Skocz do zawartości
ursus485

Claas compact 30 montaż obrotomierz silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ursus485    0

Witam posiadam Claas compact 30 i chciałbym zamontować w nim obrotomierz silnika . problem w tym że nie mogę nigdzie w silniku znaleźć miejsca na napęd obrotomierza i czy to w ogóle jest możliwe? silnik to perkins ad4.154 u sąsiada w volvo z perkinsem ad4.236 widziałem że ma w deklu od rozrządu z przodu . Proszę o pomoc . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    273

Zrobić można wszystko. Pytanie czy warto. W tym przypadku od tak sobie nie założysz obrotomierza.Gdzieś widziałem swojego czasu gotowe zestawy do montażu ceny od 500zł. Jak znajdę dam znać.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    40

najprościej dać alternator z wyjsciem ,, W,, i kupić elektroniczny obojętne jaki i masz gotowe tanim kosztem


-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

corrado    273

Tylko w takim wypadku pozostaje kwestia przełożenia skoro to nie oryginalny alternator i koła pasowe. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    40

wydaje mi się ze niema to znaczenia ale poczytaj. zresztą szajby na pradnicy a alternatorze bedą podobne a znowu nie potrzebujesz aż tak dokładnego pomiaru


-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus485    0

Myślałem nad obrotomierzem elektronicznym z alternatora ale wolę zwykły na linkę z motogodzinami . dużo szukałem i nie znalazłem silnika 4.154 z napędem obrotomierza . myślę że skończy się na liczniku godzin pracy silnika ale czekam na dalsze posty może ktoś już z tym silnikiem tak kombinował :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    273

Elektroniczny trzeba zgrać z aby obroty były prawidłowe na obrotomierzu. Samo złożenie od tak sobie nie przyniesie efektu. Może jutro będę miał namiary na firmę która dorabia takie rzeczy obroty są mierzone  z wałka rozrządu. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus485    0

Ze zgraniem obrotów by nie było problemów bo obroty biegu jałowego to 1100obr/ min a max 2400 obr/min . Poza tym wie ktoś może czy perkins 4.154 był montowany w jakichś traktorach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus485    0

Witam dawno mnie nie było bo sianokosy i inne sprawy. Skończyło się na zwykłym liczniku godzin . Dzięki wszystkim za pomoc . Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez stasek2
      silnik w moim clasie (perkins 6 cylindrowy-mercator 60) na pełnych obrotach cały czas dymi na czarno tak jakby szczelał tym dymem tak pyrkał na czarno, od połowy obrotów do pełnych. Na wolnych niema wcale dymu, nie bierze oleju , pali na dotyk. Kupiłem go 8 lat temu z niemiec i tak było od początku. 3 lata temu robiłem silnik nowe cylindry tłoki pierścienie, głowica podcierane zawory(szczelne nie wypalone), pompę i wtryski robiłem już u trzech fachofców i każdy mówi że jest ok.
       
      pomóżcie co to za przyczyna
    • Przez jarx08
      Witam
      Proszę o informację jak wyciągnąć chlodnice z dominator ,od czego zacząć 
    • Przez jarx08
      Witam
      Proszę o informację jak wyciągnąć chlodnice z dominator ,od czego zacząć 
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez Peron
      Witam. Grzeje mi się kombajn. Wszystko wskazuje na to, że chłodnice są zabite. Chce je wyjąć i porządnie wyczyścić, tylko nie wiem za bardzo jak się za to zabrać. Wszystko wskazuje na to, że trzeba ją wyciągnąć do góry, w komorze silnika. Jesli ktoś przerabiał ten temat, to proszę o pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.