Skocz do zawartości
News
farmervip

Uszczelka pod głowicą, kolejny raz??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
farmervip    78

Jak w temacie, w Aresie  696  145km z silnikiem JD, w lecie tamtego roku wymieniałem uszczelkę pod głowicą powodem były spaliny w płynie, i po przejechaniu ok 300mtg problem powrócił, dodam że głowica była planowana i sprawdzana na szczelność! spotkał się ktoś z takim przypadkiem? w serwisie claas usłyszałem że trzeba kupić uszczelke za prawie  1000zł i powinno być ok :unsure:  co o tym myślicie, jest to normalne by uszczelka wytrzymała 300mtg??


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jeśli uszczelkę dokręcasz tak jak powinno się to robić tzn odpowiednia kolejność i moment to prawdopodobnie masz skoszony blok.


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

A co ma do tego mechanik? cały czas byłem podczas składania i wszystko było zrobione tak jak powinno, moment i kolejnośc dostałem w serwisie więc teoretycznie powinno być ok :unsure:

 


 

Gdy by było cos nie tak z blokiem to wytrzymał by te 300mtg??
 

Edytowano przez farmervip

:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

przy następnym zdjęciu głowicy zmierz blok i osadzenie tulei czujnikiem zegarowym i wszystko będzie jasne


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilBugdol    1

co do bloku to maja racje ja w 3p co pół roku miałem uszczelke do wymiany głowice blok do szlifu dałem by wyrównac i dalwj nic nowa głowica dalej nic wkoncu sie wkurwiłem i kupiłem nowy blok i teraz jest ok wiec polecam sprawdzić blok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo75    1

trochę droga ta uszczelka, wg cennika ok.480 zł a w zamienniku 250 zł. Skąd ten 1000 zł?


Części do maszyn rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Problem z blokiem albo ktoś spierdzielił coś przy dokręcaniu głowicy lub jej planowaniu.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peny259    11

jest jeszcze jedna opcja. stara zależała w magazynie uszczelka która nie dolegla. miałem raz taki przypadek do rzadko spotykanego silnika w jednym z aut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

trochę droga ta uszczelka, wg cennika ok.480 zł a w zamienniku 250 zł. Skąd ten 1000 zł?

 

Cena z serwisu claas dokładnie 760zł nett

przy następnym zdjęciu głowicy zmierz blok i osadzenie tulei czujnikiem zegarowym i wszystko będzie jasne

 

Podobno takie mierzenie daje pewność w 80%?

Problem z blokiem albo ktoś spierdzielił coś przy dokręcaniu głowicy lub jej planowaniu.

 

Głowica nie była planowana w stodole więc powinna być ok, dokręcanie, wszystko zrobione według wskazań serwisu...


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Trochę naprawiałem swojego czasu sprzętu  z resztą jak trzeba robię to i teraz. I powiem Ci że różnie to bywa 3x uszczelki pod głowicą w przeciągu 2 miesięcy u jednego z sąsiedniej wsi. Przyjechał do mnie i pyta co jeszcze może być. Mówię że nie mam pojecie (silnik po kapitalce) przyprowadziliśmy go do mnie i coś mnie tknęło żeby sprawdzić ta głowicę. Pojechaliśmy do warsztatu w którym jak takie rzeczy robię okazało się że że palnowanie zrobione do du**. Więc jak to się mówi wszystko się może zdarzyć.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Niestety. Sprawdzałeś szpili ? Może któraś pękła lub gwint puścił. Taki przypadki również się zdarzają.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Jeszcze nic nie rozbierałem a nie mam tam szpilek  są tam śruby,  dopiero wczoraj odkryłem spaliny w zbiorniku,


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    365

U mnie w 3p uszczelka idzie z dymem co 500 mth, czyli co 4 lata i nie zrobiony jest jeszcze tylko blok (i nie mam zamiaru sie w to bawić)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Jak robi nim 500mth w 4 lat to po co robić blok :). I to prawda w takim silniku gdzie wszystko zrobić ręcznie to można się bawić.W przypadku większych jednostek to już nie zabawa, a ciężka i uważna praca ze sprzętem bo ręcznie pewnych rzeczy nie podniesie. Zmieniałem silnik w Reni więc wiem :) jak to idzie, nic ękami nie nasunie wszystko czymś. Natomiast czy są śruby czy szpilki nie ma znaczenia grunt w  tym czy nie są uszkodzone. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lider19    32

Miałem taki przypadek w aucie osobowym silnik diesla po wymianie uszczelki i remoncie głowicy pojawił się ponownie olej w płynie i to po przejachaniu 6 tys km.Auto z powrotem na warsztat przetrzepali co się dało ale bez ponownej wymiany uszczelki i co , stwierdzili wszystko OK. Wziąłem auto z duszą na ramieniu , i chodzi do dziś bez problemu ,na mój rozum  zalegał gdzieś stary olej w bloku i dopiero go po jakimś czasie wypchało .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kasa997
      Witam mam taki problem wyskakuje mi błąd d1A co z tym zrobić??
    • Przez tjomek
      Panowie mam problem mój John Deere 6300 ciepły nie chce odpalać.  Miał ktoś taki problem?? 
    • Przez mccormick2000
      witam. mam pytanie. jak sprawdzic czy traktor jest wyposazony w system naprowadzania ? dodam ze ciagnik jest bez monitora tylko ma na słupku wyswietlacz predkosci i obrow i na panelu bocznum dwa male wyswietlacze . uchwyt do anteny i wtyczka jest juz na dachu oryginalnie na traktorze. mam mozliwosc przelozenia anteny i wyswietlacza z kombajnu i podpiecia go pod gniazda na slupku po prawej stronie. wystarczyloby przelozyc te dwa elementy czy musza byc jeszcze jakies czujnikk kata skretu ? jak to w tym modelu moze wygladac ?
      z gory dzieki i pozdrawiam
    • Przez GV103
      Mam problem z układem kierowniczym w John Deere 6910 z 2001 roku.Są drgania na kierownicy i hałas w okolicy pompy hydraulicznej i rozdzielacza z tyłu ciągnika nie da się jeździć .Na zimnym oleju w ciągniku gdy się kręci kierownicą jest wszystko w porządku,dopiero jak się ciągnik rozgrzeje tak po 30 min to dopiero zaczyna kierownica drgać.Pompa hydrauliczna była u regeneracji przed regeneracją było tylko 130 bar na rozgrzanym oleju i świeciła się kontrolka STOP ale wszystko z układem kierowniczym było dobrze tylko długo podnosił narzędzie i trzeba było dodać gazu żeby podniósł czy obrócił pług  ,po regeneracji jest 200 bar z podnoszeniem niema już problemu podnosi bardzo szybko ale jest problem z kierowaniem.Jest to pompa tłoczkowa o wydajności 98 litrów na minute i ciśnieniu 200 bar.Może ktoś wie co wywołuje te drgania na kierownicy?? 
    • Przez tomiis
      Witam. Czy posiada ktoś schemat bezpieczników na odwrocie klapy gdzie one się znajdują, ponieważ nie wiem jaki bezpiecznik odpowiada za daną rzecz i nie wiem którego wymienić gdy np. zepsuje się wycieraczka. (pdf)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.