być? Czy robię coś nie tak?
       
      PS: Żeby nie było to status mam ustawiony na dostępny.
      Proszę o pomoc .
       
      pozdro kris14
    • Przez ursus-moc
      Kiedy bedzie dzialac agrofoto na android
    • Przez samczyk1991
      Witam
      Już po raz (kto by to zliczył) potrzebuje waszej porady.
      Chciałbym kupić sobie jedno z 2 urządzeń wymienionych w tytule tematu. Potrzebuje go wyłącznie do internetu i filmów.
      Bardzo często podróżuje PKS'em na Warmię, trasa sobie liczy ponad 300km i zajmuje ok 5 godzin jazdy. Codziennie na dojazd do pracy poświęcam 40-50min w jedną stronę. Także potrzebuje urządzenie, które zapewni mi rozrywkę w wolnych chwilach. I teraz co wybrać ?
       
      Jak poprzednio pomagaliście mi w wyborze laptopa ( przy okazji dziękuje wszystkim za porady) to coś tam o nich wiedziałem, a w przypadku tabletów to nic dosłownie nic nie wiem. Nie wiem czym się kierować podczas zakupu, w jaką półkę cenową uderzyć żeby coś sensownego znaleźć ?
       
      Raczej jestem za tabletem bo wydaje mi się, że to lepsza i tańsza opcja i teraz proszę o pomoc w zakupie i o cenne wskazówki, i jakieś linki do przykładowych produktów np. na allegro żebym mógł obczaić towar
    • Przez Piotruniu25
      Jak wyłączyć pilotażową wersje windows bo to zaczyna mnie wkurzać?
    • Przez Hanter150
      Niedawno zastanawiałem sie czy założyć stronę internetową swojego gospodarstwa. Ma ktoś założoną taką stronę??? Znacie jakieś adresy takich stron??? Jeżeli tak proszę o linki. Jak myślicie to dobry pomysł???
×