karol780

Rzepak poszukiwany:) - Pszczoły

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
karol780    0

Witam serdecznie,

poszukuje osoby która w województwie mazowieckim  niedaleko Warszawy, Radomia, Kozienic itp... uprawia rzepak, nie musi być to wielkoobszarowa uprawa. Chciał bym u takiej osoby postawić na ten sezon, przed kwitnieniem własne pszczoły.

 

Proszę o odpowiedzi wszystkich zainteresowanych, w odpowiedzi proszę podać przybliżoną lokalizację.

 

Nie jest to typowe ogłoszenie kupię/sprzedam. Mam nadzieję że mój temat nie zostanie usunięty, ponieważ potrzebuje pomocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jak by ktoś chciał w świętokrzyskim ok Ostrowca Opatów to proszę się odezwać

ale ty chcesz wystawić te ule ok opatowa? czy chcesz żeby ci ktoś postawił na twoje pole? bo nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin11234    0

Podepnę się pod temat poszukuje plantacji rzepaku (przydało by sie przynajmniej 50 ha) lub mniej ale w bezpośredniej okolicy inne plantacje - rzuce z 60-100 rodzin. Na terenie województwa śląskiego najlepiej do kilkudziesięciu kilometrów od Żor, Wodzisławia, Rybnika , Raciborza czy Jastrzębia, oczywiście tereny Opolszczyzny blisko śląska też mnie interesują. Na tym terenie rzepaku co prawda sporo ale stawiać bez porozumienia z rolnikiem zawsze strach. Oczywiście jakiś słoiczek i buteleczka na zachęte zawsze sie znajdzie. :) Wszelkie inne pożytki jak facelia, gryka itp też zawsze mnie interesują. :)  tel. 509 526 711 lub pw,  Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek15h
      Interesuje mnie kwestia siewu nawozów pod rzepak?Dotych czas siałem nawozy po zaoranym polu natomias w tym roku chciałbym zrobić nieco inaczej ,mianowicie posiać nawozy na ztalezowane ściernisko a potem przeorać i siać.Prosze o opinie tych którzy mają coś do powiedzenia w tej tematyce???Pozdrawiam
    • Przez wojtek15gut
      witam
      Mam pytanie czy ktoś sieje swoje nasiona rzepaku i jak zaprawia. Jak tak to prosze o jakąś podpowiedź jak i czym zaprawić swoje nasiona
    • Przez Krakers16
      Witam :mellow: Zbliza sie zima a wiec czy ubezpieczacie swoj rzepak ? Jesli tak to w jakich firmach jakie sa ceny? i jakie pakiety wybieracie? Wgoloe to mam takie pytanie czy mozna teraz ubezpieczyc rzepak jakimis dwoma pakietami a wiosna na lato nastepnymi jesli tak to czy doplata bedzie obowiazywal dwa razy czy tylko raz?
    • Przez maniek10141
      Czy to już można pryskać rzepak na chwasty dwuliścienne???
    • Przez Zetor53400
      Otóż mam tak ze 25 arów wolnego pola , klasa ziemi 4 , i myślałem sporo o zasianiu gorczycy na nasiona , i z tego powodu mam kilka pytań do tych co mieli stycznośc z tą rośliną , otóż :
      -kiedy trzeba ją siać ??
      -ile kg się sieje na ha ??
      -czy stosuje sie jakieś opryski ??
      -jakie nawożenie ??
      -i na jaki plon można liczyć ?? oczywiscie z 1 ha
       
      mam nadzieje że uzyskam odpowedzi na te pytania z góry dzięki :rolleyes:
       
       
       
      pozdrawiam Zetor53400
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.