Skocz do zawartości
News
Palmiszon

Siłownik elektryczny do dźwigni podnoszenia -Proszę o pomoc

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Palmiszon    31

Witam jestem na etapie mogernizacji mojego ursusa c-360 chcę zrobić Elektryczne sterowanie podnośnikiem i wykorzystać do tego siłownik elektryczny: i tu moje pytanie

czy siłownik z tej aukcji będzie pasował ? chodzi mi o prąd potrzebny do jego działania np jak bym podłączył to pod mój akumulator 12V .?

http://allegro.pl/profesjonalny-silownik-elektryczny-mini-naped-bram-i5633332459.html

 

Z góry dzięki seba.


 

~ Palmusny

Masz pytanie ? -Uderzaj na P

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siwymirek    1

Jeśli chodzi o zasilanie to będzie ok i mnie tez chodzi w ciagniku ale inne zastosowanie pozdr.
Z tym że on jest typowy na 24v zapytaj sprzedawcy będzie naj łatwiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmiszon    31

właśnie te typowe 24 v mnie niepokoi . 


edit* czyli nie było by problemu z podłączeniem tego pod akumulator ?


 

~ Palmusny

Masz pytanie ? -Uderzaj na P

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    269

przecież siłownik z aukcji jest na 24V a w c360 instalacja jest na 12V a po za tym musisz zmierzyć skok wysuwa siłowniki czy będzie odpowiedni i szukaj siłowników na 12V ale systemu EHR niezrobisz


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmiszon    31

jednak pozostanę przy silniczku od wycieraczek ze względu na skok siłownika 5mm na sec a 400 zł+ na siłownik nie dam :) EHR zrobię panel już robimy z kumplami z mechatroniki może jakiś super nie będzie ale zawsze ułatwienie sobię życia w tyraniu tą maszyną 


 

~ Palmusny

Masz pytanie ? -Uderzaj na P

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmiszon    31

ten użytkownik to +marian3p . zastanawiałem się nad kupnem ale jednak zrobię to z kumplami co mają pojęcie . Jednakże słyszałem dobre opinie o jego sterownikach więc śmiało mogę polecić 


 

~ Palmusny

Masz pytanie ? -Uderzaj na P

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c-360iju
      czy się opłaca zamontować w C-360 4p co myślicie jak się kształtuje cena takiego silnika
    • Przez pioetek
      Tak jak w temacie myśle czy da rade jakoś przerobić układ kierowniczy w ursusie 4011 tak żeby wsadzić do niego wspomaganie elektryczne i czy jest to w ogóle możliwe proszę o was o pomoc
    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez Mechamaniak
      Witam.
      W mojej c-360 zbliża się pora remontu układu jezdnego. Traktor służy mi do zrywki nasiębiernej drewna. Dużo muszę jeździć drogami utwardzonymi, często na spore odległości i na pusto.

      Z racji zbliżającej się ingerencji w układ przeniesienia napędu chciałbym zwiększyć prędkość maksymalną swojej c-360 i w związku z tym mam kilka pytań:

      1) szybka skrzynia zetorowska- czy posiada ona piąty bieg z tzw. nadbiegiem (nie tak jak w c-360, czyli równe obroty ataku z wałkiem sprzęgłowym/silnikiem), czy większą prędkość uzyskano poprzez zmianę przełożeń tylnego mostu i/lub zwolnic?;

      2) jak skonstruowana jest skrzynia biegów w zetorze 4340 (kompatybilność z c-360, czy pasowałaby w miejsce skrzyni od c-360), jak tam wyglądają przełożenia tylnego mostu i zwolnic?

      3) czy jest możliwość następujących przeróbek w skrzyni c-360:

      -odwrócenie zasady działania reduktora (terenowe), tak, aby stał się on przyśpieszaczem- biegów terenowych praktycznie nie używam;

      -zamiana miejscami trybów jednego z biegów, wytoczenie dwóch trybów o innym przełożeniu dla np. 4-tego biegu- z 3 na 5 wrzucę bez problemu, a w lesie i tak najczęściej używam trzech pierwszych biegów;

      4) czy ktoś mógłby mi obliczyć obwody kół R28, R30, R32, R34 z oponami 16,9?

      Wiem, że zaraz dostanę mnóstwo odpowiedzi, że nie zapanuję nad c-360 lecącą 50km/h jak chiński skuter. Prawdopodobnie jest to prawda, ale z miękkim przodkiem (może nawet ze zwrotnicami od 914), oraz układem o właściwej geometrii bez luzów będę próbować. Jeśli nie uda mi się to będę się cieszył również z tych 30 km/h, ale osiąganych przy np. 1600 obr.min Będzie oszczędniej, ciszej i zdrowiej dla silnika, a obciążenia na pusto to on nie ma (chociaż na asfalcie nawet z pełną przyczepką 5mp sosny na 5-tym biegu i max obr. wjeżdżał pod strome pagórki bez znacznego spadku prędkości obr. i liniowej. Gorąco proszę o odpowiedzi
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.