Skocz do zawartości
Gość PolskiRolnikt

Przyczyny zapowietrzania się

Polecane posty

Gość PolskiRolnikt   
Gość PolskiRolnikt

Witam posiadam deutz agrofarm 100 i problem jest taki że co jakiś czas raz na 1-3 tygodnie się zapowietrzy wymieniane były filtry gdzie mogę dalej szukać przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem mechanikiem i polecam napryskanie plaka z rana


a na poważnie to nie wiem czy wiesz ale deutz jest składany w niemczech ale części nie koniecznie są niemieckie, przewody paliwowe często wysiadają bo są produkowane przez naszych małych zółtonogich kolegów, więc tu może być przyczyna

 


sąsiad ma zetora i lata po całej wiosce nawet na oleju słonecznikowym i się nie zapowietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PolskiRolnikt   
Gość PolskiRolnikt

poobserwuje kable bo dziwna sprawa z tym ciągnikiem bo jakby się zapowietrzał codziennie to by się usiadło a jak on raz na parę tygodni to nie wiem muszę sprawdzić jeszcze pewnie bak czy niezanieczyszczony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ecopiotr    105

Miałem podobny problem w DX 110. Silnik w czasie pracy schodził z obrotów i gasł.

Przyczyna: niedrożne przewody paliwowe (w baku zapchane owadami).

Dopóki pobierał paliwo dwoma przewodami, było ok., ale przy małej ilości paliwa w baku i jeździe pod górę - zdychał. Wystarczyło wyczyścić i problem się nie powtarzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PolskiRolnikt   
Gość PolskiRolnikt

U mnie jest trochę inaczej ale po świętach trzeba będzie zobaczyć kable i bak. U mnie normalnie chodzi nic nie gaśnie ale załóżmy pali normalnie a na drugi dzień już zapowietrzony chyba przy pełnym baku rzadziej to się zdarza także coś w tym może być :) Także dzięki  to może być przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

masz ręczną pompkę do paliwa? taką na którą się naciska z góry na tzw grzybek? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PolskiRolnikt   
Gość PolskiRolnikt

Tak ale że tak powiem ona nic nie warta bo by trzeba było pół godziny pompować a tak to odpowietrzam rozrusznikiem odkręcając taką śrubkę koło filtra 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

no to kolego chyba problem będzie rozwiązany, też tak miałem jak ty i ciężko było tą pompką odpowietrzyć. Jakbyś ją rozkręcił to znajduje się u góry taki kapturek gumowy i najprawdopodobniej jest gdzieś przedziurawiony, musisz sprawdzić go dokładnie. U mnie była taka przyczyna zapowietrzania się a żeby go później odpowietrzyć to dobre pół godziny trzeba było spędzić bo tak jak mówisz nie dało rady tą pompką nic zrobić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PolskiRolnikt   
Gość PolskiRolnikt
(edytowany)

wiesz co też było takie podejrzenie o pompkę trzeba będzie sprawdzić ale myślałem że ona nic nie daje dwóch co ma takie ciągniki jeden przerobił tak że wcale pompki nie ma bo egzaminu nie zdawała drugi też jak się zapowietrzy to pompki nie tyka bo to za długo trwa, ale sprawdze i tą gumę bo bodajże nowa pompka 300-400zł za takie małe coś

ps: pewnie dam znać jak zlokalizuje problem.

Edytowano przez PolskiRolnikt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matik123    71

ok, czekam na odpowiedź, no niestety ta pompka jest dość droga i co najgorsze nie można kupić samej gumy tylko całą pompkę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Witam posiadam deutz agrofarm 100 i problem jest taki że co jakiś czas raz na 1-3 tygodnie się zapowietrzy wymieniane były filtry gdzie mogę dalej szukać przyczyny?

Skąd pewność że się zapowietrza? A nie problem z elektryką?

Jaką masz dodatkową pompkę paliwa? Deutz ,Parker czy Recol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość PolskiRolnikt   
Gość PolskiRolnikt

Najpierw wymiana uszczelki w pompce nic nie dała ( koszty :] ) więc została zakupiona nowa pompka i najwidoczniej problem się rozwiązał. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kei
      Witam, mam wielki problem z moim T25. Chodzi o zapowietrzanie sie ukladu paliwowego. Wymienilem uszczelki, filtry paliwa oraz pompke paliwowa. Nie moge odpowietrzyc ukladu paliwowego. Jak pompuje pompką to pochodzi pare minut i znow gasnie i nie moze zassac paliwa od zbiornika do ostojnika. Prosze o pomoc jezeli ktos sie z takim czyms spotkal a wiem ze napweno mial ktos z tym tez problem lub wie jak zaradzic temu problemowi. Pozdrawiam.
    • Przez kristofer13
      Witam,
       
      W moim nowo-zakupionym C-355 mam taki problem: na wolnych obrotach pali równo i ładnie. Jak dam do 2000 obr/min to czasem nawet bez obciążenia (myślałem, że za mokra ziemia...) obroty potrafią spaść, a nawet trzy razy zdarzyło mi się, że silnik zgasł. Ostatnio jak to się zdarzyło zacząłem odpalać - standardowo - bez skutku, ani czarnego dymka nie puścił (znaczy, że paliwo nie dochodzi na denko tłoka). Zabrałem się za odpowietrzanie, najpierw poluzowałem na śrubie wstępnego filtra paliwa - leci napęd. Natomiast na śrubie dokładnego filtra paliwa syczy powietrze! Odpowietrzyłem te dwa miejsca i uruchamiam bez problemu.
       
      Nie wiem w sumie co może być, bo filtry paliwa nowe, filterek na pompie - przemyty dokładnie w napędzie (bo nie wiedziałem, że to można tanio dokupić  ). Jedno z moich podejrzeń to jakieś syfy w zbiorniku paliwa, bo ciągnik ostatnie lata stał nie odpalany, a jak spuściłem zawartość zbiornika paliwa, to wyleciało "coś" brązowego, nie przypominające oleju napędowego. Także czekam na weekend i jadę teraz jeszcze sprawdzić ponownie ten filterek na pompie, jak zanieczyszczony to na bank wina zanieczyszczeń w zbiorniku.
       
      Ale dziś od kolegi dowiedziałem się, że może być tak, że układ odpowietrzania zbiornika paliwa jest zapchany i na wolnych obrotach paliwo jeszcze idzie, a już jak podkręcę do 2000 obr/min to przez to może jego nie wystarczyć. Kolega radzi mi zrobić dziurę w korku zbiornika paliwa - on tak już usprawnił dwa ciągniki. Ale może tam w tym zbiorniku, albo w korku jest jakiś otwór, który przez lata się zapchał?
      Co radzicie? Jest coś takiego?
      Z góry dzięki za informację.
       
      PS. Sorki za nowy temat, ale przewaliłem już sporo stron forum Agrofoto i nie znalazłem 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.