Niki20

Opony radialne a diagonalne.

Polecane posty

Niki20    6

Witam. Panowie proszę o porównanie i podzielenie się doświadczeniem w użytkowaniu powyższych opon. Które w jakim wypadku są lepsze a które gorsze i dlaczego? Będę sie przymierzał do wymiany w swoim Deutz Fahr DX 6.30. Aktualnie mam wszystkie 4 radialne (520/70 R38 i 480/65 R28). Proszę o pomoc :) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    282

ja kiedyś kupiłem do ursusa912 diagonalne fakt że jakieś tureckie czy ukrainskie dużo po drogach asfaltowych nie jeździłem a zdzieraly się w oczach i duzo gorszy komfort jazdy strasznie twarde były ale traktor szedł na handel


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Niki20    6

Tak, aktualnie mam założone 4 radialki, ale lata świetności mają już za sobą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    18

Ja z takowymi nie mam do czynienia, ale powiem, że opony radialne to opony najdroższe i są miękkie, skierowane głównie do traktorów pracujących w polu, gdyż mamy lepszą przyczepność a mniejszy poślizg kół oraz też podobno wskazane do traktorów posiadających ładowacze czołowe a diagonalne to tanie twarde podstawowe opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    27

teraz diagonalne montuje się do maszyn leśnych budowlanych,kamieniołomy wszędzie tam gdzie istnieje większe ryzyko uszkodzenia na czymś opony, radialna opona daje lepszy komfort,większy uciąg,mniejsze zużycie paliwa poprzez mniejszy poślizg,mniejsze ugniecenie gleby, same plusy polecam zwłaszcza w niskim profilu 70 lub mniej,Tylko cena prawie 2 razy większa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez LTZ55a
      Witam, widzę, że w tym dziale dużego ruchu nie ma, ale zapytam. Czy miał ktoś tak, że przy pełnej beli, podczas otwierania klapy zamek po ktorejś ze stron uderzał głośno w zderzak, do którego przykręcona jest dolna pokrywa? Wydaje mi się, że winna jest zbyt twarda sprężyna, bo uderzenie jest dość mocne. Natomiast z lewej strony nie ma tego uderzenia.
    • Przez Patrykxd
      Witam potrzebuje takie ślizgi bądź odbojniki, które są przykręcone do ramion podnośnika. Działa to na zasadzie łańcuchów bocznych, które odciągają ramiona. Jeśli ktoś miał coś podobnego to proszę o pomoc, ponieważ moje się już wytarły i nw jak je zregenerować.
    • Przez PawelChelm
      Witam. Zwracam się do Panów z pytaniem odnośnie silnika DEUTZ F4L912 49,5kW. Moje pytanie odnosi się do turbosprężarki w takim silniku, a w zasadzie czy jest możliwość montażu takiego osprzętu i jeżeli tak to czy jest to bezpieczne? Mam na myśli czy silnik jest na tyle przystosowany aby współpracował z turbosprężarką i jeżeli tak czy jest to dużo większe obciążenie dla takiego silnika jak np w silnikach DEUTZ BF4L913T?
      Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam 
    • Przez dawidx
      Witam szukam opinii tego modelu L730, Awaryjność, spalanie, trwałość skrzyni biegów.
      Pozdrawiam  
    • Przez Xeon
      Witam,
      Zaczyna mi siadać skrzynia w DX 6.30. Sam wyrzuca biegi, poza tym reduktor w położeniu M blokuje się oraz 4 bieg zgrzyta przy włączaniu.
      Trochę poszukałem informacji o tych skrzyniach i znalazłem, że siadają w nich łożyska (prawdopodobnie to jest przyczyną wywalania biegów i blokowania M), natomiast 4 bieg, to prawdopodobnie synchronizator.
      Żeby dobrać się do skrzyni, to trzeba ciągnik rozpołowić w 2 miejscach oraz zrzucić kabinę - ogrom roboty. 
      Teraz zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się za jej remont. Ile dostałbym za ten ciągnik (85 rok, wszystko w idealnym stanie  - poza skrzynią)? Tylko z drugiej strony za tą kasę nic sensownego raczej nie kupię z podobną mocą.
      Druga kwestia, czy jestem w stanie ogarnąć tą skrzynię sam (nie pytam o zdjęcie kabiny i rozpołowienie ciągnika) - chodzi o to, czy da się ocenić który element w skrzyni wymaga naprawy/wymiany?
      Robiło się skrzynię w 30ce, 60ce, 80ce, ale z zachodnimi nie miałem styczności. 
      Ktoś remontował taką skrzynię (co było do wymiany i jak chodzi po złożeniu)? Inne DXy mają bliźniaczą skrzynię, więc niekoniecznie mówimy o tej z 6.30.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.