Skocz do zawartości

Uszczelka pod głowicą, kolejny raz??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, w Aresie  696  145km z silnikiem JD, w lecie tamtego roku wymieniałem uszczelkę pod głowicą powodem były spaliny w płynie, i po przejechaniu ok 300mtg problem powrócił, dodam że głowica była planowana i sprawdzana na szczelność! spotkał się ktoś z takim przypadkiem? w serwisie claas usłyszałem że trzeba kupić uszczelke za prawie  1000zł i powinno być ok :unsure:  co o tym myślicie, jest to normalne by uszczelka wytrzymała 300mtg??

Opublikowano (edytowane)

A co ma do tego mechanik? cały czas byłem podczas składania i wszystko było zrobione tak jak powinno, moment i kolejnośc dostałem w serwisie więc teoretycznie powinno być ok :unsure:

 


 

Gdy by było cos nie tak z blokiem to wytrzymał by te 300mtg??
 

Edytowane przez farmervip
Opublikowano

co do bloku to maja racje ja w 3p co pół roku miałem uszczelke do wymiany głowice blok do szlifu dałem by wyrównac i dalwj nic nowa głowica dalej nic wkoncu sie wkurwiłem i kupiłem nowy blok i teraz jest ok wiec polecam sprawdzić blok

Opublikowano

jest jeszcze jedna opcja. stara zależała w magazynie uszczelka która nie dolegla. miałem raz taki przypadek do rzadko spotykanego silnika w jednym z aut.

Opublikowano

trochę droga ta uszczelka, wg cennika ok.480 zł a w zamienniku 250 zł. Skąd ten 1000 zł?

 

Cena z serwisu claas dokładnie 760zł nett

przy następnym zdjęciu głowicy zmierz blok i osadzenie tulei czujnikiem zegarowym i wszystko będzie jasne

 

Podobno takie mierzenie daje pewność w 80%?

Problem z blokiem albo ktoś spierdzielił coś przy dokręcaniu głowicy lub jej planowaniu.

 

Głowica nie była planowana w stodole więc powinna być ok, dokręcanie, wszystko zrobione według wskazań serwisu...

Opublikowano

Trochę naprawiałem swojego czasu sprzętu  z resztą jak trzeba robię to i teraz. I powiem Ci że różnie to bywa 3x uszczelki pod głowicą w przeciągu 2 miesięcy u jednego z sąsiedniej wsi. Przyjechał do mnie i pyta co jeszcze może być. Mówię że nie mam pojecie (silnik po kapitalce) przyprowadziliśmy go do mnie i coś mnie tknęło żeby sprawdzić ta głowicę. Pojechaliśmy do warsztatu w którym jak takie rzeczy robię okazało się że że palnowanie zrobione do du**. Więc jak to się mówi wszystko się może zdarzyć.

Opublikowano

Jak robi nim 500mth w 4 lat to po co robić blok :). I to prawda w takim silniku gdzie wszystko zrobić ręcznie to można się bawić.W przypadku większych jednostek to już nie zabawa, a ciężka i uważna praca ze sprzętem bo ręcznie pewnych rzeczy nie podniesie. Zmieniałem silnik w Reni więc wiem :) jak to idzie, nic ękami nie nasunie wszystko czymś. Natomiast czy są śruby czy szpilki nie ma znaczenia grunt w  tym czy nie są uszkodzone. 

Opublikowano

Miałem taki przypadek w aucie osobowym silnik diesla po wymianie uszczelki i remoncie głowicy pojawił się ponownie olej w płynie i to po przejachaniu 6 tys km.Auto z powrotem na warsztat przetrzepali co się dało ale bez ponownej wymiany uszczelki i co , stwierdzili wszystko OK. Wziąłem auto z duszą na ramieniu , i chodzi do dziś bez problemu ,na mój rozum  zalegał gdzieś stary olej w bloku i dopiero go po jakimś czasie wypchało .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez KrzysiekGbicki
      Witam, mam problem z john deere 6210, po odpaleniu przez chwilkę półbiegi działają,  i zaraz przestają,  miga pomarańczowy trybik na zegarach i niebieska literka I , sprawdziłem bezpieczniki,  sa ok. Co moze miec winę,  co sprawdzać?  Z gory dzięki za wszystkie rady
    • Przez Tomek1337
      Witam mam problem z moim JD6170m 2015r. Po dłuższym przestoju od prac polowych ciągnik się zapowietrzył. Ostatnio przejrzałem cały układ plus wymieniłem filtry to traktor znów odpalał elegancko i nie falował na obrotach ale po przepracowaniu kilku mth problem powrócił. Traktor nie chce odpalać jakby paliwo z układu cofało się do zbiornika i znów trzeba go odpowietrzyć. Pompka paliwowa ta na przodzie ciągnika w pełni sprawna. Jedyne co nie daje mi spokoju to z odpowietrznika od filtra z odstojnikiem ciągle leci mi tylko same powietrze a z drugiego normalnie po odpowietrzeniu leci paliwo. Czy może to być wina uszkodzonego korka wlewu paliwa przez, który robi się podciśnienie w zbiorniku i po zgaszeniu ciągnika paliwo z układu się cofa? 
    • Przez Pawel121185
      Witam. John deere 6230 stracił po części moc. Na kompie nie ma błędów. Filtry nowe.. Co może być przyczyną? 
    • Przez GracjanChumikowski
      Witam, planujemy pierwszy raz zacząć kosić kukurydze w tym sezonie. Kupiliśmy przystawkę 6 rzędową New Hollanda. Doszły nas słuchy że napęd który jest tam na jeden pasek na przystawkę nie wytrzyma i trzeba to rozwiązanie jakoś zmienić najlepiej na łańcuch. Czy ktoś jest w stanie pomóc jak to rozwiązać?
    • Przez Mati_claas86
      Witam poszukuje informacji od użytkowników john deere 7230r opinie na temat tego modelu i najlepiej skrzynia biegów comand quad?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v