Skocz do zawartości
Parich

New Holland TM 135

Polecane posty

Parich    0

Czesc, do czego sa te wtyczki umnieszczone pod kabina w okolicach sprzegla? Jest taka mozliwosc, ze jest wspolna instalacja dla kilku wersji wyposazenia i te wtyczki sa u mnie nie wykorzystane?

 

post-679-0-25103400-1459155716_thumb.jpg

post-679-0-17268200-1459155835_thumb.jpg

 

Jest jeszcze jedna 3 pinowa

post-679-0-09640700-1459156323_thumb.jpg

 

Jak podciagnac hamulec reczny?

   Do czego sluzy duza galka od ehr z symbolem sinusoidy mniej lub bardziej rozciagnietaj oraz regulacja na "myszy" ze znaczkiem pluga cos jak by glebokosc reagowania pluga na opor?

   Mam tez na slupku z prawej strony wlacznik ze znaczkiem walka wom z wezykiem pod spodem do czego jest ten wylacznik?

Mozna jakos zaprogramowac na jakim biegu ma cofac czy jest tylko opcja, ze skrzynia sama dobiera bieg wsteczny w zaleznosci od tego jaki byl do przodu?

Gdzie moge podlaczyc wolny splyw hydrauliki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta gałka od EHR to jest regulacja siłowa ustawisz tam reagowanie na opór , na myszy ustawisz głębokość orki, ten włącznik raczej jest od inteligentnych obrotów wałka, można programować biegi, wysłałem zdjęcie gdzie jest wolny splyw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parich    0

Na gorze myszy jest suwak do regulacji pozycyjnej a ten na boku myszy od regulacji silowej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Parich    0

Mam maly problem. Amortyzacja podnosnika szwankuje. Podczas jazdy np. z plugiem podnosnik ustawiony na zablokowany. Podnosnik skokowo popuszcza maszyne i za chwile ja podnosi. Powinno to jakos plynniej regowac. Gdzie zaczac poszukiwania bolaczki?

 

Jak sprawdzic czy akumulator hydrauliczny jest sprawny?

 

Edytowano przez Parich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parich    0

Zmienilem akumulator hydrauliczny. Nie mryga kontrolka cisnienia oleju\zapchania filtra podczas zminy biegu, troche plynniej zmienia biegi ale amortyzacja podnosnika tak samo szwankuje. Za chwile zmieniam olej w skrzyni i filtry potem kalibracja szkrzyni ale gdzie szukac przyczyny wadliwego dzialania amortyzacji podnosnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romkos96    0

Kolego gdzie znajduje się akumulator hydrauliczny?, wymieniles go na nowy czy dałeś "nabic"?. Mam problem z moim tm135, mruga kontrolka ciśnienia skrzyni i zbyt mocno nagrzewa się tylni most

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parich    0

U mnie  jest miedzy prawym tylnym kolem a podestem, wyglada jak maly zbiornik od dolu dochodza weze od gory zaslepka. Jak go wymontujesz to jesli masz oryginalny to masz na nim nabite parametry. Powinno byc 10 bar Azotu. Ja kupilem nowy zamiennik z przesylka 320 zl, nabite do cisnienia jakie powinno byc. Orginal jak pamietam chyba 1400 zl. Przy zamawianiu sprawdz jaki masz gwint i jak wyglada sprawa montazu. Ja musialem zalozyc poprzez redukcje i akumulator poszedl troche wyzej i nie jest tak dobrze trzymany przez opaske jak oryginal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romkos96    0

Zbyt mocno nagrzewajacy się tylny most to może oznaczać uszkodzenie pompy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parich    0

Mam problem z rozdzielaczem hydraulicznym po dluzszej pracy ciagnika jak sie zagrzeje. Mianowicie nie dziala jedna strona danej sekcji. Mozna wsunac tloczysko silownika dwustronnego dzialania ale juz nie mozna wysunac. Dzwignia w jedna strone dziala a w druga przeskakuje. Nie ma oporu. Trzeba wylaczyc silnik poruszac dzwignia danej sekcji w jedna i druga strone, zaczyna byc wyczuwalny opor na kazdym polozeniu i mozna pracowac dalej , przez chwile ;) Jakies pomysly?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romkos96    0

Miałem to sam i winą była poluzowana śruba na lince zaraz za rozdzielaczem na tylnym moście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Zmienilem akumulator hydrauliczny. Nie mryga kontrolka cisnienia oleju\zapchania filtra podczas zminy biegu, troche plynniej zmienia biegi ale amortyzacja podnosnika tak samo szwankuje. Za chwile zmieniam olej w skrzyni i filtry potem kalibracja szkrzyni ale gdzie szukac przyczyny wadliwego dzialania amortyzacji podnosnika?

 

EHR jest amortyzowany za pomocą elektroniki bez udziału akumulatora hydraulicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie w temacie ale macie jakiś sprawdzony sposób na zablokowanie dzwigni od hydrauliki,bo kombinowanie z różnego typu gumami itp. już mnie denrwuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×